toertocht met motorscooters

Hey Stepjes,

De kouweklauwenrit is er één die ik al een aantal maal voorbij heb zien komen. Die werd dan 's winters (of ik geloof meestal in maart) georganiseerd, al dan niet ten bate van een goed doel. Voor dit jaar issie geloof ik nog niet georganiseerd. Het initiatief heb ik nog niet voorbij zien komen iig.

Ik zou het wel leuk vinden! We kunnen natuurlijk ook de topics in "Waar is wat te doen?", "Reizen en toeren" en eventueel "Regionaal" wat beter in de gaten kunnen houden met z'n allen. :Y

Groeten, Karl

Het is ook nog lang niet zover, het hoort nog zomer te zijn :X
 
Ik ben gewoon blij dat onze zuiderburen zich hier thuis voelen, ze zijn meer dan welkom wat mij betreft..... heb msien wel altijd een zwak voor ze gehad
 
Zal het goed met je maken.... plan jij dan de rit volgende keer beginnend ergens aan de kant van Breda , dan logeren we de dag voordien bij mijn moeder en brengen het mee :P
Lijkt je dat wat ? :+

Hahahaha, ik ben wel gek , maar niet zo gek hoor })
 
We hebben behoorlijk geluk gehad met de datum, niet alleen vanwege het fantastische weer maar ook om andere dingen.
Zo was er afgelopen zaterdag een dorpsfeest in Harmelen, allerlei straten waren afgesloten ook langs onze route, we kwamen daar nota bene tweemaal langs en er was niet echt een alternatief geweest.
In Mijdrecht sloegen we linksaf op een rotonde; afgelopen zaterdag kwam ik daar weer langs en toen was die hele rotonde bezaaid met grind, echt emmers vol. Dat wil je niet meemaken met zoveel scooters...

... En wie nam dan die foto ? :)
Betrapt... Die foto en de andere van de dag zelf werden gemaakt door iemand die zelf niet meereed, ze reed met een vierwielige Jazz die hier nu op de oprit staat.

De foto's vóórafgaande aan de rit (de "sfeerimpressie" serie) zijn van mijn hand; tijdens de dag zelf kwam ik er helemaal niet aan toe om foto's te maken, de foto's die ik later postte heeft mijn eega gemaakt.

Waar ik stiekem eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben is of mensen ook de plekken van sommige plaatjes die ik vooraf had gepost hebben herkend...

Zo'n evenement maakt toch het beste in mensen los, als je ziet dat er spontaan scooters worden gehuurd om toch maar mee te kunnen doen; nog mooier is het dat iemand zomaar aanbiedt een onbekende van heel ver te halen en terug brengen...
Ook de opkomst was natuurlijk fenomenaal. Bij het reserveren hield ik een redelijke marge aan omdat internettoezeggingen nogal eens vrijblijvend worden opgevat; zo niet bij de scooterrijders, wat een opkomst ! !
 
Laatst bewerkt:
Ben es langs de eerste foto's gegaan en ja hoor *D dan zijn er meerdere plaatjes die me heel bekend voorkomen.
*O* *O* *O*
Het brengt weer een gelukzalige glimlach op m'n gezicht * Zucht*
Tegen iedereen die het wilde horen heb ik het verteld dat ik me zelden zo goed geamusseerd heb als die dag met de scootertoer !!!
Mooie omgeving, lekker weer, leuke mensen leren kennen.
Kortom een schitterende dag !! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan