Toerseizoen afsluitingsweekend 2018

OVB ga ik ook. Over een week of 2/3 besluit ik (waarschijnlijk boek ik het volgende week, ken mezelf).

Van het weekend mn eerste motor ophalen, dus ben een beginner (en hoop bij een paar mensen aan te haken op de heenweg). Maar heb tegen die tijd wel wat zomerritjes erop zitten...
 
OVB ga ik ook. Over een week of 2/3 besluit ik (waarschijnlijk boek ik het volgende week, ken mezelf).

Van het weekend mn eerste motor ophalen, dus ben een beginner (en hoop bij een paar mensen aan te haken op de heenweg). Maar heb tegen die tijd wel wat zomerritjes erop zitten...


Welkom,

Houd het topic in de gaten want op enig moment zal er hier de diverse plaatsen en tijden neergekwakt worden waarvandaan wordt vertrokken in het land.

(Nog een Versys 1000 *O* )
 
Welkom,

Houd het topic in de gaten want op enig moment zal er hier de diverse plaatsen en tijden neergekwakt worden waarvandaan wordt vertrokken in het land.

(Nog een Versys 1000 *O* )

*O*

Zal ik zeker doen. Denk dat ik die vrijdag vrij neem, dus zou donderdagavond of vrijdags af kunnen reizen (en woon in Amersfoort, dus centraal genoeg om naar veel plaatsen af te reizen).

Maar eerst lokaal wat toeren met mn brommert. Heb daar erg veel zin in! :]

ps: wel jammer dat die site helemaal in het duits is. Mn duits is niet super (kan het verstaan) en om nou een mail te dichten in het duits is ook wat...
 
*O*

Zal ik zeker doen. Denk dat ik die vrijdag vrij neem, dus zou donderdagavond of vrijdags af kunnen reizen (en woon in Amersfoort, dus centraal genoeg om naar veel plaatsen af te reizen).

Maar eerst lokaal wat toeren met mn brommert. Heb daar erg veel zin in! :]

ps: wel jammer dat die site helemaal in het duits is. Mn duits is niet super (kan het verstaan) en om nou een mail te dichten in het duits is ook wat...


voorbeeldmailtje staat op de vorige pagina :t :t
 
Er gaat nog iemand mee eind september. Hij is zojuist MF-lid geworden: jeff vfr is zijn nickname. Hij gaat hier nog wel reageren.
 
Hallo,
Na overleg met Fred ga ik samen met hem mee.



Even kort over mij zelf,
Ik ben jeffrey.
Ik ben 25 jaar oud en ik rijd op een vfr 800 vtec.
Ik houd ervan om sportief door te rijden maar wel wanneer het kan.
Ik rijd ong. 10 tot 15000 km per jaar. (Woon-werk en tourtochten)
Ik kom zelf uit Brabant maar rijd op de motor overal naar toe om de mooiste ritten te rijden
 
Laatst bewerkt:
Leuk! welkom! Word gezellig in September!
 
Hallo,
Na overleg met Fred ga ik samen met hem mee.



Even kort over mij zelf,
Ik ben jeffrey.
Ik ben 25 jaar oud en ik rijd op een vfr 800 vtec.
Ik houd ervan om sportief door te rijden maar wel wanneer het kan.
Ik rijd ong. 10 tot 15000 km per jaar. (Woon-werk en tourtochten)
Ik kom zelf uit Brabant maar rijd op de motor overal naar toe om de mooiste ritten te rijden
Leuk dat je meegaat!!!
Ik hoop dat we weer mooi weer hebben.
 
MF OMA is erg streng, maar dat was camping oma ook. }) (langer dan 14 dagen niet gereageerd)

Weekend stond al in de agenda, maar nu dus ook even de topic aanmelding.
Zal wel kamperen worden, dan hoef je toch niet te reserveren?

Uiteraard met Kevjan included
 
Laatst bewerkt:
O hier dus! Nou aftermeet topic gevonden 🙃

Ik volg even wat er gebeurt alhier, nog geen idee waar ik en mijn motor tegen die tijd uithangen 😎
 
Het is bijna september, hoog tijd dat we dit weekendje omhoogschoppen! Jullie komen toch allemaal ook?
 
Terug
Bovenaan Onderaan