toerrit voor R1 rijders

toerrit voor R1 rijders

  • natuurlijk! in het zuiden

    Stemmen: 1 3,4%
  • natuurlijk! in het noorden

    Stemmen: 1 3,4%
  • natuurlijk! in het midden

    Stemmen: 20 69,0%
  • ja! waar dan ook.

    Stemmen: 0 0,0%
  • nee

    Stemmen: 1 3,4%
  • rot op!

    Stemmen: 6 20,7%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
dit niet wat voor jou munky?

misc
 
ff serieus...

Het gaat dus om het volgende: Toerrit voor alle R1,6,7, cat, ace, en FZR rijders.
Het gaat dus om een toerrit, dus geen wheelies en stoppies!

Waarom geen wheelies en stoppies? Omdat er dus mensen mee zullen rijden die op hun gemak een paarhonderd meter op het achterwiel kunnen rijden, er mensen bij zullen zijn die daar nooit aan zullen beginnen, maar, daar gaat het mij om, er misschien ook mensen mee zullen rijden die zich dan laten opfokken en boven hun kunnen gaan proberen te "posen". Niet doen dus!

Het feit dat je een route en een kopje koffie van mij krijgt betekent niet dat er hier sprake is van een georganiseerde toer, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, sfeer van de tour is wel bedoeld als "samen uit samen thuis" (op z'n minst ff op elkaar wachten af en toe).

Datum: 13 Juni
Tijdstip: 10 uur
Verzamelpunt: Hilversum

Inschrijving: per e-mail (zie profiel voor adres)

Ik zorg voor het eerste kopje :r koffie en een route waar je lekker kunt :] , alles waar jullie voor moeten zorgen is een afgetankte motor, een :) humeur, en een beetje O-) gedrag want dat het allemaal snelle fietsen zijn dat wisten we dus al.
 
ff serieus...

Het gaat dus om het volgende: Toerrit voor alle R1,6,7, cat, ace, en FZR rijders.
Het gaat dus om een toerrit, dus geen wheelies en stoppies!

Waarom geen wheelies en stoppies? Omdat er dus mensen mee zullen rijden die op hun gemak een paarhonderd meter op het achterwiel kunnen rijden, er mensen bij zullen zijn die daar nooit aan zullen beginnen, maar, daar gaat het mij om, er misschien ook mensen mee zullen rijden die zich dan laten opfokken en boven hun kunnen gaan proberen te "posen". Niet doen dus!

Het feit dat je een route en een kopje koffie van mij krijgt betekent niet dat er hier sprake is van een georganiseerde toer, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, sfeer van de tour is wel bedoeld als "samen uit samen thuis" (op z'n minst ff op elkaar wachten af en toe).

Datum: 13 Juni
Tijdstip: 10 uur
Verzamelpunt: Hilversum

Inschrijving: per e-mail (zie profiel voor adres)

Ik zorg voor het eerste kopje :r koffie en een route waar je lekker kunt :] , alles waar jullie voor moeten zorgen is een afgetankte motor, een :) humeur, en een beetje O-) gedrag want dat het allemaal snelle fietsen zijn dat wisten we dus al.

TOP geregeld.
moet alleen nog ff nadenken omdat m'n vriendin niet mee mag.
en ik ken geen R dames verder.
ik meld me nog niet aan, maar ik hou het wel in de gaten of er nog andere dames gaan aanmelden.
 
dat duurt een stuk langer He?
ik weet wel WAT ik vaag???
hihi
jazeker, ik ben al een kwartier een foto aan het zoeken waar ik een beetje gunstig op uitkom, maar dat zijn alleen de blote foto's zag ik waarop dat zo is, en het staat zo raar op de tank als het blijkt dat m'n ... niet blijkt te passen als ik 'm op ware groote wil afbeelden op de tank...
 
ff serieus...

Het gaat dus om het volgende: Toerrit voor alle R1,6,7, cat, ace, en FZR rijders.
Het gaat dus om een toerrit, dus geen wheelies en stoppies!

Waarom geen wheelies en stoppies? Omdat er dus mensen mee zullen rijden die op hun gemak een paarhonderd meter op het achterwiel kunnen rijden, er mensen bij zullen zijn die daar nooit aan zullen beginnen, maar, daar gaat het mij om, er misschien ook mensen mee zullen rijden die zich dan laten opfokken en boven hun kunnen gaan proberen te "posen". Niet doen dus!

Het feit dat je een route en een kopje koffie van mij krijgt betekent niet dat er hier sprake is van een georganiseerde toer, ieder is verantwoordelijk voor zichzelf, sfeer van de tour is wel bedoeld als "samen uit samen thuis" (op z'n minst ff op elkaar wachten af en toe).

Datum: 13 Juni
Tijdstip: 10 uur
Verzamelpunt: Hilversum

Inschrijving: per e-mail (zie profiel voor adres)

Ik zorg voor het eerste kopje :r koffie en een route waar je lekker kunt :] , alles waar jullie voor moeten zorgen is een afgetankte motor, een :) humeur, en een beetje O-) gedrag want dat het allemaal snelle fietsen zijn dat wisten we dus al.

Mag ik dit kopieren en op onze cat-site plaatsen ??
 
Mag ik dit kopieren en op onze cat-site plaatsen ??
ja tuurlijk. ik maak zelf ook nog ff nieuw consolidated topic aan het wordt wat verwarrend allemaal zo, verwijs daar ff naar svp...komt er aan. Onderwerp: Toerrit voor YZF/FZR rijders
 
mooi man. zet m'n e-mail adres er ff bij op je site want dat kunnen de mensen daar niet zien onno.cram@zonnet.nl
ik heb hem doorgelinkt naar MF toe en hij staat er ook als tekst in.
Maar ik zet hem er wel ff bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan