Toermotor relaxter??

Op Dinsdag 07 augustus 2001 14:41 schreef soeptablet het volgende:
Als je veel snelwegkilometers maakt is een toerbuffel zeker geen slechte keuze: lekker uit de wind, goede zithouding en een lekker koppel garanderen een relaxte snelwegrit. Je ziet niet voor niks in de spits naar verhouding veel BMW\'s...





Huh!? Ikke die positief is over BMW

Mietjes :P

Ikke 18 uur (1400km) op cbr gereden, nergens geen last van.
Ik moest wel s\'avonds ff staan, maar dat was om een megaburnout te maken })
 
het meeste dat ik tot nu toe gedaan heb aan 1 stuk is +- 400 km op mijn suzuki gs500e, zonder ruit en was echt wel vermoeiend.



mijn armpjes een stuk langer en hoofdpijn van het windgeruis, misschien moet ik maar oordopjes gaan kopen

Ja, dat vind ik nogal stom om zonder oordoppen zo\'n afstand te gaan rijden... Koop gehoorbeschermers, want later krijg je er spijt van als je ze niet gebruikt! 8-)
 
Kan ik iedereen aanbevelen. Los van het feit dat je oren er toch kapot van gaan (en ik ben erg zuinig op mijn oren vanwege de volgende redenen...

- Medische test brandweer: hoge eis aan gehoor
- Thuis leuk audiosetje staan, zonde als ik dat niet meer hoor).

Bovendien is het erg vermoeiend. Je krijgt concentratieproblemen wat de veiligheid niet echt bevorderd.
 
Ik heb nu nog van die standaard oordingen maar da\'s helemaal niks. Ten eerste dempen ze niet geweldig en ze werken zich gedurende de rit naar buiten toe.
Ga dus vanmiddag maar eens op pad voor op maat gemaakte.
 
Had dit weekend graag een toermotor erbij gehad, honderden km\'s op een sportmotor is niet ideaal, zere rug enzo door de houding.
 
Ik had trouwens wel oordoppen in alleen op een gegeven moment stopten we bij tankstation, ik oordoppen uit, toen weer in maar bleek dat ze niet goed zaten, dus 200 km met herrie aan kop gereden, nu nog hoofdpijn van. |(
 
Ik gebruik op de motor altijd de Gele oordoppen van Ear , op het werk op maat gemaakte. Die gele zijn perfect op de motor vindt ik. En als je er eens 1 laat vallen, pak je andere, Ik laat ze nogal eens vallen als ze op de tank ofzo liggen, en dat is vervelend met duurdere/opmaat doppen omdat je je dan soms rot zoekt ;(
 
Het probleem met die gele is dat je dan wel heel weinig hoort. Ook geluid dat wel eens interessant zou kunnen zijn wordt vakkundig weggefilterd. Er zijn ook maatoordopen met een touwtje tussen de doppen. Die kan je makkelijker even kwijt op de motor, zonder dat je kans loopt ze kwijt te raken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan