Toermotor na de Scarver

scarver

Rookie
9 mrt 2005
4
0
Op dit moment rijd ik twee jaar op een Scarver, maar ben nu op zoek naar een andere toermotor. Mijn voorkeur gaat uit naar een Honda CBF 600.

Ik wil graag ervaringen over deze motor uitwisselen.
 
Een leuke fiets. Heb hem een dik jaar gehad. Was er zelf al snel op uit gekeken (er zit geen 7 op :) ) Moet er wel bij zeggen dat ik ervoor ook op een gsx750f andere fietsen heb gereden.

Voor mij was het een fiets om mijn evenwicht weer te leren vertrouwen na gezondheidproblemen. Ik zou zeggen ga eens een paar keer proefrijden
 
Op dit moment rijd ik twee jaar op een Scarver, maar ben nu op zoek naar een andere toermotor. Mijn voorkeur gaat uit naar een Honda CBF 600.

Ik wil graag ervaringen over deze motor uitwisselen.
Kom anders 8 oktober gezellig langs, opgeven in het CBF topic :W

Nulde-meeting
zondag 8 oktober 2006, 12 uur
Strand Nulde, N52.26901° E5.53682°


De CBF600 rijders komen graag bijeen bij strand Nulde. Ff de hand schudden, tips uitwisselen, kennis delen en een stukkie rijden. Dat gaan we natuurlijk nóg een keer doen.

Wat gaan we doen?
We schrijven jou in .... uh jij schrijft jezelf in. Da's vrijblijvend natuurlijk. En dan? Dan treffen we elkaar op het mooie centrale meetingpoint bij ons eigen clubhuis (het benzinestation). De deelnamekosten bedragen NUL €uro, inclusief BTW :-)

Wedden dat je het ook leuk gaat vinden?


Deelnemers tot heden:

* Eagle
* Honducteur (op een splinternieuwe Honda CBF1000, groen)
* BromR
* Tazz
* FerdiX
* Cheyenne aka Astrid
* Madox
* RideR
* Dirk
* Duncarin
* Whisky
* Motormuis (op een splinternieuwe zwarte CBF1000)
* Alpi (ovb van het halen van een verse A in september)
* Heerveen
* broer Heerveen (op een Bandit)
* TupperTo (op een Honda 750)
* Kiwi (op een Kiwisaki)
* DenBMWJaco (België, op een .... BMW)
* JéPé (op een Honda)
* Vicking (op een Yamaha)
* LeCoQ (op een Honda)
* Gerrit (op een BMW Rockster)
* Jij?

22 belangstellenden tot nu toe :-)

Alle anderen: ook welkom hoor! Gastrijders dus ook! En duo's idem!! Dames .... wij hebben inmiddels twee leuke motorrijdsters op de inschrijflijst staan ..... kom ook!!


:W

FerdiX
 
Terug
Bovenaan Onderaan