toertocht honda cbr 600 f/fs topic 20 april

Hmm, ja... Spray-en doe ik wel. En tot nu toe is er ook nog niets aan de hand geweest.
Mja, het zal me maar gebeuren dat ik straks in Utrecht sta met een gebroken ketting of afgebroken tand van een tandwiel. Dan heb ik een groter probleem... :/


Als je in Utrecht staat kan je mij bellen, ik heb een garagebox en een bestelbus :)
 
zo net even wezen tanken

zometeen nog even ketting smeren en poetsen, ving een paar druppels op toen ik ging tanken '(

edit:

benzine: V
olie: V
remvloeistof: V
koelvloeistof: V iets te veel op dit moment maar dat gooit ie er dan maar uit, geen zorgen dus als er morgen een druppeltje onder licht ;)
verlichting: V
knipperlichten: V
remlicht: V
claxon: V

gepoest: V

ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*
ben er klaar voor *O*

nu nog hopen dat het droog blijf morgen

hij staat er echt klaar voor:
dsc00125sq3.jpg

dsc00127bj7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb nóg niks gechecked.... En ook niet gepoetst! -O-
:^

Michiel? Kom je dat ook even bij mij doen..

Ik moet van de week een afspraak gaan maken bij DP en dan moet de auto ook nog.

Ik ga arm zijn deze maanden...

Want wil ook nog een leer pak kopen! '( Leven is zwaar af en toe. -O-

Tot morge iedereen! :W

Als zin heb dan poets ik hem nog een beetje morgeochtend nu geen tijd meer voor gehad. :X
 
sjonge ook geen echte posers jullie,

en heb nog nooit dergelijke ritten gereden dan check ik liever ff of alles goed is, zowiezo verstandig voor het onderhoud om de motor regelmatig even na te lopen ;)

heb net nog ff me laarzen en me helm gepoest *O* lekker posen morgen *D
 
:^

Michiel? Kom je dat ook even bij mij doen..

Ik moet van de week een afspraak gaan maken bij DP en dan moet de auto ook nog.

Ik ga arm zijn deze maanden...

Want wil ook nog een leer pak kopen! '( Leven is zwaar af en toe. -O-

Tot morge iedereen! :W

Als zin heb dan poets ik hem nog een beetje morgeochtend nu geen tijd meer voor gehad. :X

morgen vroeg wel dan :9
 
sjonge ook geen echte posers jullie,

en heb nog nooit dergelijke ritten gereden dan check ik liever ff of alles goed is, zowiezo verstandig voor het onderhoud om de motor regelmatig even na te lopen ;)

heb net nog ff me laarzen en me helm gepoest *O* lekker posen morgen *D
Ja hey kan er wel naar kijken. En weet ook wat er moet worden gedaan.

Maar verder kom ik ook niet. _O- Ja ga niet aan lopen klo*** als ik niet weet hoe en wat. Bandenspanning check ik wel altijd en me ketting natuurlijk. :)
 
ow ja bandenspanning moet ik nog doen, maar heb ik hier geen materiaal voor

we moeten morgen vast nog wel een tank stop houden denk ik zomaar :X
 
Tot straks mensen.

Tweety, hetzelfde gangetje als toen we de vorige keer die tocht reden? Was echt heerlijk met die boggies toen :]
 
zal ook even voor weerman spelen hoeven jullie niet meer te kijken:

0000000002.gif

Vandaag een overwegend droge dag. Bewolking speelt, helaas, een voorname rol. De temperatuur wint nog iets terrein en komt op gemiddeld 15 graden uit.



zondag 11 uur:
images.aspx

zondag 14 uur:
images.aspx

zondag 17 uur:
images.aspx


ziet er naar uit dat we droog blijven :9
 
zal ook even voor weerman spelen hoeven jullie niet meer te kijken:

[http://www.weeronline.nl/karten/nlnl/0000000002.gif?2008042004 (afbeelding)]
Vandaag een overwegend droge dag. Bewolking speelt, helaas, een voorname rol. De temperatuur wint nog iets terrein en komt op gemiddeld 15 graden uit.



zondag 11 uur:
[afbeelding]
zondag 14 uur:
[afbeelding]
zondag 17 uur:
[afbeelding]

ziet er naar uit dat we droog blijven :9

Morge! :W :Z

Beter!

Tot so hey!
 
morning allemaal :W

mss dat ik jullie ook even kom lastig vallen straks :9
kijken of ik nog mensen over kan halen om die cbr weg te doen en een yamaha te nemen :+

:W
 
Morge! :W :Z

Beter!

Tot so hey!

vroeg wakker, kun je zo nog ff poetsen :9


morning allemaal :W

mss dat ik jullie ook even kom lastig vallen straks :9
kijken of ik nog mensen over kan halen om die cbr weg te doen en een yamaha te nemen :+

:W

hmmm B| had ik toch die honda sticker mee moeten nemen hadden van pas gekomen

japanse
arbeiders
maken
alles
half
af

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik loop al weer lekker met de hond buiten. Is nog niet al te warm helaas. Geen tijd gehad om te poetsen of wat dan ook... Xiejullie zo...
 
Goeiemorgen... :W

Slecht nieuws, gisteren tijdens de wedstrijd een val op de grond gemaakt. Na de wedstrijd nog steeds veel pijn, 's avonds toch even een fysio bereid gevonden om naar m'n rug te kijken. M'n onderste ruggewervels hebben het zwaar te verduren gehad, kraakbeen daartussen zit niet helemaal op z'n plaats, moet langzaam weer terug... Ik heb echt erge pijn in m'n rug. :/

Sorry mannen (en Miran), echt geen smoes. Ik had graag meegewilt! Sterker nog, ik had netjes m'n motor nog bijgepoetst en m'n pak schoongemaakt. Maar ik kan echt niet zitten of staan met m'n rug :N Alleen liggen geeft me minder pijn.

Bij deze wil ik me dus afmelden...
Veel plezier allemaal! :]
 
Laatst bewerkt:
Zo, als t goed is zijn jullie al onderweg, het is hier heerlijk weer, wel klein beetje bewolkt.
Veel plezier en drive safe!
 
Terug
Bovenaan Onderaan