Toermotorrijders Vlaanderen

Moto-Francis

Rookie
11 sep 2018
3
1
Op deze plaats kunnen motorrijders uit de regio Vlaanderen die graag toeren in binnen- en buitenland, terecht met hun vragen en tips. En misschien kunnen we eens met een paar motorrijders afspreken om samen een tochtje te maken :-). Zelf rijd ik met een Kawasaki Versys 650 (zie foto in bijlage).
naamloos-1030351.JPG
 
Als eerste bijdrage post ik hier een route die ik maandag gereden heb. De tocht bezoekt Zeeland en gaat van Hulst naar Zierikzee. Van Hulst gaat het naar Terneuzen, daar de tunnel onder de Westerschelde door. Verder gaat het naar Zoutelande, Domburg, Neeltje Jans, Scharrendijke, Brouwershaven en zo naar Zierikzee. Dit laatste stadje is zeer de moeite vind ik. Totale afstand is 141km, maar daar moet je nog de kilometers van en naar je woonplaats bijtellen. Het bestand staat op mijn Google Drive. Waarschijnlijk zal ik je toegang moeten geven tot de map. Indien interesse, geef me dan jouw emailadres door en ik geef je toegang.
 

Bijlagen

  • naamloos-1030243.JPG
    naamloos-1030243.JPG
    420 KB · Weergaven: 6
  • naamloos-1030266.JPG
    naamloos-1030266.JPG
    706,5 KB · Weergaven: 6
  • naamloos-1030291.JPG
    naamloos-1030291.JPG
    449,8 KB · Weergaven: 6
  • naamloos-1030325.JPG
    naamloos-1030325.JPG
    595,6 KB · Weergaven: 5
In het weekend van 29 en 30 september organiseert Motor Club Zeeuws Vlaanderen voor de 35e keer de Diekentoer.
De rit is een aanrader voor onze motorvrienden uit Vlaanderen. De beschikbare routes kunnen op beide dagen worden gereden.
Er is zowel een wegroute als een allroad route beschikbaar, de allroad route is tevens beschikbaar als een light en een noppen versie.

De route vertrekt dit jaar in West Zeeuws Vlaanderen vanaf Camping Cassandriabad in Retranchement.
Het is mogelijk om terplaatse te overnachten in een blokhut of eigen tent. Op zaterdag avond organiseren wij tevens een barbecue op de camping.

wanneer: 29 en 30 september
lengte: 215Km
Inschrijven: vanaf 09:00 uur.

De route wordt bepijld en is tevens beschikbaar als track voor Garmin en TomTom.
Diekentoer 2018.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik toer ook heel veel naar zeeland en ardennen, luxemburg en eifel. Wil zeker ook wel is mee toeren. Rijd trouwens ook een versys 650.
 
Je bent goed bezig Francis👍. Deze maand ben ik vooral bezig met werken aan mijn Versys. Proberen zelf carbon te lamineren opbestaande onderdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan