toerrit met je Aprilia Capo Nord door don Mollione

jmfotografie

MF'er
5 jan 2009
48
0
nunspeet
Joh Capo drivers,

Dit is mijn voorstel aan u allen die een prachtige Capo bezitten. In het voorjaar ben ik van plan om een toerrit te gaan rijden met alleen maar Capo di capi bezitters capice?
Nu wil ik graag weten wie er zin in hebben om een mooie rit over de Veluwe te rijden. Ik rij al jaren lang voorop over de binnenwegen en weet er dus meer dan genoeg om je op mooie plekjes te brengen. Don Mollione rijd voorop en mijn capo familie rijdt er achteraan.
Wat ik ook ga doen is een leuke fotoshoot maken van jou en je motor in actie in een mooie bocht. Natuurlijk ook een mooie groeps foto. Als je dit wat lijkt, dan moet je dat hier even laten weten en bespreken we een datum.
En don't fuck with de don! _O-

gr JM 8-)
 
kijk dat is mooi. Er mogen van mij er wel een paar meer bij vind ik. Maakt de rit gezelliger ;) Als er zich meer hebben aangemeld zoek ik een paar datums uit en maak ik er een pol van. Zodat je kan reageren welke datum het best uit komt voor iedereen.
Bij een mooie bocht waar je met je koffers over de grond kunt gaan. doen we een fotoshoot. Diegene die een gat krijgt in de zijkant en bodem, mag zelf voor de kosten opdraaien. _O-

gr Jan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan