Toertochie over de Friese en Groningse klei! DEEL III

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Toertochie over de Friese en Groningse klei! DEEL III
(hoeft niet per se hier langs te gaan.... maar de naam bekt wel lekker! )

Na een geslaagde eerste tocht (zie HIER)
en tweede tocht (zie HIER)
wordt het tijd voor:
tocht nummer III!

Tijd om de koe weer aan te trekken!

(deze tocht wordt mede mogelijk gemaakt door: Onvolwassen In Noord Nederland 16 )

Voorlopige tour-datum:
20-04-2008
11-05-2008
18-05-2008

Na veelvuldig geswitch word de datum bepaald door de poll
Finally:
:] 18-05-2008 :]

Verzamelplaats:
Café-restaurant-partycentrum Lauwersland
Foarwei 2a Oudwoude

Tijd van verzamelen:
Koffietijd *O* (10.00 uur)

Graag wel even aangeven of je mee gaat, is makkelijker koppen tellen :Y

De nicks die in de OP vetgedrukt zijn hebben reedsch aangegeven mee te rijden.

wie gaan er allemaal mee?

Le Chef d' équipe:
dreetje9 +kameraad

Les participants à la randonnée:

-^Viper + kameraad
-Silke +kameraad
-gerkenator
-Appelflap
-ZX7RULES
-ace4race (ovb)
-Vosjuh
-Dirty Damien
-gsx-r gerard
-smokeyzx6r
-apocalyps
-1st gear
-xxtreme
-jacq-R1
-pilatus
-e-riq



L'accent de la randonnée:
Bochten.jpg


BOCHTEN *O*

Spelregels:

niet toegestaan:
- dronken/stoned op je bike stappen
- starten met een bijna lege tank
- Crashen
- Harley's
- zeuren

toegestaan:
- onnodig hoog in toeren rijden
- stilstaan met veel gas derop
- kneedowns
- wheelies
- stoppies
- burnouts
- etc.

*O* De inschrijvingen zijn geopend *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat kan toch nog prima in het vorige topic :?

slotje :)


inderdaad makkelijker als de organisator zelf de openingspost kan bijhouden :)
 
Laatst bewerkt:
wat zal de route worden ?
als die maar lang is vind ik het goed

Ik heb nog geen idee wat de route zal worden, en hoe lang deze gaat worden. :N

Wel weet ik dat het zeker geen rit van 2 uurtjes zal zijn, ik zal wel proberen jullie een dag in het zadel te houden })

Maar ik zal in de loop van de tijd wel even een kaartje plaatsen in dit topic :Y

EDIT: apo en Appelflap toegevoegd aan de lijst
 
Laatst bewerkt:
[me="HaveBlue"]meldt zich aan voor 20/04.[/me] Hopen dat Opa, XX en smokey er dan ook zijn. Kunnen de oudgedienden even les geven aan de kansenjongeren })
 
Waarschijnlijk iets te vroeg voor DD.

DD heeft dan waarschijnlijk nog geen "nieuwe" fiets.... :N
 
[me="HaveBlue"]meldt zich aan voor 20/04.[/me] Hopen dat Opa, XX en smokey er dan ook zijn. Kunnen de oudgedienden even les geven aan de kansenjongeren })

We zullen zien :] , ik heb je iig toegevoegd *O*

Waarschijnlijk iets te vroeg voor DD.

DD heeft dan waarschijnlijk nog geen "nieuwe" fiets.... :N

Je hebt nog even de tijd om eentje te roggelen :Y

mijn vader heeft ook een srad heeft geen profiel ,maar kan die er bij ,wil ook mee rijden

Je hebt ongeveer al een idee met wat voor idioten je op stap gaat de 20e van de 4e :?

Wil je dat je oudeheer aan doen :?

Als onbekend lid moet hij natuurlijk wel even door de ballotagecommissie van OiNN :Y :

561_ce4f87556fb3d9f197f486062f9225bd.jpg
 
Ik meld mij aan onder voorbehoud

edit: zag net pas dat ik in de lijst stond

:Y

Je had je al aangemeld voor "Toertochie over de Friese en Groningse klei! deel 3, dus ik heb je ook alvast maar toegevoegd in dit deel :Y

ben morgen nog vrij dus laat ze maar langs komen de ballotagecommissie

Helaas, het spijt me, ik heb ze gebeld, maar de dames hebben morgen geen tijd :N

En je vader moet door de balotage-commissie, jij niet :+

[serieuze modus]:
Wat mij betreft is het geen probleem als je je ouweheer meeneemt :N

Natuurlijk is het wel een pré als hij even een account aanmaakt, en de komende 3 maanden op het niveau van OiNN probeert te komen :Y :+
[/serieuze modus]

en eh is die ballotagecommissie ook aanwezig???

Ik heb gelijk aan de ballotagecommissie doorgegeven dat we 20 april de 3e meeting doen van Oinn, alleen gaven ze mij te kennen dat ze dan alweer druk aan het trainen zijn aan hun performance voor de SBK op Assen de 27e -O-

Dit deeltje heb ik eerder voorbij zien komen.. :+ had me toen aangemeld dus nu ook.
zet me er maar bij.

Staat genoteerd :Y
 
Ik heb nog geen idee wat de route zal worden, en hoe lang deze gaat worden. :N

Wel weet ik dat het zeker geen rit van 2 uurtjes zal zijn, ik zal wel proberen jullie een dag in het zadel te houden })

Maar ik zal in de loop van de tijd wel even een kaartje plaatsen in dit topic :Y

EDIT: apo en Appelflap toegevoegd aan de lijst

als ik moet meedenken/c.q. een deel van de route voor m'n rekening nemen no problem dré, ik weet nog wel een paar leuke weggetjes in grunn :] :9~
 
als ik moet meedenken/c.q. een deel van de route voor m'n rekening nemen no problem dré, ik weet nog wel een paar leuke weggetjes in grunn :] :9~~

Tips zijn altijd welkom *O*

Allereerst zal ik gaan kijken wat voor route ik kan maken in de omgeving Groningen/Friesland/Drenthe, mocht er na het uploaden nog een mooi stukje weg in de buurt liggen, mag er altijd op- en aan worden gemerkt, zoat ik ze al dan niet mee kan nemen in de route :Y *O*
 
Tips zijn altijd welkom *O*

Allereerst zal ik gaan kijken wat voor route ik kan maken in de omgeving Groningen/Friesland/Drenthe, mocht er na het uploaden nog een mooi stukje weg in de buurt liggen, mag er altijd op- en aan worden gemerkt, zoat ik ze al dan niet mee kan nemen in de route :Y *O*
Je kan ook een ieder z,n eige prov. voor z,n rekening laten nemen,3 verschillende voorrijders bekend met de sterke/mooie route's van de betreffende regio's ;)
 
~
:Y

Je had je al aangemeld voor "Toertochie over de Friese en Groningse klei! deel 3, dus ik heb je ook alvast maar toegevoegd in dit deel :YHelaas, het spijt me, ik heb ze gebeld, maar de dames hebben morgen geen tijd :N

En je vader moet door de balotage-commissie, jij niet :+

[serieuze modus]:
Wat mij betreft is het geen probleem als je je ouweheer meeneemt :N

Natuurlijk is het wel een pré als hij even een account aanmaakt, en de komende 3 maanden op het niveau van OiNN probeert te komen :Y :+
[/serieuze modus]dat account snapt die geen reet van

als ik de verslag lees van vorigjaar dan kan ik beter alleen mee
hij moet bij die oudjes :P op hun eigen tempo
 
Je kan ook een ieder z,n eige prov. voor z,n rekening laten nemen,3 verschillende voorrijders bekend met de sterke/mooie route's van de betreffende regio's ;)

Is een mogelijkheid, maar dan moeten de mooiste wegen niet uit worden gekozen onderin Drenthe, Rechtsbovenin Groningen en Linksboven in Friesland, want dan heb je wel een monsterrit :Y

Maar ik zal eerst een kijken wat ik er van kan maken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan