Toermaatje gezocht in Geldrop/Eindhoven

evelema

Rookie
19 aug 2015
13
1
Eindhoven
Hoi,

Ik ben Edwin, 50 jaar en rijd een zwarte Triumph Speed Triple 900 uit '94. Daarnaast ben ik bezig met de restauratie van een Yamaha SR500 uit '81. Mijn motormaatje is ernstig ziek en kan niet meer motorrijden, thuis zit ik met 3 dames die motoren niks aan vinden.
Daarom zoek ik een toermaatje in de buurt om af een toe een toertje te doen. Dat kan op een avond of in het weekend. Ik rijd redelijk door maar niet te gek natuurlijk.

Laat maar weten of iemand uit de buurt het leuk vindt om af en toe te toeren en te ouwehoeren over motoren.

1655500562867.png
 
Laatst bewerkt:
Ouwehoeren kan hier ook. Maar jou motor lijkt mij geweldig om daar eens een paar passen in de Alpen mee te pakken. In Nederland lijkt me het echter niks. Veel 60 km wegen en max is 100. Nu heb ik het geluk dat ik tegen Duitsland aan woon en de Eifel is 1 uur en 10 min rijden is. Toch heb ik mijn TRX verkocht een aantal jaar geleden om deze reden. We rijden hier ook veel over 60 en 80 km wegen. En het lukte mij niet om rustig te rijden. Dus nu een Yamaha XTZ 750. Daar kan je wel rustig mee rijden. Maar eigenlijk is het beter om 2 motoren te hebben 1x Honda cb500 ofzo en dan nog iets wat sneller is voor de buitenlandse uitstapjes.
 
Hallo, ik heb mijn bmw r80 gs onlangs verkocht met 240000km erop en ook een sr 500 gekocht,ivm met het laag gewicht. Ik ben 75 j en reed met mijn oudere broer, maar dat gaat ook niet meer. Ik woon in Tilburg en misschien leuk om naar de sr ,en te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan