toertocht honda cbr 600 f/fs topic 20 april

wel makkelijk op deze manier, hoef me niet eens meer op te geven... :)

laat mij idd maar ovb staan. als de zon gaat schijnen blijf ik thuis... ik rij alleen met regen :+
 
Zo, even de weersvoorspellingen...

Dat kan er mee door, in ieder geval geen regen in Ijsselstein als we het mogen geloven.

EDIT: Hmm, ik had de weersvoorspellingen voor morgen neergezet. Omdat ik met de verkeerde rit in m'n hoofd zat. Deze is 20 april natuurlijk! :P
 
Laatst bewerkt:
Peepz, ik ben er dan ook weer bij! Kan zijn dat ik nog wat cbr600f rijders meeneem als die kunnen.

:W
 
En nou niet weer zo hard over de rotonde he _O-


Ik zal het proberen O-) Heb de schade overings nog steeds |( ... Het beviel me uiteindelijk niet zo heel erg.. Met de motor heen was leuk alleen moest met een veel te grote auto weer terug...

Heb zelf een kleine daihatsutje en moest met een ford focus station terug -O-

Dus deze keer zal ik de glimmende kant boven houden...
 
Rij je morgen ook mee??

Morgen?? Wat is er dan? Sorry, vind het cbr topic erg snel gaan om bij te houden af en toe :X, schaam schaam...

Maar moet overdag werken en savonds de kroegtijger uithangen, dus helaas...

Stumota kijkt of ze ook mee kan de 20ste ;)
Edit; die kan ook

Verder probeer ik de cbr600f rijders Nugster, Bart., Jeff79 en GeleCBR mee te nemen vanuit de Zaanstreek
 
Deze route hebben we toch al eerder een keer gereden? Niet dat mij dat wat uit maakt :) Ik doe mijn best erbij te zijn, kan nu ff niet in mijn agenda kijken, maar lijkt me op een verjaardag 's avonds na gewoon leeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan