toertocht met motorscooters

Zou ook zeer gaarne van de partij zijn met m'n Vespa GTS.

Is het mogelijk mij van alle vorderingen qua route en eventueel andere bijkomstigheden op de hoogte te stellen?
 
Vandaag ben ik weer een deel van de -voorlopige- route wezen verkennen, heb ook een paar plaatjes gemaakt om een idee te geven.

full

Hier ga je vanzelf langzamer rijden.

full

En het is hier vlakbij....
 
Laatst bewerkt:
Hybride: gaaf hoor om te zien dat je er zo mee bezig bent! veel succes met de voorbereiding. als er mensen uit omgeving Spijkenisse ook meegaan kunnen we misschien samen erheen rijden, wel zo leuk.
 
Hybride: gaaf hoor om te zien dat je er zo mee bezig bent! veel succes met de voorbereiding. als er mensen uit omgeving Spijkenisse ook meegaan kunnen we misschien samen erheen rijden, wel zo leuk.

Ik woon in Spijkenisse - Sterrenkwartier - , misschien dat we tegen die tijd contact met elkaar via dit Forum kunnen opnemen voor een vertrekpunt.
Ik denk dat het inderdaad wel prettiger is om met meerdere scooters daarheen te rijden, dus als er nog meer zijn reageer dan op Laagvliet zijn oproep.
Ik ga samen met mijn vrouw en heb een Suzuki Burgman AN650 ( uit 2003)
Ik denk dat we lekaar nog wel spreken! :] :]

Ed
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo Ed, alleen is maar alleen natuurlijk. Het is toch een dik uur rijden naar het beginpunt van de route vanaf hier. Ik zit net aan de overkant van de brug, komt goed. Tegen die tijd spreken we elkaar.
 
Het gaat nog niet hard met de route, we overwegen verschillende mogelijkheden.
Er zijn genoeg mooie stukken die ik in de route wil opnemen, nog een foto vind je hieronder.

De verbindingsstukken moeten niet al te veel uit de toon vallen en dat is nog een probleem want de verstedelijking is onstuitbaar net als de wildgroei aan obstakels op de weg.

Zelf houd ik van de landelijke omgeving, mijn deel van de route voert langs dit soort ongerepte schilderij- c.q. puzzelplaatjes.

full


Dit weekend ga ik op vakantie, zal zo rond 25 juni terug zijn.
 
Laatst bewerkt:
Jongens Ouderkerk a/d ijssel valt volgens mij ook nog wel tedoen toch!!
Bij de brienenoord afspreken of zo ergens in die richting??
Laat tegen die tijd maar horen hoe we dat af gaan spreken laagvliet en motor-eduard.
groetjes Pim (yamaha t-max)
 
Pim, kan ik hieruit opmaken dat je mee- :] ?

Jongens Ouderkerk a/d ijssel valt volgens mij ook nog wel tedoen toch!!
Bij de brienenoord afspreken of zo ergens in die richting??
Laat tegen die tijd maar horen hoe we dat af gaan spreken laagvliet en motor-eduard.
groetjes Pim (yamaha t-max)
 
Je kan mij onder voorbehoud erop zetten (moet dienst nog ruilen).
Nieuwe Burgman 400 staat sinds vandaag in bestelling. (Tegen die tijd zal die wel ingereden zijn.)

Wat betreft de route lijkt het mij wel handig om een ANWB route te nemen.

Kom zelf uit de omgeving van Rotterdam dus oprijden met andere lijkt me wel leuk.
We kunnen afspreken bij de BP op de A20 net na Ommoord/Alexander polder.
 
Laatst bewerkt:
zo wordt nog gezellig ook straks ;-)

doe mij ook maar onder voorbehoud en ook omg.rotterdam(hoogvliet).

brienenoord verzamelen ?is goed.

en dan misschien binnendoor naar utrecht.
bv.krimpen,bergambacht,lopik... o.i.d.
 
Anders is de toertocht toch een mooie gelegenheid om je burgman verder in te rijden :)

Je kan mij onder voorbehoud erop zetten (moet dienst nog ruilen).
Nieuwe Burgman 400 staat sinds vandaag in bestelling. (Tegen die tijd zal die wel ingereden zijn.)

Wat betreft de route lijkt het mij wel handig om een ANWB route te nemen.

Kom zelf uit de omgeving van Rotterdam dus oprijden met andere lijkt me wel leuk.
We kunnen afspreken bij de BP op de A20 net na Ommoord/Alexander polder.
 
lijkt mij ook wel leuk
heb alleen geen motorscooter.
maar een opgevoerde 1000 cc
yamaha racemotor is dat een probleem ????
gr ROB
 
weet er ook iemand iets over een yamaha
maxter 150 cc
die wil ik misschien nog gaan kopen
hoe snel die is hoeveel benzin die verbruikt
of die beetje degelijk
is dat soort dingen
alvast bedankt
 
hoi rob 25 ik heb op de ymaha maxter 150 les gehad en afgereden het was mijn eerste scoot en ben ermee naar koblenz gegaan jaja snelweg.
hij rijd 130 som 135 en met veel wind ook nog wel naar de 140 maar dat was natuurlijk een zeldzaamheid.
veel ruimte onder de zit rijde geweldig lekker. erg zuinig al weet ik het gebruik niet meer. tja was mijn eerste wist ik veel waar ik op moest letten.
dit was 3 jaar geleden. trekt erg snel op en een heel mooi geluid mooier dan de dylan.
ik hoop dat je hier iets aan hebt.
 
Sorry Rob,

deze keer alleen voor motorscooters. Maar je de maxter gekocht heb, mag je natuurlijk mee :Y


lijkt mij ook wel leuk
heb alleen geen motorscooter.
maar een opgevoerde 1000 cc
yamaha racemotor is dat een probleem ????
gr ROB
 
Laatst bewerkt:
hey scootermuizen...


Ik wil ook mee, ik kom uit Almere, is dochter van 10 jaar een bezwaar als zij mee wil????
Schrijf mij maar vast in............
Ik heb een Yamaka majesty400

SP_A0216.jpg



Groetjes Jaco46
 
Beste Jaco,

ik zet je erbij en het maakt mij niets uit als je dochter ook meewilt. :]
 
Laatst bewerkt:
vraagje @jacco46
Kan je dochter wel een beetje bij de voetrusten achter, ze zitten volgens mij niet echt handig bij de majesty!
 
ZIet er goed uit die route hybride, kijk er nu al naar uit.
Eerst eens drie weken naar Zuid Frankrijk, helaas zonder m'n Jazz!
 
Zij is 10 jaar en kan er net bij idd, zit erover te denken om een paar blokjes te maken voor haar, of ik ga achterop en zij voorop, hahahahahahahahahahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan