toerrit voor sportieve rijders 12-9-04

Interesse?

  • Ik ga mee! mits in het midden van het land

    Stemmen: 8 18,2%
  • Ik ga mee! mits in het noorden van het land

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga mee! mits in het zuiden van het land

    Stemmen: 2 4,5%
  • Ik ga mee! maakt me in principe niet uit waar

    Stemmen: 9 20,5%
  • Ik ga misschien mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 6,8%
  • Lazer op!

    Stemmen: 16 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.

dannon

MF veteraan
18 jun 2003
4.165
0
Hilversum
Berthebike, Dannon, en MDevil hebben nadat de inmiddels 2 gereden Yamaha YZF/FZ(R) toerritten een succes bleken te zijn besloten de handen ineen te slaan,en hebben besloten gezamenljk een toerrrit te gaan organiseren waarop het weer :9 :] wordt.

De spelregels blijven gelijk (het wordt een sportieve rit, samen uit samen thuis (Thuis is aankomst op de megameeting dit keer) , respect voor de meer onervarenen, geen wheelies en stoppies (voor uitleg zie YZF/FZ(R) toerrit deel 1,2 en 3 als je het op kan brengen tussen het geouwe... door informatie te zoeken)) er is alleen een ding anders:

IEDEREEN DIE DE SPELREGELS ONDERSCHRIJFT IS WELKOM ZO LANG JE DAARNAAST MAAR OP EEN SPORTFIETS KOMT EN JE JE GOEDE HUMEUR MEENEEMT.


datum wordt 12 september 2004
inschrijving kost niks
Startpunt is Leerdam.

verzamelen om 10 uur, adres zie

http://www.deblauwehoed.nl (www.deblauwehoed.nl)

 
Laatst bewerkt:
ik ben de eerste die in de poll heeft gereageerd.
En aangezien ik al 2 keer heb gezegd dat ik mee zou gaan maar dat beide keren niet gelukt is, heb ik gestemd op: ik ga mee maakt niet uit waar.
 
Zo te zien zijn er ook anonieme stemmers, hier hebben we dus geen fuck aan :( .

Dus als je stemt motiveer dat dan tenminste even :}

@dannon, dannon kun jij dat nog even vermelden, s.v.p. :9
 
STEALTH-MODE OFF

Cleef gaat zeker mee! Heb zoals eerder vermeld al vrij gevraagd op de betreffende dag..

Cleef heeft op optie 4 gestemd

STEALTH-MODE ON
 
durf het bijna niet te vragen, maarruh mag het.,




ps antwoord van mij zal lang uitblijven, maar dat is niets nieuws.

groeten

paashaas from a rainy location
 
STEALTH-MODE OFF

Nieuwe nick-name voor PH-R1: opperstealth-mode.. :X












:+

STEALTH-MODE ON

:^

ff offtopic, sorry dannon en alle anderen !

Als PH-R1 niet komt moet tie van elke deelnemer de benzine betalen, op die manier hebben we tenminste een stok achter de deur :+
 
d'r zijn er op z'n minst 5 die al eerder per mail gereageerd hadden dat ze meewillen maar hier nog niet gereageerd hebben, op vakantie denk ik.
Ik stuur ze van de week wel ff een mailtje.
Wat me wel opvalt tot nu toe nul reaktes van niet-Yamaha rijders :?
dat had ik toch niet verwacht |(

Het is toch echt lekker :} op deze rit hoor jongens en meisjes!
 
Waarschijnlijk veel meelezers in stealthmode die niet stemmen en niet meewillen. Kan me overigens niet voorstellen.
ze hebben misschien ons ongelofelijke geouw..... op de eerdere toerritten topics voor een stukkie gelezen en denken misschien dat we alleen maar kunnen ouwe.... en niet :] ...

[me]dannon ziet vol trots dat we ons leven al aardig gebeterd hebben op dit topic en keurig off topics plaatsen op het oude YZF deel III topic O-) [/me]
 
Zag in een ander topic dat er op 12-9 een mega meeting wordt georganiseerd, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
 
Ach het ziet er naar uit dat we dan toch met een selekt groepje gaan toeren :+
hoeven we niet zoveel te regelen :9
we zijn met minimaal 13 man geloof ik als ik m'n mail zo 's check dus BTB voorop en ik eindelijk 's een keer niet :9

maarre, wie verder meekomt is van harte welkom hoor O-)
 
ik wil zeker een keertje mee toeren maar heb wel een yamaha fzr 400 dus ik hoop dat ik de groep een beetje bij kan houden :)

ik heb gestemd op het noorden van het ut land minder flits controles :P
 
hey Ghosty J, ik rij ook op een FZR-400 (wel RR) en die R1's zijn makkelijk bij te houden hoor :)

Ben jij al lid van de FZR club?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan