toerrit van de gsxfclub (www.gsxfclub.nl)

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Heb de eerste toerrit op film gezet
en daar drie korte stukjes uit gehaald
en hier neer gezet
kijk maar es en laat effe weten wat je ervan vind

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/veluwetoer2.mpg (filmpie1)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/stop1.mpg (filmpie2)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/kickoff3.mpg (filmpie3)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee maar wat je wel ziet zijn 38 gsxf'fen
die gewoon de tijd van hun leven hebben met een doodnormale zonder gestunt toerrit op de veluwe
gewoon genieten zonder extra's dus
 
de tijd van hun leven hebben met een doodnormale zonder gestunt toerrit op de veluwe
gewoon genieten zonder extra's dus

zonder extra's ?? Hoezo.. Net of die wheely of dat burn-outje de hele dag maakt !! Ben zelf een R rijder maar blijkbaar ook ééntje zonder extra's.
 
Misschien dat ik wel een GSX600F ga kopen, maar ik ga in elk geval niet bij die club. Mij te duf, en als je bij het forum wil komen om wat technische informatie te zoeken over de fiets, dan mag dat niet, je moet eerst een GSXF hebben |( nee laat maar dan.

De manier van leden werven staat me ook niet aan, als ze een GSXF zien staan, leggen ze een papiertje op de motor neer, of proppen ze onder kuipruitje met daarop reclame van www.gsxfclub.nl

Not my style, als ik zoiets ooit op mijn motor vind, mocht ik zo'n ding kopen, dan pleur ik het meteen weg. Lijkt wel die Jehova getuige-aktie waar Yuri mee te maken kreeg! :+

Zal es die filmpjes kijken...
 
k zie geen kneedown
geen weehlie
geen stoppy , burnout

of raak ik hier op het m-f verwend

Groot verschil he, GSXF is een sport-toer fiets, meer richting toer dan sport. Kneedowns en wheelies zijn er wel op te maken, stoppies vast ook wel, maar geloof dat bij de gsxfclub meer dan de helft ouwe lui zijn dus is het rustig rijden. Hier op het forum is het ietsje spectaculairder ;)
Als je kijtk naar gsxfclub.nl of motor-forum.nl zijn wij de 'Las Vegas Extremes' (om het maar zo te noemen) van de 2 verenigingen/clubs.
 
Blij dat ik een R heb :)

3 werkt idd niet, wil rollende wielen zien!

Een F is ook leuk hoor, zit er echt serieus aan te denken om zo'n 600F te kopen, oude model. Kosten niet veel (in Duitsland al helemaal niet!), zien er niet echt mooi uit, dus niet zo diefstalgevoelig (hehe), euh als je op je bek gaat zijn de kosten niet zo hoog, het rijd toch 220, heeft 86pk (krukas), m'n vriendin kan lekker achterop.. FZR is niet echt lekker voor iemand achterop hoorde ik...

Maargoed, ik ga liever met een M-F toerrit mee dan met deze old mc donalds farmers :+ (no offence collector hehe de liedjes zijn leuk)
 
Ieder zijn motor en ieder zijn manier om er van te genieten.

Kom op, niet iedereen hoeft een supersport te rijden en continue wheelies te maken.






Verplaatst naar 'toermotoren'.
 
nee dat is zo
maar hij vraagt wat ik er van vind.
zie een stel mannen die zitten/staan te lullen.
en ik zie ze geen meter rijden.

vind ik saai sorry
 
Laatst bewerkt:
nee dat is zo
maar hij vraagt wat ik er van vind.
zie een stel mannen die zitten/staan te lullen.
en ik zie ze geen meter rijden.

vind ik saai sorry

Volgende keer camera op motor plaatsen? Ga ik zeker wel es doen op m'n volgende motor. Altijd leuk. Ook leuk om te doen bij klaverbladen voor de supersporters.... kennis van me had dat gedaan paar jaar terug toen ie kneesliders moest testen voor een bedrijf ofzo... camera gericht naar de achterkant richting uitlaat en knieeen op z'n GSX1100R.. mooie vonken kwamen er van af ;) Hij was m'n chef, weet nog dat ie me onder het werk ff dat filmpje kwam laten zien :}
 
Wheelie, stoppie, burnout, kneedown, 200+ km/h hoeft voor mij niet zo, maar de eerste twee filmpjes zijn wel erg slaapverwekkend
yawnee.gif
 
filmpje 1 & 2 sjah, bende mensen waar'k niks me et emaken heb.. veronderstel dat enkel de mensen die de mensen op de filmpjes het mogelijk intressant gaan vinden he.
 
filmpje 1 & 2 sjah, bende mensen waar'k niks me et emaken heb.. veronderstel dat enkel de mensen die de mensen op de filmpjes het mogelijk intressant gaan vinden he.

Ben benieuwd wat filmpje 3 is ! Komt die nog The Collector?

Stukjes film van de rit is denk ik leuker dan wat mensen zien zitten op stoelen en tafels. Of wat grut zien rondlopen naast wat stilstaande motoren :)
 
Op donderdag 28 maart 2002 22:10 schreef JK het volgende:
Misschien dat ik wel een GSX600F ga kopen,.....

-off topic- Ik vind t verschil met de gs500e zo lekker dat ik r echt geen spijt van heb -off topic-

De filmpjes mogen idd wat meer jus krijgen, door deze word ik niet echt overgehaald om mee te rijden.
Heb ook ff op de gsxf-site gekeken maar wil eerst meer zien voordat ik registreer en dat blijkt dus niet te kunnen.
 
Misschien dat ik wel een GSX600F ga kopen, maar ik ga in elk geval niet bij die club. Mij te duf, en als je bij het forum wil komen om wat technische informatie te zoeken over de fiets, dan mag dat niet, je moet eerst een GSXF hebben nee laat maar dan.

De manier van leden werven staat me ook niet aan, als ze een GSXF zien staan, leggen ze een papiertje op de motor neer, of proppen ze onder kuipruitje met daarop reclame van www.gsxfclub.nl

Op de clubdag bij Nimag afgelopen zondag identiek voorval:
Ik stond geinteresseerd te kijken bij de foto's in het GSXF club kraampje, kreeg ik de vraag of ik ook een GSX-F berijder was:
"Nee, ik heb een GSX750ES uit 1983."
- "Dan mag je geen lid worden, moet je eerst doorsparen".
Ik heb de betreffende dame verteld dat ik vriendelijk voor de eer bedank :j

cu,
John
 
Op de clubdag bij Nimag afgelopen zondag identiek voorval:
Ik stond geinteresseerd te kijken bij de foto's in het GSXF club kraampje, kreeg ik de vraag of ik ook een GSX-F berijder was:
"Nee, ik heb een GSX750ES uit 1983."
- "Dan mag je geen lid worden, moet je eerst doorsparen".
Ik heb de betreffende dame verteld dat ik vriendelijk voor de eer bedank :j

cu,
John

Je hebt haar toch wel ff geslagen of zo he... arrogante trut, heeft zeker d'r motor van d'r vent gekregen en voelt zich nu heel wat :r
 
Nee, dames slaan doen we niet, zelfs xxxx niet. xxxxxxxxxxxxxx maar mocht ik mijn brik nog eens voor GSX-F inwisselen, dan wordt het een 1100. xxxxxxxxxxxxxx cu,
John

EDIT: Woordkeus correctie en off-topic removal na terechte opmerking van Ruud. Met excuus.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo een 1100cc cecotto ? Ik heb aardig schik met m'n 600 hoor. Jammergenoeg onderin niet bar veel vermogen maar zo lang je 'm boven de 7000 toeren houd kan je lekker doorknallen. Wil je niet teveel boetes dan moet je 'm laag in toeren houden ;)
 
Je hebt haar toch wel ff geslagen of zo he... arrogante trut, heeft zeker d'r motor van d'r vent gekregen en voelt zich nu heel wat :r

Zow, ruzie met je vrouw?! ;)

Was dat doorsparen niet als geintje bedoelt ? Een GSXF kost namelijk helemaal niets meer. Ja het nieuwe model kost wat (ook niet echt veel), maar het oude model kost geen knaak meer. Als het de F4-club was ja, dan had ik het wel geloofd dat je 'even' moet doorsparen..

ennuh vrouwen sla je niet he, alleen als ze je dood willen maken of heel erg veel pijn willen doen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan