toerrit voor YZF/R1 rijders welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.
devil veel plezier daar.


Morgen gaat het slotje erop en nieuwe schoenen eh wat zeg ik nou :+ nieuwe lei natuurlijk.
maar blijf ff kijken hier voor we weer opniew beginnen want ik wil eerst van de deel 1 rijders weten of jullie
a)nog een keer willen
B)ongeveer net zo snel willen (=ongeveer zelfde groepje gok ik)
C)sneller willen (wordt kleiner groepje denk ik)
D)iets langzamer gaan en hetzelde groepje houden of
E)iets langzamer gaan en een grotere groep proberen te interesseren

Ik hou ergens van de week een polletje daarover en verwijs er deze site naar voor ie op slot gaat.

:} voor het rijden vandaag samen

Dannon,

Meel jij mij ff dan voor het nieuwe topic met de poll.
 
ik zie het wel verschijnen.
ik let wel op de naam DANNON.
dan komt alles goed.
en voor de volgende rit, maak dan meteen alvast een uitzondering voor 1 mogelijkheid om een cbf600 mee te nemen (jaja die van mijn vriendin).
dan kan ik ook gezellig mee.
 
@iedereen volgende x gaat munk weer mee
bij optie met de grotere groep neem ik misschien nog wel een man of 2 mee
bij optie kleinere groep IK WIL MEE :+ :] })
@lieve zus munky :+ volgende x moet je mee en ik neem dat hondading wel voor lief
@paashaas vandaag laarzen dus niet vergeten ;)
 
Ga nog wel een keer mee , maar vind het zelf soms een beetje te hard gaan , zeker op een onoverzichtelijke weg waar - ach laat maar ga niet ouwehoeren , volgende keer ga ik gewoon mee en flink :]
 
Ga nog wel een keer mee , maar vind het zelf soms een beetje te hard gaan , zeker op een onoverzichtelijke weg waar - ach laat maar ga niet ouwehoeren , volgende keer ga ik gewoon mee en flink :]
dat zei je al ja. Voorop rijden is dan een optie :+
En als je dat toch verdomd (wat was dat toch met jullie :? )geen probleem je hebt toch gezien dat we stoppen als we er een kwijt raken (voor sommigen rijden we de halve toer zelfs ondersteboven terug. En als dat ook niet lukt ff sms'je en naar de volgende stopplaats rijden.
 
Ik zit eigenlijk op een post van Timbo te wachten, hij zei dattie de volgende rit zou organiseren, maar het is een beetje stil na al die opmerkingen over in z'n 3 en z'n 1 :+
 
jongens en Munky-G ik laat dit topic op slot zetten, ik start wel een off topic "slap ouwehoeren als voorbereiding op toerrit YZF Rx/FZ(R) deel 2, en als dat dan serieus wordt gaan we over op WIWTD.
Wie neemt het initiatief voor :] :] :] :] :] deel 2?
 
Mischien een weekendje eifel met z`n allen , kan je ook leuk knallen , ben er niet zo bekend dus kan je daar niet echt mee helpen , zit wel met idee voor route rond Hellevoetsluis/spijkenisse, goeree/overflakkee enz. heb effe tijd nodig om dit uit te werken maar jullie horen het wel !
 
Mischien een weekendje eifel met z`n allen , kan je ook leuk knallen , ben er niet zo bekend dus kan je daar niet echt mee helpen , zit wel met idee voor route rond Hellevoetsluis/spijkenisse, goeree/overflakkee enz. heb effe tijd nodig om dit uit te werken maar jullie horen het wel !
mooi man enne...een route in de eiffel heb ik wel voor je zal ik 'm ff faxen :)
 
Cool thx , maar heb geen fax , kan je mailen ?
Ga volgende maand die kant op kan ik gelijk effe kijken , nog iemand zin om mee te gaan (eerste week julie).
 
absoluut he, zeker met dit weer. ik ga ook de 22e weer. Kan ik nog ergens eieren rapen voor je daar?


Alleen rubber, rubber en nog eens rubber :)

En ik neem deel II wel voor mijn rekening, de route heb ik liggen, we spreken af in hilversum bij lunenburg, iets na 10 uur en dannon gaat voorop :P
 
Cool thx , maar heb geen fax , kan je mailen ?
Ga volgende maand die kant op kan ik gelijk effe kijken , nog iemand zin om mee te gaan (eerste week julie).
dan moet ik 'm inscannen op m'n werk . stuur me ff een mail want dat ga ik vergeten anders.
 
devil veel plezier daar.


Morgen gaat het slotje erop en nieuwe schoenen eh wat zeg ik nou :+ nieuwe lei natuurlijk.
maar blijf ff kijken hier voor we weer opniew beginnen want ik wil eerst van de deel 1 rijders weten of jullie
a)nog een keer willen
B)ongeveer net zo snel willen (=ongeveer zelfde groepje gok ik)
C)sneller willen (wordt kleiner groepje denk ik)
D)iets langzamer gaan en hetzelde groepje houden of
E)iets langzamer gaan en een grotere groep proberen te interesseren

Ik hou ergens van de week een polletje daarover en verwijs er deze site naar voor ie op slot gaat.
a] ja
b] ja
e] alleen het laatste gedeelte
:} voor het rijden vandaag samen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan