toerrit voor sportieve rijders 12-9-04

Interesse?

  • Ik ga mee! mits in het midden van het land

    Stemmen: 8 18,2%
  • Ik ga mee! mits in het noorden van het land

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga mee! mits in het zuiden van het land

    Stemmen: 2 4,5%
  • Ik ga mee! maakt me in principe niet uit waar

    Stemmen: 9 20,5%
  • Ik ga misschien mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Lazer op!

    Stemmen: 16 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ik ga mee hoor mensen :] :]





ennuh mijn sister gaat die dees x wel mee


Aha , hoe heb jij haar weten te overtuigen ?

Moet je ons ook vertellen , maar ja haar vriendinnen gaan zeker ook mee !

Hoop dat je fiets voor die tijd gerepareerd is , zal toch wel , duurt nog een tijdje :}
 
Er komen er ook een paar die goed door kunnen rijden van de FZR club, wordt het toch nog gezellig })
 
Er komen er ook een paar die goed door kunnen rijden van de FZR club, wordt het toch nog gezellig })
wik jij ff vragen of ze zich ff melden hier of ff een mailtje naar mij sturen, dan kunnen we ze op de hoogte houden. Of doe jij dat.
 
enorm on topic weer :o

Voor degenen die de lol van de vorige ritten niet gevolgd hebben willen we wel even een samenvatting geven O-)

1. Munky Girl gaat soms mee maar meestal niet.
2. Ron valt in slaap achter het achterwiel van Dannon terwijl die zelf toch echt het gevoel heeft enorm hard te gaan (binnen de aangegeven max. snelheid natuurlijk O-) )
3. Munk vraagt bij de pomp wat we nu gaan doen. Hij is erg blij als we hem dan uitleggen dat we weer gaan :] en heeft z'n motor vast wel weer in elkaar voordat we de vogende keer gaan :] (kneedown is niet hetzelfde als all down Munk!!)
4. GerardR6 (die nog niet gereageerd heeft :? ) is allergisch voor wespen maar godzijdank voor echte en niet voor The Wasp.
5. Drs. YamaSaki heeft een zeer matige smaak qua keuze van broek, en ziet dat zelf als een voordeel.
6. Timbo rijdt ieder rotonde 6 keer om niet teveel voorop te raken
7. Cleef verblijft normaal gesproken in stealth mode maar dat verandert zodra hij op z'n motor kruipt.
8. PaashaasR1 is een geval apart, die gooit koffie in z'n tank en betaalt links en rechts enorm veel lunches om dingen weer goed te maken en komt rustig op z'n werkschoenen aanzettten (wel keurig z'n motorpak aan) omdat ie even in de war raakte tijdens het aankleden, en soms komt ie ineens helemaal niet of raakt onderweg de weg kwijt.
9. Wouter is de de meest rustige en rijdt ook zo rond op z'n fiets maar houdt het desondanks makkellijk bij.
10. Lucas is de deur van z'n koelkast aan het repareren (hij bedoelt reparatie van z'n FZR1000)en gaat mee als dat gelukt is.
11. BertheBike vecht een autoriteitsprobleempje uit op z'm fiets (ik pas me aan aan de snelheid maar mag het nou eindelijk es wat harder)
12.MDevil is zunig maar dat geldt niet voor z'n motor en ook niet voor z'n bijdrage aan de toerritten to dusverre.
11. Wie ik gemist heb in deze korte samenvatting van meegaanders tijdens de vorige toerritten posten vooral zelf ff een eenregelige samevatting van wie ze zijn als ze willen...
12. Dat geldt ook voor de tot nu toe nieuwe aanmelders die meer dan welkom zijn om dit cluppie ongeregeld te komen versterken.


Feit is, dat het nu al wel zeker is dat we lekker gaan :] en als je nog niet eerder mee ging doe het gewoon nu wel, want het cluppie is *D tot dusverre en hoe meer zielen hoe meer vreugd!
 
1. Munky Girl gaat soms mee maar meestal niet.
a. dat lukt wel/nooit O-)

2. Ron valt in slaap achter het achterwiel van Dannon terwijl die zelf toch echt het gevoel heeft enorm hard te gaan (binnen de aangegeven max. snelheid natuurlijk )
b. oplossing Ron rijdt altijd voorop :+

3. Munk vraagt bij de pomp wat we nu gaan doen. Hij is erg blij als we hem dan uitleggen dat we weer gaan en heeft z'n motor vast wel weer in elkaar voordat we de vogende keer gaan (kneedown is niet hetzelfde als all down Munk!!)
c. Munk komt al moet tie zijn motor met tape aan elkaar plakken :P

4. GerardR6 (die nog niet gereageerd heeft ) is allergisch voor wespen maar godzijdank voor echte en niet voor The Wasp.
d. GerardR6 is nog steeds aan het uitrusten van de vorige toer :9

5. Drs. YamaSaki heeft een zeer matige smaak qua keuze van broek, en ziet dat zelf als een voordeel.
e. als Drs Whatshisname zijn broek zelf niet verft, doen wij dat wel de volgende
keer })

6. Timbo rijdt ieder rotonde 6 keer om niet teveel voorop te raken
f. is zelfs niet te beroerd om een dijkje terug te rijden en doet dat in record
tijd 8-)

7. Cleef verblijft normaal gesproken in stealth mode maar dat verandert zodra hij op z'n motor kruipt.
g. Cleef is geen man van woorden maar daden :}

8. PaashaasR1 is een geval apart, die gooit koffie in z'n tank en betaalt links en rechts enorm veel lunches om dingen weer goed te maken en komt rustig op z'n werkschoenen aanzettten (wel keurig z'n motorpak aan) omdat ie even in de war raakte tijdens het aankleden, en soms komt ie ineens helemaal niet of raakt onderweg de weg kwijt.
h. tjsaaa apart geval, betaalt in ieder geval de volgende keer een rondje
koffie *D

9. Wouter is de de meest rustige en rijdt ook zo rond op z'n fiets maar houdt het desondanks makkellijk bij.
i. geen commentaar :)

10. Lucas is de deur van z'n koelkast aan het repareren (hij bedoelt reparatie van z'n FZR1000)en gaat mee als dat gelukt is.
j. zelfs met een koelkast kun je rijden als de deur maar dicht is :o

11. BertheBike vecht een autoriteitsprobleempje uit op z'm fiets (ik pas me aan aan de snelheid maar mag het nou eindelijk es wat harder)
k. zelfs met een R6 kun je hard rijden O-)

12.MDevil is zunig maar dat geldt niet voor z'n motor en ook niet voor z'n bijdrage aan de toerritten to dusverre.
l. wat kan ik hier nog aan toe voegen :}

11. Wie ik gemist heb in deze korte samenvatting van meegaanders tijdens de vorige toerritten posten vooral zelf ff een eenregelige samevatting van wie ze zijn als ze willen...
:^
 
Laatst bewerkt:
En Dannon is het persoon die de afgelopen 2 ritten voorop heeft gereden en voor die reden alleen heeft hij zijn motor geel geverft zodat hij goed zichtbaar is :X
 
...ik denk dat er een heel andere reden is dat ik rondrij als Maya de bij :+

[me]dannon wil nou eindelijk wel eens achteraan rijden ;( [/me]
 
hey mense hoe gaat ie
ik zoek ff t volgende en aangezien de meeste toch op een yammie zitte
voor mijn R6 uit '99
koplampunit
rechts paneel
ruitje
undertail
topkuip
kleur maakt niet uit en lichte beschadiginge ook nie zolang t ma niet te gek is

oja er is gelukkig niks krom door me schuivertje 8-)

dus vrienden van de toerrit help munk maar eens :P ;)
 
hey mense hoe gaat ie
ik zoek ff t volgende en aangezien de meeste toch op een yammie zitte
voor mijn R6 uit \'99
koplampunit
rechts paneel
ruitje
undertail
topkuip
kleur maakt niet uit en lichte beschadiginge ook nie zolang t ma niet te gek is

oja er is gelukkig niks krom door me schuivertje 8-)

dus vrienden van de toerrit help munk maar eens :P ;)
Nou ja alles nog recht tenminste :9
Sorry Munk ik heb alleen Ohnda onderdelen van de omgevallen fiets van Y, als je nix kan vinden kan ik alleen helpen aan een adres in Soest, oproep op marktplaats.nl zou je ook nog kunnen proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan