Toerritje Maastricht

NitroJunkie

MF'er
26 nov 2002
49
0
Meerlo
Gisteren een toerritje }) gemaakt samen met Ibuzze, CBRGeert, MalFunction en Kaduuc. We wilden even kwijt dat het ons goed bevallen is en dat het zeker voor herhaling vatbaar is.

Met vriendelijke (race-)groet,

NitroJunkie
 
Gisteren een toerritje }) gemaakt samen met Ibuzze, CBRGeert, MalFunction en Kaduuc. We wilden even kwijt dat het ons goed bevallen is en dat het zeker voor herhaling vatbaar is.

Met vriendelijke (race-)groet,

NitroJunkie

probeer de mergelland route eens: prachtig en overal rond Maastricht staan borden, gemakkelijk is te beginnen bij de afslag OLV plein over de Kennedybrug; Vanaf april - mei staat mijn fiets ook weer in Maastricht om de hele zomer in de weekenden daar vandaan te starten!
 
Vanuit Maastricht moet je richting "klein Zwitserland"rijden of te wel Gulpen en omstreken, leuke bochten :] .
 
En verdomd veel flitsers! Ook heeeel vroeg in de ochtend!
[me]UltraSub kan het weten, want het hij is er opgegroeid :) [/me]
 
Maak me niet bang he.. :X
Ik vind het altijd wel meevallen...maar ik zie ze ook wel eens over het hoofd.. :X :X
Moet inderdaad zeggen dat het de laatste tijd weer erg meevalt. Maar wacht maar tot het weer beter wordt. Dan staan ze er weer, de kloepjoekels, om gemakkelijk hun laatje te vullen. Het barst daar van motorrijders, en de blauwtjes weten dat ook. :)
 
Zoals beloofd in de MacDonals heb ik jullie effe opgezocht hier op het forum(ik ben die toevallig aanwezige zzr rijder)
Ik hou het wel in de gaten dan rij ik een keer mee!
Leuk jullie daar ontmoet te hebben trouwens
 
Hey NitroJunkie & Inferno !

Ja 't was inderdaad een errug leuk ritje he ! Als ik zo naar buiten kijk en de zon zie dan wil ik gelijk terug ! Aanstaande zaterdag zullen we bij goed weer opnieuw afspreken daar aan de Mac. In de voormiddag ga ik met Ninjaodie mijn nieuwe pijp monteren en dan namiddag weer een toer ZuidLimburg doen. VROOOOAAAAAP !!!

Hou de "Wat is waar te doen" topics maar in de gaten !

Grtz,
iBuZze
 
ik woon in Maastricht(mijn motor staat overigens in Margraten) en heb gisteren ook lekker getoerd, Margraten, Maastricht, Heerlen, Valkenburg, Landgraaf, Eys en weer terug. Het was (en is nu ook!!)lekker weer!

Misschien volgende keer ff aankondigen kunnen er meer mensen mee :]
 
Laatst bewerkt:
Nou, bij deze wilde ik ook ff melden dat het een geslaagde route was, ik me lekker uit kunnen leven! :] })
Maare, ibuzze, CBRGeert, stonden er op onze route ook van die sneeky verdacht opgestelde flitspalen? :X
 
Nee hoor geen zorgen, ik kar daar wel vaker rond en heb nog niets gezien. Behalve bij de verkeerslichten van Witten naar Partij. Die staan alleen op de doorgaande weg van Vaals naar Gulpen gericht. Daar hebben we dus geen last van. Denk wel dat in de zomer de mobiele troepen kunen uitrukken. Maar goed dat zien we dan wel.

Komend weekend weer? :]
 
Owkeey, dan is het goed! :X
Nitro en ik waren al peentjes aan het zweten...
Aangezien we ons overal netjes aan de snelheid gehouden hebben... O-)
 
Er zijn inderdaad weing toer/motorclubjes in Maastricht, misschien wel een idee om via deze weg wat te organiseren *D .
 
Misschien volgende keer ff aankondigen kunnen er meer mensen mee :]

Hey Lempke, steek je licht ( ;) ) eens op bij "Waar is wat te doen" want onze ritten in Maastricht zijn steeds aangekondigt hoor !

Mvg,
Serge

PS: Zat je weer met een keutel in je broek Malf ??? LOL
 
He inferno, leuk je op het MF te zien Dta komt zelden voor. Eerst in IRL en pas op het MF ontmoeten. Binnekort gaan we weer karren. Ik in ieder geval komend weekend. 8 maart zullen we weer knallen
 
8 maart?

Maybe rij ik dan ook mee, samen met cbrrami en stever1 (allemaal uit geleen)
 
Jongens 8 maart gaan we de route uitzetten achter Aken in de Eifel. Mooie wegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik, IbuZze en Fastcruiser gaan. Fastcruiser kent de weg, maar het wordt een verken rit. Wil je dus doorscheuren dan kom je nu zaterdag wellicht niet echt aan je trekken. De volgende keer kennen IbuZze en ik de route en zullen we hem vaker rijden en dan kan het tempo er meer in. Mensen mogen mee, maar liefst niet teveel want dat is lastig met uitzetten (je raakt elkaar snel kwijt en of je het leuk vind om vaak te stoppen waar dat niet nodig is....)

Kijk maar wat je ervan vindt.
 
Op maandag 10 februari 2003 14:55 schreef Lempke het volgende:
ik woon in Maastricht *D (mijn motor staat overigens in Margraten) en heb gisteren ook lekker getoerd, Margraten, Maastricht, Heerlen, Valkenburg, Landgraaf, Eys en weer terug. Het was (en is nu ook!!)lekker weer!

Hey Lempke!
Je bedoelt je motor staat bij Han }) ?

Overigens gisteren met de boel van de CV heel leuk door België en Wittem en omstreken getoerd, heerlijk weer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan