Toertocht 1e pinksterdag

Smurfke RF

MF veteraan
4 jun 2003
1.190
0
Zelhem
Facebook
Op 8 juni houdt de motorclub Z.A.M.C uit Zelhem (GLD) zijn jaarlijkse Pinkstertoertocht.Men kan starten tussen 9.00 uur en 12.00 uur bij het clubgebouw aan de korenweg 4 in Zelhem.Er is een goede bewegwijzering naar het clubgebouw Mazzel en doei doei :] :] 8-) 8-)
 
Dit is een toerrit van ongeveer 250 km die U leid door delen van de Achterhoek, Twente een gedeelte Duitsland richting Münster.
Start en finish is weer bij het clubgebouw van de ZAMC aan de Korenweg 4 te Zelhem.
Als het je wat lijkt,mail dan ff, misschien kunnen we wel samen gaan toeren.Want op dit moment ga ik nog allen.
 
als het weer het toelaat... dan gaan we zo wie zo met zijn drietjes...
we wachten op elkaar om half tien bij motorport in zelhem...
wil je mee..... zorg dan dat je daar rond die tijd bent.


des te meer zielen, des te meer vreugd.


Groet

Bianca
 
heren,


ik zag op teletekst dat ze morgen heeeeeeeeel veeeeel wind opgeven.
misschien niet zo verstandig...


gaan jullie toch ?
 
Hoi Wilco,

Hoe was de tocht ?
Heb je het nog een beetje droog kunnen houden ?


Groeten.

Bianca
 
Wij zijn ook niet meegegaan.
Ik was zelf nog een klein stukkie wezen rijden...
Ik zag de bui aan alkomen dus als de wiedeweerga weer terug naar huis.
Motor in de garage en toen begon het...
Piewwww ik blij dat ik thuis was.


Misschien kunnen we gewoon een keertje gaan rijden ?
 
Hé Bianca,las vandaag pas je bericht :Z :Z ,heb een heerlijke tocht gehad :} .Ben inderdaad een beetje nat geworden '( ,maar ik had toen van de 252 km al ruim 200 km gereden :] .Vanwege het onweer moest ik naar huis. :( :( Als ik nog een keer wat heb dan zet ik het hier op het forum of mail ik het je wel.Mazzel 8-) 8-) 8-) ,PS op 30 aug is een rit met mensen van verschillende motorsite gepland.Verdere info volgt er nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan