Toertocht(je) in/om Scheveningen??

21 augustus is niet in een weekend?

Lijkt me een goed plan, maar dan wel in een weekend, mijn vakantie is nl niet zooo lang! '(


 
Als jullie niet te hard gaan kan ik ook wel mee (moet nog ff een motor komen maar dat gebeurt misschien vrijdag al) :} .
Hoe groot wil je de groep hebben? Kan nog wel wat mensen optrommelen.
 
19 augustus = oke,
Maar probeer de tocht langer te maken, beetje vroeg vertrekken.,
dan rij ik hier zo`n uur of 7.00 vandaan,
lees `t verder wel , waar en hoe laat?
groeten.
 
19 augustus is OK. Nou maar hopen dat er meer zielen zijn die ff willen rijden. Dus mannuh !! Rijjuh !! :+ :]
 
Lekker klote,

Ik had eigenlijk wel heel graag mee gewild, maar op de 19de is de laatse dag van het Moto Guzzi treffen in Belgie Lommel.

Nou weet ik niet hoe laat je van plan was te gaan rijden, maar ik wil wel een poging wagen om aanwezig te zijn ( als de kater niet te hevig is tenminste ). Kom ik wel met een bepakte en gezakte motor, maar dat mag de pret niet drukken.

Laat maar eens wat horen......
 
Trouwens, mooie route door Utrecht kan ik wel bekijken, ik kom uit die regio. Worden het wel kleine weggetjes binnendoor enzo.
Dus erg hard zal het dan wel niet gaan.

Mocht er hulp nodig zijn voor een stukje regio Utrecht, dan hoor ik dat wel.
 
Hoe rij je dan ?
Ik ben wel eens van Amsterdam naar Reeuwijk gereden (is in de buurt van Leiden) via Alphen a/d Rijn, Aalsmeer en Amstelveen.

Bedoel je dezelfde route of zijn er meer wegen die naar Amsterdam Leiden :)
 
Als het geen echte racewedstrijd wordt, rijd ik graag mee. Ik hem mijn bochtentechniek niet onder de knie (woordspelinkje...) en vindt het vervelend als de groep constant op iemand moet gaan wachten.

Maar anders ben ik graag van de partij. :]
 
Hoe rij je dan ?
Ik ben wel eens van Amsterdam naar Reeuwijk gereden (is in de buurt van Leiden) via Alphen a/d Rijn, Aalsmeer en Amstelveen.
ik weet het niet precies, heb geen preciese kaart waar ik de bochten op herken ;)
ik kom in ieder geval uit in uithoorn, en vandaar uit langs de amstel via ouderkerk naar a'dam.
 
Kijk, eindelijk weer eens initatief. Ik ben van de partij hoor..19 augustus? tot dan, gaarne nog wel even wat exacte tijden enzo, plaats is ook wel makkelijk. Maar top idee!!!

Nou hopen dat iedereen dit keer meegaat!!!

 
Guz: ik ken dat probleem, waarom denk je dat ik alleen maar Alphen en Aalsmeer weet te noemen :)

Maar vanuit Uithoorn langs de amstel naar Ouderkerk a/d Amstel klinkt ook wel leuk. Van daaruit is het een klein stukkie de Ring over en ik ben weer thuis.
 
Guz: ik ken dat probleem, waarom denk je dat ik alleen maar Alphen en Aalsmeer weet te noemen :)

Maar vanuit Uithoorn langs de amstel naar Ouderkerk a/d Amstel klinkt ook wel leuk.
leuke route ja, maar toen ik nog zo'n superbike-geval had vonnik het minder, wegdek is niet bepaald een biljartlaken. Maar met de Duke is ieder wegdek top! Er zitten ook een enkele schans in!
 
Helaas, als het dus een echte dagrit wordt, kan ik zeker niet mee.

Erg jammer.
Ik kan wel een leker stukkie uitstippelen regio Utrecht, maar het wordt wat lastig omschrijven, aangezien ik er zelf dan niet bij zal kunnen zijn.

Ga ik toch voor een volledig Guzzitreffen met BBQ ter afsluiting.

De toerrit zal voor mij dus een andere keer worden helaas.

:9~
 
Een langere tocht is ook prima (Scheveningen / Zeeland / Enkhuizen ?) alleen weet ik niet of ik helemaal naar Enkhuizen meekan of dat ik ivm de tijd richting Amsterdam moet afbuigen.

Maar dat zien we tegen die tijd wel :)
 
Hebben jullie in de laatste promotor de tank tas toertocht gelezen?
Misscien is dat wat? :? Die begint in Hoek van Holland.
Maar mij maakt niet veel uit,ben voor alles in.
Maar met hoeveel zijn we tot nu toe?
En hoe laat op de plaats voor te starten :?
Lijkt me wel harstikke gaaf 8-)
Alleen nu nog goed weer.
de mazzel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan