toerrit ten goede van kankerstichting

het idee van een toerrit voor de kankerstichting vindt ik

  • prima, ik doe mee

    Stemmen: 106 100,0%
  • onzin, waar zijn we mee bezig op het motor-forum

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    106
beste mensen,

Het ziet er naar uit dat de toerrit voor de kankerstichting zeker door zal gaan
om iedereen een kans te geven en de media (ik heb al wat motorbladen benaderd en omroep brabant) lijkt het me het beste de rit te organiseren in september

als streefdatum wil ik graag 11 september aan houden met de mogelijkheid naar 4 september

via deze weg wil ik de modjes vragen om deze toerrit extra aandacht te geven op wat voor manier dan ook

samen met andere MF-ers kijk ik verder hoe we zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken zoals motorclubs en media

ik hou jullie op de hoogte !!

maarten
 
beste mensen,

Het ziet er naar uit dat de toerrit voor de kankerstichting zeker door zal gaan
om iedereen een kans te geven en de media (ik heb al wat motorbladen benaderd en omroep brabant) lijkt het me het beste de rit te organiseren in september

als streefdatum wil ik graag 11 september aan houden met de mogelijkheid naar 4 september

via deze weg wil ik de modjes vragen om deze toerrit extra aandacht te geven op wat voor manier dan ook

samen met andere MF-ers kijk ik verder hoe we zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken zoals motorclubs en media

ik hou jullie op de hoogte !!

maarten

Hou wel in de gaten dat er in het weekend van 11 sept. (volgens mij) de superbikes zijn...dat er misschien veel mensen naar Assen gaan... (maar ik kan het ook verkeerd op mijn kalender gezet hebben hoor....(kan ook 4 sept zijn hoor!)

Ik ben zo ie zo van de partij!!!!
 
als streefdatum wil ik graag 11 september aan houden met de mogelijkheid naar 4 september

via deze weg wil ik de modjes vragen om deze toerrit extra aandacht te geven op wat voor manier dan ook
Geef maar een gil als je een vaste datum hebt dan maken we je topic sticky :)
 
Geef maar een gil als je een vaste datum hebt dan maken we je topic sticky :)

da's mooi

ik heb net een mail terug van moto73 gekregen , die moet ik alle gegevens geven en ze gaan er aandacht aan besteden !!

wat lijkt jullie een juiste datum ?

maarten
 
Laatst bewerkt:
hee goed initiatief !! :}

Ik zit in het bestuur van de v-max club en zal je plan ook ff binnen de club op het forum gooien ! mail me anders even alle gegevens zodat ik er een "leuk" verhaal om heen kan zetten !

misschien wil de MAG ook mee doen ??
 
hee goed initiatief !! :}

Ik zit in het bestuur van de v-max club en zal je plan ook ff binnen de club op het forum gooien ! mail me anders even alle gegevens zodat ik er een "leuk" verhaal om heen kan zetten !

misschien wil de MAG ook mee doen ??

mail mij dat verhaal ook ff, zet ik het bij de thundercatclub op de site :)
 
zal ik er ook een topic over openen op 25kw.net? tis wel geen druk forum maarja....
 
zal ik er ook een topic over openen op 25kw.net? tis wel geen druk forum maarja....


alle aandacht is welkom

ik maak vandaag wel een concept brief met daarin wat de bedoeling is

mail me als je deze wil gebruiken voor je club

mvandenb30@hotmail.com

maarten
 
da's mooi

ik heb net een mail terug van moto73 gekregen , die moet ik alle gegevens geven en ze gaan er aandacht aan besteden !!

wat lijkt jullie een juiste datum ?
Niet de 11e want dan kan ik niet ;)
Maar serieus: die moet je denk ik zelf kiezen. Er zijn altijd wel data waarop mensen niet kunnen. Ik zou alleen niet tegelijk met de SBK gaan ;)
 
ik kan de 4e en de 11e september niet :(
weekend van de 18/19 september zou ik wel kunnen

We zien het wel.
Welke datum het ook wordt ; succes !! :}
 
Hoi Maarten....

Ik heb je oproep ook op de VIVA's motormuizenpagina gezet (wel allemaal vrouwen maar dat geeft niets...) ik hou ze op de hoogte van de ontwikkelingen....

Weet je toevallig al waar de rit zal plaatsvinden????? (misschien dat er dan mensen zijn die met elkaar op willen rijden naar de plaats van bestemming!?)
 
Hoi Maarten....

Ik heb je oproep ook op de VIVA's motormuizenpagina gezet (wel allemaal vrouwen maar dat geeft niets...) ik hou ze op de hoogte van de ontwikkelingen....

Weet je toevallig al waar de rit zal plaatsvinden????? (misschien dat er dan mensen zijn die met elkaar op willen rijden naar de plaats van bestemming!?)

dat is mooi !

ik denk dat het 11 september word maar zal dit zeker deze week laten weten aan iedereen

maarten
 
Super goed bezig Maarten! 11 September ben ik zeker van de partij! De 4e ligt wat moeilijk, en met de superbikes denk ik dat je wel minder animo krijgt...

Maar ik ga iig. mijn uiterste best doen om er bij te zijn!
 
11 september moet geen probleem zijn. De 5e is de OBT en dan had ik moeten kiezen maar zo kan het prima.
 
als het goed is, heb ik voor die tijd mjin rbw, en een motor, en dan ben ik van de partij
 
heej, een heel goed initiatief!!
ik denk dat iedereen wel iemand kent die aan deze vreselijke ziekte is overleden!! (ik zelf, mijn tante nog geen 3 mnd terug)
ik kan helaas niet mee (geen rijbewijs en geen motor!!!) maar stort wel iedere maand 2,50 euro (sorry kan niet meer ben student!!)
ik hoop dat je veel mensen bij elkaar krijgt en dat je er een heel mooi jaar van maakt met je vader!!! is heel belangrijk dat je goed en mooi afscheid neemt!!!
sterkte en succes!!!
veel liefs
esmaralda
 
Terug
Bovenaan Onderaan