Toertocht Hengelo (gld)

Eddie D

Rookie
9 apr 2007
8
0
Zondag 18 april voor de 4e maal de toertocht van volleybalvereniging DVO.
Lengte is ongeveer 230 km en zal verreden worden in de provincies Gelderland en Twente en een stukje Duitsland.
Start tussen 9 en half 11 vanaf sporthal "de Kamp" aan de Sarinkkamp te Hengelo (gld).
Voor meer info kijk vanaf aankomende week op de website van DVO: www.dvohengelo.nl
 
Je kunt met je eigen groep komen of alleen. We hebben eventueel zelfs nog een paar voorrijders indien je geen zin hebt al te veel op te letten.
 
Leuk, ik noteer het en ga kijken of dat gaat lukken. :]

Edit: Helaas, ik kan de 18e niet '(
 
Laatst bewerkt:
Heb ff navraag gedaan bij mijn maatje die het uitgezet heeft en hij heeft bevestigend geantwoord op je vraag.
 
Wie niet komt mist een hele leuke route met verrassende bezienswaardigheden. Zo kom je nog 's ergens waar je nog nooit geweest bent. ( En ik heb toch al wel wat gezien) Als klap op de vuurpijl kun je bij terugkomst in Hengelo nog ff genieten van het Hengels dweilfestival. Het enige wat we niet kunnen regelen is mooi weer maar laten we daarvoor dan maar ff duimen.
 
Je kunt met je eigen groep komen of alleen. We hebben eventueel zelfs nog een paar voorrijders indien je geen zin hebt al te veel op te letten.


Beetje later reaktie :$
Ik bedoelde,je kunt starten tussen 9.00 en 10.30,vertrekken er dan telkens groepen(bijv.elk kwartier)of rij je individueel.
 
Er vertrekken niet op gezette tijden groepen. Je kunt met inschrijven melden dat je met iemand mee wilt rijden en wij kunnen je dan wel zeggen hoe laat die persoon vertrekt. Mooiste is dan wel om redelijk vroeg te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan