Toerit doseer installatie

Moto_JV

Rookie
6 apr 2023
3
0
Dag,
Ben vandaag met mijn motor bij de a12 Zoetermeer de snelweg opgereden. Daar passeerde ik een TDI (toerit doseer installatie type: groen licht = 1 auto). Het was erg rustig dus de installatie stond zelf uit.
Ik ging echter iets te fanatiek:hard de snelweg op en passeerde de installatie dus ook hard. Zo’n ding flitst naar mijn weten nooit op snelheid, maar ben toch niet 200% zeker.
Iemand die ‘t zeker weet?
 
Laatst bewerkt:
Er staat er bij mijn weten in ieder geval niet standaard een, en volgens Flitsmeister ook niet:

1680978065601.png


Of ze er niet net een cameraatje hebben geplant weet je nooit natuurlijk, maar die kans lijkt me niet groot. Maar pin me er niet op vast hè :)
 
Had Flitsmeister zelf ook aan staan, die sloeg inderdaad bij mij ook niet aan op deze locatie. Online (fora+wiki) kom ik eigenlijk nergens tegen dat toerit doseer installaties naast op roodlicht (doen het daarop ook niet altijd) ook op te hoge snelheid controleren/flitsen.
 
Had Flitsmeister zelf ook aan staan, die sloeg inderdaad bij mij ook niet aan op deze locatie.Online fora+wiki kom ik eigenlijk nergens tegen dat toerit doseer installaties naast op roodlicht (doen het daarop ook niet altijd) ook op te hoge snelheid controleren/flitsen.
Neejoh, dat ding doet het niet eens als de doseerinstallatie aan staat, en die bij Ypenburg richting rotjeknor ook niet en je mag er al 100
 
Neejoh, dat ding doet het niet eens als de doseerinstallatie aan staat, en die bij Ypenburg richting rotjeknor ook niet en je mag er al 100
Das mooi. Ik ging er ruim harder dan 130 erlangs…Werd er een beetje onrustig van.
Op Google kom ik op de bewuste toerit deze tegen overigens. (Net iets anders, de locatie is de toerit vanuit berkel en Rodenrijs richting Utrecht, andere kant op dus)
 

Bijlagen

  • C06080D0-C9AE-4E5C-9392-75117468D3A5.jpeg
    C06080D0-C9AE-4E5C-9392-75117468D3A5.jpeg
    200,3 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je?

/edit: ik bedoelde dus dat er volgens Flitsmeister niet standaard een flitser staat, misschien dat we elkaar verkeerd begrijpen.
Dat denk ik... In eerste instantie dacht ik dat jou bronnen vinden dat er helemaal nix staat... dat dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan