Toerrijders op toermotoren?

Dan heb ik ook een toermotor, doe d\'r namelijk ook mee toeren ... veel toeren zelfs (14.000 rpm).

Ik rij ook toerritten met m\'n ZX-6R. Is best goed te doen. Heb zelfs een routerol die ik op m\'n kuipsteun kan klemmen :?
 
Tot ziens op de Nederlandse snelwegen! :]

Weinig kans toe, ook al zegt men dat de biotoop van een Pan op de snelweg ligt, die van mij in ieder geval niet :) (OK soms natuurlijk wel). Pan rijdt ook op andere wegen best wel lekker.

Rij jij trouwens door in de winter?
 
Als het even kan rij ik gewoon door in de winter, tenzij het glad is door ijzel of er veel sneeuw/gladheid wordt verwacht. :r
Volgende week wordt mijn Deauv weer in tiptop conditie gebracht (24000 km beurt) en is hij helemaal klaar voor de winter. Nu nog meer zonnige dagen zoals deze en ik zit weer op de weg.
Niet alleen snelweg hoor, als het even kan lekker binnendoor :]
 
Ik toer wat af hoooooor op m\'n R1\'tje, maarja in leer en met kneepads hoort dat dan toch weer een beetje meer bij supersports thuis, toch?

Oja? Hoe zit het dan met leer en toesliders op een tourbak als een Pan? (toesliders ook echt wel nodig overigens vanwege kleine maximale hellingshoek). Kneepads heb ik nog ( :P ) niet nodig en zitten mij te oncomfortabel.
 
Op woensdag 09 januari 2002 12:59 schreef Fastcruiser het volgende:Oja? Hoe zit het dan met leer en toesliders op een tourbak als een Pan? (toesliders ook echt wel nodig overigens vanwege kleine maximale hellingshoek). Kneepads heb ik nog ( :P ) niet nodig en zitten mij te oncomfortabel.

Definieer klein...
 
Dat mijn stepjes te snel de grond raken...

hellingshoek is in dit geval de maximale hoek die de motor met de verticaal kan maken (zonder plat te gaan dus).

Een motor in de stabiele zijligging heeft dus een hellingshoek van ongeveer 90 graden zolang er gaan been onder zit en zo...

Vraag is wel of dit het algemene idee van een helingshoek is.
 
maximale hellingshoek is volgens mij:

Plat gaan, tot er iets, vallend onder het afgeveerde gewicht, over de grond schraapt en daarna weer in een stabiele verticale positie terug kunnen keren, zonder alsnog onderuit te gaan.
 
Ik rijd een Yamaha FJR 1300, dát rijdt man!!!
Lekker rechtop, lekker uit de wind, lekker
iedereen, maar dan ook écht iedereen je
kentekenplaat laten zien!!!
Toon
:]
 
Ik rijd een Yamaha FJR 1300, dát rijdt man!!!
Lekker rechtop, lekker uit de wind, lekker
iedereen, maar dan ook écht iedereen je
kentekenplaat laten zien!!!
Toon
:]

Heb er wel eens op gereden, inderdaad lekkerrrrr.

Denk er aan om er misschien één aan te schaffen, maar die prijs...
 
ahum. heb ook een toerfietsje (YAMAHA XJ 900)
Ligt nog uit elkaar, ben hem aan het opknaapen voor zover dat lukt.
Ben benieuwd of ik met het inelkaar zetten niets over heb ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan