Toerrit Hyosung rijders 5 oktober

Systemeng.

Die hard MF'er
24 jan 2005
444
0
Zetten
Op 5 oktober is er weer een toerrit voor Hyosung rijders meld je aan het wordt een hele gezelligen en leuke dag.
 
Wat is dat voor merk motor :? Kan dat wel een hele toerrit volhouden :? Kan nooit wat zijn met zo'n naam................................................


Oh nee, zal niet nóg zo'n topic starten ;)

Bij mij staat'ie al in de agenda, heb Frans Cattier net gemaild ( over iets anders overigens ) en de datum vast doorgegeven, kan'ie er vast rekening mee houden ;)
 
Wat is dat voor merk motor :? Kan dat wel een hele toerrit volhouden :? Kan nooit wat zijn met zo'n naam................................................


Oh nee, zal niet nóg zo'n topic starten ;)

Bij mij staat'ie al in de agenda, heb Frans Cattier net gemaild ( over iets anders overigens ) en de datum vast doorgegeven, kan'ie er vast rekening mee houden ;)

Ik weet het niet :? Ik ken het niet :? Wat denken de andere motorrijders als ik erop zit :? Lijkt toch niet op een Ducati of een sv want die zijn zo lelijk :+ :+

Het is me gelukt *O* Ik heb een verwijzing gemaakt *O* *O* *O* *O*
naar deze topic *D *D
Anders hebben we er 2 :P is een beetje lastig
Andere heeft nu een slotje ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet van de partij.
Ben vanaf 28 juli motorloos.
Was toch beter voor mijn gezondheid en het overige verkeer.
Telkens met optrekken een waas voor je ogen krijgen is ook niet alles.
Wens jullie wel een hele fijne toerrit.
Geef hem maar door en ik zet hem op de site, en stuur hem gelijk door naar alle leden in het binnen en buitenland.
Ben daarna wel benieuwd naar de foto's.
 
Op 5 oktober is er weer een toerrit voor Hyosung rijders meld je aan het wordt een hele gezelligen en leuke dag.

Linkje :?

Wil dit relatief onbekend merk wel eens in het wild zien.
Ik hoor verhalen van mensen die er elke dag op rijden :o



;)
 
:+

Ik weet niet of er een zijspan aan kan Ratz ;) maar wat mij betreft ben ook jij welkom om mee te rijden hoor ( opschieten met die CX dus !! )
Ik hoop op de VEHIKEL mijn 'laatste' spullen te kunnen aanschaffen :Y

En nu weer on-topic, anders krijg ik straks nog een HYOSUNG-stop bij mij thuis :P
 
Toerrit is af. Het zijn 3 ritten van een uur over dijkjes met bochten,koeienlucht noem maar op.

Wil je de rit hebben ,ga naar de hyosung-club en naar het cafe.Hier staat het nog een keer en stuur een PB-tje naar mij.

Tot ziens op 5 Oktober 10:00 Mac Donald,Ochten (A15)
 
Terug
Bovenaan Onderaan