Toerenteller storing Sv 650

BonBuell

Die hard MF'er
7 jul 2004
515
0
De Soes van mijn vriendin heeft een grote technische stroing gehad. De spanningsregelaar heeft een tijdje teveel voeding gegeven (18 tot 24 volt). Nu is de cdi-kast, accu, spanningsregelaar en ongeveer alle lampjes vervangen. Hij loopt nu weer goed en is, hoogstwaarschijnlijk, weer betrouwbaar.
Nu is alleen de toerenteller nog dood. Aangezien de cdi-kast is gereviseerd kan het hier niet aan liggen. Zit er een realis in de toerenteller of heeft iemand een ander idee waarom deze het niet meer doet. Bouwjaar van de susuki sv 650 n is 1999.

Gerben
 
De Soes van mijn vriendin heeft een grote technische stroing gehad. De spanningsregelaar heeft een tijdje teveel voeding gegeven (18 tot 24 volt). Nu is de cdi-kast, accu, spanningsregelaar en ongeveer alle lampjes vervangen. Hij loopt nu weer goed en is, hoogstwaarschijnlijk, weer betrouwbaar.
Nu is alleen de toerenteller nog dood. Aangezien de cdi-kast is gereviseerd kan het hier niet aan liggen. Zit er een realis in de toerenteller of heeft iemand een ander idee waarom deze het niet meer doet. Bouwjaar van de susuki sv 650 n is 1999.

Gerben


@Mode: svp verplaatsen naar techniek
 
Het signaal komt via de blauw/gele draad de teller in. Aangezien dat signaal van de onsteking komt is er een grote kans dat het ingangs circuit van je toeren teller is overleden.

Of dat te repareren is weet ik eerlijk gezegd niet.
 
Laatst bewerkt:
Het signaal komt via de blauw/gele draad de teller in. Aangezien dat signaal van de onsteking komt is er een grote kans dat het ingangs circuit van je toeren teller is overleden.

Of dat te repareren is weet ik eerlijk gezegd niet.


Ik had hetzelfde; enigste oplossing was het vervangen (niet reviseren) van de CDI unit. Ik heb toen voor 100 euro bij de sloop een gekocht.

Ja zijn leuke storing kapotte laad regelaar: Ik eindigde toen 150km van huis langs de snelweg. Gelukkig heb je ook nog zoiets als ANWB.
Uiteindelijke ALLE lampen kapot; laadregelaar,accu droog gekookt, cdi unit. Duur geintje!

MArc
 
Met deze motor is hetzelfde gebeurd en de cdi-unit is compleet greviseerd. inderdaad alles wat te maken heeft met electra (accu, lampen, spanningregelaar e.d.) is vervangen :(
Vandaar ook de vraag. CDi kast is nu goed, maar teller werkt dus niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan