toertocht met motorscooters

stepjes

MF'er
25 sep 2007
189
0
Het lijkt me leuk om samen met een aantal motorscooters een toertocht te maken. Ik dacht aan een :] van ongeveer 150 kilometer in het Groene hart ten westen van Utrecht. Lekker centraal en met een goede verhouding tussen rijden en rusten *D .

Datum: zaterdag 30-08-2008
Vertrekplaats: hotel van der Valk te Vianen
Verzamelen: 10.30 en vertrektijd: 11.00

Voor de goede orde 8-), het reglement dat van toepassing is op de toertocht. Door deelname aan de toertocht ga je akkoord met dit reglement.

Zie volgende links voor de routebeschrijving en voor de https://www.motor-forum.nl/media/652091/full (google-earth kaart) *O* *O*

Graag een berichtje als je mee wilt.

Deze forumleden gaan al mee :Y :
- Chengeve
- Outbackjack
- Truffel
- Kalerat (2 p.)
- Hybride
- Laagvliet
- Motor-eduard (2 p.)
- FZR 600 RW Japanese a
- Markoen (2 p.)
- Loetsjeh
- Jaco46 (waarschijnlijk met 2 p.)
- Pombal
- JosGP (waarschijnlijk met 2 p.)
- Bagman650
- Adiva
- Bioman
- Roberica
- Ewolffenbuttel
- Scooterpietje
- Bally69
- Nix13
- Motormuisje (2 p.)
- Mippy (2 p.)
- Kachel84
- Mb650 (2 p.)
- Sossa ( 2 p.)
- TerrorrrrrJaap
- Max_T (3 p.)
- John57
- Kenneth B. Done
- Mad Masc
- John57
- Grijs
- Frank7
- Marinde
- Hansgreet (2p.)
- CPZ
- Freewman
- Stepjes

Onder voorbehoud :) :
- Mats1
- Adiva
- Cynalco

Hieronder een idee van de route. Met dank aan Hybride voor het uitzetten van de route. En met dank aan Chengeve voor vervaardigen van de GPS variant van de route :}

full
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me leuk om in augustus samen een aantal motorscooters een toertocht te maken. Ik dacht aan een :] van ongeveer 150 kilometer in de omgeving van Utrecht. Lekker centraal en met een goede verhouding tussen rijden en rusten *D

Wie gaat er met me mee? En heeft er iemand ook een navigatiesysteem?
Als er meer mee gaan ben ik van de partij !

Prik de datum wel op tijd; dan kunnen mensen er nog omheen plannen voor zover ze dan niet al wat hebben staan...
 
ik heb laatst een mooie route daar gereden lans de gauwe, die rivier/kreek/beek wat het ook is :P
 
Leuk dat jullie allemaal zin om mee te gaan :] Ik heb de datum aan het eerste bericht toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht eraan om tussen 10.00 en 11.00 te vertrekken, maar dat ligt een beetje aan de lengte van de route en het aantal tussenstops. Hopelijk is dit niet te vroeg.

Leuk, ik ga ook mee, maar niet te vroeg vertrekken aub
 
Chengeve,

zou jij een leuke route willen maken. Ik dacht zelf aan een route in noorden van Utrecht tussen Zeist, Baarn, Naarden, Weesp, Vikkeveen en Harmelen. Het lijkt mij erg mooi daar *D.

Mocht je nog hulp nodig hebben dan laat het maar weten.

Ga ook zeker mee..woon in utrecht en heb navigatie....prik maar een datum...kunnen we het verder uit werken..
 
Nog even onder voorbehoud, maar als ik niet hoef te werken dan ga ik mee.
mijn vrouw moet wel werken , maar die probeert dan te ruilen
mzzl
rob
 
Ik ga ook mee, onder voorbehoud dat het droog weer is, anders wordt zo een 500 km per dag toch wel een erg natte bedoeling....

en onder voorbehoud natuurlijk dat ik mijn SH300 tot die tijd nog niet verkocht heb.

Misschien een leuk idee om gewoon de Utrechtse Heuvellandroute te gaan volgen via de ANWB borden?
 
Hybride..is een goed plan wat betreft de route..zeker als het in jou omgeving gaat plaats vinden..

Zo niet heb ik ook een hele mooie route welke is gemaakt door de Burman Club Nederland..deze heb ik ook mee gereden..deze is echt voor herhaling vatbaar..was perfect uitgezet!!

Ik hoor het wel...
 
spijtig dat het zo ver is, spijtig dat ik zo veel moet werken,
spijtig dat mijn vrouw alle vrije tijd (alle?, de weinige tijd die ik heb) nog wil besteden aan verbouwingen thuis.
Gisteren gaan tanken, en al mijn energie heb moeten tegenhouden om niet de snelweg op te draaien en tot zuid-frankrijk door te bollen.

Jullie begrijpen me wel...
 
We hebben in ieder geval al een mooie route *O*.

Hybride en Chengeve ik denk dat jullie onderling maar een en het ander moeten afspreken.

Hybride..is een goed plan wat betreft de route..zeker als het in jou omgeving gaat plaats vinden..

Zo niet heb ik ook een hele mooie route welke is gemaakt door de Burman Club Nederland..deze heb ik ook mee gereden..deze is echt voor herhaling vatbaar..was perfect uitgezet!!

Ik hoor het wel...
 
Als je maar uitkijkt op de dijken, want anders gaan ze klagen over de "ZOMER RUST". Gaan ze klagen in plaats van dat ze die blerpijpen horen, nu keihard gezoem horen over de dijken...
 
het is het dan mogelijk om elkaar privé berichten te sturen?

Laten we er maar over mailen, net als over de Foresight....

Ik stuur je binnenkort wel een bericht, maar jij mag mij natuurlijk ook mailen als je een voorstel hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan