toerrit voor sportieve rijders 12-9-04

Interesse?

  • Ik ga mee! mits in het midden van het land

    Stemmen: 8 18,2%
  • Ik ga mee! mits in het noorden van het land

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga mee! mits in het zuiden van het land

    Stemmen: 2 4,5%
  • Ik ga mee! maakt me in principe niet uit waar

    Stemmen: 9 20,5%
  • Ik ga misschien mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Lazer op!

    Stemmen: 16 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik maar niet voorop moet dan :(

[me]dannon wil ook welles niet degene moeten zijn die het tempo passend houdt voor wie meegaan :X [/me]
 
als ik maar niet voorop moet dan :(

[me]dannon wil ook welles niet degene moeten zijn die het tempo passend houdt voor wie meegaan :X [/me]

No problemo, moet iemand anders dan maar op zich nemen.

[me]MDevil geeft zich niet op als vrijwilliger, is bang dat we dan eerder in Duitsland terecht komen dan op de meeting :+ [/me]
 
dat is inmiddels bekend en :}
Misschien wil Ronnie wel een tijdje voorop rijden dan gezien zijn initiatief O-)
 
ik wil trouwens als volkomen off topic opmerking nog voor m'n vakantie een racer kopen want ik heb nog wat circuitdagen kunnen regelen dit jaar :9

[me]dannon wil zich ergens af kunnen reageren als het tijdens de toerritten overigens terecht O-) gaat.[/me]
 
ben blij dat er meer mensen over denken om effe langs die meeting te gaan, maar mij wil je echt niet voorop hebben.
Ik verhuis soms als ik door mijn eigen huis loop, dus het kan zomaar zijn dat we dan over de snelweg naar veenendaal rijden en dan via de snelweg weer terug gaan( na een rondje snelweg te hebben gehad natuurlijk).
Dus als voorrijder ben ik denk ik niet echt geschikt hoor O-)
 
ik wil trouwens als volkomen off topic opmerking nog voor m'n vakantie een racer kopen want ik heb nog wat circuitdagen kunnen regelen dit jaar :9

[me]dannon wil zich ergens af kunnen reageren als het tijdens de toerritten overigens terecht O-) gaat.[/me]

Bouw dan die Ohnda van Y om :+
 
%*^#. :( :(
mooi niet man we lossen het maar mooi anders op en dat ding van Y gaan we niet ombouwen, ik zei RACER :(
 
hmm munk denkt dat dannon als ie nie voorop wil t plannetje om na de meeting te gaan maar flink moet gaan dwarsbomen omdat hij als enige daar de lekkere :] weggetjes ken :} :} :}
mij boeit t trouwens nie waar we na toe gaan als we maar nie de hele dag M voedsel zitte te knauwe is plaats van t :]
 
Het komt allemaal goed , voorop rijden is toch niet zo erg , ( als je de route kent en niet iemand op 1 m afstand van je hebt ) ik zal wel op de heen weg voorop rijden en Mdevil op de weg terug :X
Maar de route word wel :} al zeg ik het zelf
 
misschien een goed moment om thans officieel te vermelden dat het startpunt MAC Barendrecht wordt op deze Mc Route?
 
ik heb de aanhef inmiddels aangepast.

[me]dannon wil trouwens alleen dure koffie als dat voor hem betaald wordt door PH[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan