Toertje voor komend jaar

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.499
182
Oss
Het is nog maar een jonge traditie maar al een paar jaar gaan honhonhonda en ik een weekje met z'n tweetjes op de motor eropuit. Tot zover hebben we gedaan:

2003: Zwitserse Alpen
2004: Mont Blanc

Dus wie heeft een leuke suggestie voor komend jaar? Op zich houden we wel van bergen maar een must is het ook niet. Mooie stuur-wegen wel.

Kijk we toeren verder ook nog wel, een weekendje Luxemburg gaat er altijd in en zeker als mijn meissie volgende week slaagt voor d'r A natuurlijk! Maar 1 keer per jaar doen we een "grote"......

MAzzel,

KingCoder
 
eh, italie, nooit geweest, maar daar zou ik wel heen willen rijden op de motor :)
 
Pyreneeen: van west naar oost slingerend op en over de frans/spaanse grens en door Andorra ...
Allerbeste stuurwegen heb je in Corsica op 1 weg van noord naar zuid na is er in gans corsica geen 100 meter rechtdoor te bekennen.
 
Overtocht naar Engeland valt mee. Je kunt bij Oostende of Calais al voor een paar tientjes over. En je kan volgens mij ook met de trein door de tunnel.

Dolomieten klinkt (ook) goed...
 
overtocht hadden we ergens gevonden --> retour: 95 eur voor twee motoren.... moet je niet te laat boeken, hoe vroeger je boekt hoe goedkoper.

Murkel en ik willen naar engeland deze zomer...
 
-DE Dolomieten, schitterend gebied en zowel op de heen als terug weg.
kan je hele mooie passen rijden.(of verder door rijden naar Toscane
als je van cultuur en historie houd)
-Slovenië mooi land , maar aan de kust wel duur!!
-Spaanse pyreneeën mooi landschap goed asfalt.
-Auvergne,zeer variërend landschap ( de binnen wegen minder geschikt voor SS
fietsen).
- Het Zwartewoud, dichter bij huis maar ozo leuk sturen.
- en wil je niet teveel bergen maar meer snelle door lopende bochten.
en bijna op iedere hoek wel een goede eet gelegenheid
kijk eens naar het oosten van Duitsland /Rhöne gebied/Erts gebergte/
 
Laatst bewerkt:
Franse Cevennes of Provence (m.n. Gorges du Verdon) zijn smullen op de motor.
Hi Granny ;) ...

Zo, ik ga deze zomer naar de Provence. Gorges de Verdon is toch wat ze de Grand Canyon van Frankrijk noemen, ik ben ik abuis?

Heb je nog meer tips :P ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan