Toertocht R1200RT

Welk weekeinde voor de toertocht?

  • 21 t/m 24 april

    Stemmen: 2 28,6%
  • 28 t/m 30 april

    Stemmen: 1 14,3%
  • 26 t/m 28 mei

    Stemmen: 1 14,3%
  • 3 t/m 5 juni

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal aantal stemmers
    7
ergens in het voorjaar ga ik ook nog naar mijn zusje in de VS *O*

Het plannen van die trip is ook nog gaande, de datums die we hadden afgesproken blijken bij nader inzien niet te kunnen. Bottom line: ik kan nog geen echte uitspraak doen over wanneer wel of wanneer niet toertocht..
 
Nah, dit schiet ook niet op :N , 4 stemmers en allemaal op verschillende datums. Ik zou het jammer vinden als de tourtocht niet door kan gaan. Het lijkt me leuk om met 4 tot 6 dezelfde motoren een tocht te maken. Misschien is het een idee om een nieuwe poll te starten en iedereen te laten stemmen wanneer men NIET kan. Zo blijft vanzelf het meest geschikte weekeinde over. En misschien kunnen er ook datums na de zomervakantie opgenomen worden. Derk, zou jij dit kunnen doen; ik weet niet precies hoe je een poll moet aanmaken. En dan maar hopen dat er een gezellig clubje :] :] :] uit ontstaat......
 
:? uhh, ja, was effe naar de :+ :+ :+ :+ maar dit schiet :N op zo

Derk, wat doen we eraan :? :?

14-17 april zit ik al in Bosnie met een humanitair Jeep+aanhangercluppie
20-23 april zit ik al in de eifel/westerwald met een motor-cluppie. :] :] :]
19-28 mei zit ik al in kroatie met de BMW in mijn uppie :] :] :]
16-18 juni zit ik al aan de moezel met een ander motor-cluppie. :] :] :]

Alle overige weekenden nog beschikbaar.

Als iedereen een overzichtje maakt kan Derk wel inventariseren :Y :Y

Mazzel, Homecargo *O* *O* *O*
 
Als ik een tip mag geven. Inventariseer nooit wanneer men kan. Daar kom je namelijk nooit uit; er is altijd wel iemand die verhinderd is. Oplossing: de voortrekker bepaalt geheel ondemocratisch een tijdstip en een bestemming. De rest meldt zich al dan niet aan. Met een ander internetcluppie doen we dat net zo. En er is altijd animo genoeg. Weliswaar altijd een andere samenstelling , maar dat drukt de pret niet.
 
Nah, al weer zo lang niet mee bezig geweest dat ik een oma-waarschuwing krijg...

Allereerst sorry dat ik een tijdje uit de lucht ben geweest. Druk met werk.

Twee: ik ga a.s. dinsdag veertien dagen weg, vakantie in de USA, en probeer dan zo ver als mogelijk bij computers uit de buurt te blijven. Dus na 8 maart begin ik gewoon opnieuw met inventariseren, en verzinnen we alsnog wat. :Y
 
Nah, al weer zo lang niet mee bezig geweest dat ik een oma-waarschuwing krijg...

Allereerst sorry dat ik een tijdje uit de lucht ben geweest. Druk met werk.

Twee: ik ga a.s. dinsdag veertien dagen weg, vakantie in de USA, en probeer dan zo ver als mogelijk bij computers uit de buurt te blijven. Dus na 8 maart begin ik gewoon opnieuw met inventariseren, en verzinnen we alsnog wat. :Y

Fijne vakantie!!! :Y
 
Nah, al weer zo lang niet mee bezig geweest dat ik een oma-waarschuwing krijg...

Allereerst sorry dat ik een tijdje uit de lucht ben geweest. Druk met werk.

Twee: ik ga a.s. dinsdag veertien dagen weg, vakantie in de USA, en probeer dan zo ver als mogelijk bij computers uit de buurt te blijven. Dus na 8 maart begin ik gewoon opnieuw met inventariseren, en verzinnen we alsnog wat. :Y

Toch niet lekker rondtouren op een american bike 8-) Ons een beetje de ogen uitsteken ;) maar bij deze toch een goeie vakantie toegewenst. Misschien is het een idee om de datum van de tourtocht naar het najaar te verschuiven. Ikzelf ga met collega's met pinksteren al naar de Eifel en heb me ook nog ingeschreven voor VRO-1 bij de KNMV. Trouwens 14 April is het mijn grote dag , *O* dan mag ik "mijn" lease-R1200RT gaan inrijden :]
 
Hey, dank je wel allemaal.


Helaas wordt het geen tweewieleren in de VS. Ik ga samen met mijn vader, die is inmiddels bijna 79 en durft niet meer op de motor. Hij heeft trouwens wel heel veel jaren beroepsmatig gereden bij de Kon. Marechaussee, maar dat was nog in de tijd van de R60's, R75's en daarvoor. :Y

We gaan met zijn tweeen, en ik heb dus een auto gehuurd. We verblijven bij familie, dus geen last van reisburo's die failliet gaan en zo. :W
 
Toch niet lekker rondtouren op een american bike 8-) Ons een beetje de ogen uitsteken ;) maar bij deze toch een goeie vakantie toegewenst. Misschien is het een idee om de datum van de tourtocht naar het najaar te verschuiven. Ikzelf ga met collega's met pinksteren al naar de Eifel en heb me ook nog ingeschreven voor VRO-1 bij de KNMV. Trouwens 14 April is het mijn grote dag , *O* dan mag ik "mijn" lease-R1200RT gaan inrijden :]

Zo'n tour door de states is wel héél gaaf!! Wil toch ff gebruik maken van 't aangesneden onderwerp om 'n kiekje te laten zien... }) }) })

full
 
Zo'n tour door de states is wel héél gaaf!! Wil toch ff gebruik maken van 't aangesneden onderwerp om 'n kiekje te laten zien... }) }) })

(Afbeelding)

Joh, ik zou toch bijna gaan emigreren als ik dat plaatje zie. Niet om de persoon die op de fiets zit, maar natuurlijk de bike en het landschap :] Af en toe (en vaker) wordt ik een beetje ziek van het verkeer en de gehaastheid hier in dit kikkerlandje. Maar helaas, vrouw, kinderen en baan...........
 
Joh, ik zou toch bijna gaan emigreren als ik dat plaatje zie. Niet om de persoon die op de fiets zit, maar natuurlijk de bike en het landschap :] Af en toe (en vaker) wordt ik een beetje ziek van het verkeer en de gehaastheid hier in dit kikkerlandje. Maar helaas, vrouw, kinderen en baan...........


Werk hebben ze daar ook. (En vrouwen ook)
En vrouw en kinderen kun je natuurlijk meenemen.
Dus wat dat betreft zie ik geen belemmering hoor.
 
Joh, ik zou toch bijna gaan emigreren als ik dat plaatje zie. Niet om de persoon die op de fiets zit, maar natuurlijk de bike en het landschap :] Af en toe (en vaker) wordt ik een beetje ziek van het verkeer en de gehaastheid hier in dit kikkerlandje. Maar helaas, vrouw, kinderen en baan...........

Zo'n tour is echt ontzettend gaaf! Als er liefhebbers zijn ben ik graag bereid meerdere vergezichten te posten... de bike is overigens 'n echte dweil vergeleken met de RT (toch weer even back on topic). Lam en log en stuurt verre van strak... ESA?? Nooit van gehoord bij HD...
 
Vooruit dan, omdat ik zo aandring :) O-) ;)

full



Men kan zich afvragen waarom ik zo dik ben aangetrokken terwijl 't daar 50 graden is...:


Wat goed is tegen koud is ook goed tegen warm... :?

en veilig natuurlijk! :Y
 
En we zijn er weer. Veilig terug, veel plezier gehad, maar ondanks het perfecte weer (droog en tussen 10 en 15 graden) bijna geen bikes gezien :N Rare jongens, die Amerikanen...


Volgende week moeten we het toerverhaal maar weer eens oppakken.. :Y
 
En we zijn er weer. Veilig terug, veel plezier gehad, maar ondanks het perfecte weer (droog en tussen 10 en 15 graden) bijna geen bikes gezien :N Rare jongens, die Amerikanen...


Volgende week moeten we het toerverhaal maar weer eens oppakken.. :Y


Hey Derk,(en oma),

Het is wel erg stil rond de toertocht.




:] :] :] Homecargo, die steeds meer lol heeft met zijn RT :] :]
 
Hey Derk,(en oma),

Het is wel erg stil rond de toertocht.




:] :] :] Homecargo, die steeds meer lol heeft met zijn RT :] :]

Hoi medebikers,
Het is idd erg stil omtrent een evt. R1200RT toertocht.
Misschien zijn er mensen geinteresseerd in een 1 daagse toertocht door het Limburgse heuvelland. Deze tocht kan evt. uitgebreid worden met een 4-landentrip.
Laat maar wat horen of er mensen geinteresseerd zijn.

:] :] :] :]
 
Hoi medebikers,
Het is idd erg stil omtrent een evt. R1200RT toertocht.
Misschien zijn er mensen geinteresseerd in een 1 daagse toertocht door het Limburgse heuvelland. Deze tocht kan evt. uitgebreid worden met een 4-landentrip.
Laat maar wat horen of er mensen geinteresseerd zijn.

:] :] :] :]

Goed idee :}
 
Ik doe mee. Alleen zal het qua planning misschien makkelijker zijn als we de tourtocht over de zomervakantie heen tillen. Maar ik sta open voor suggesties. En als ik ergens mee kan helpen, roept u maar.
 
Allereerst excuses voor de zeer lange stilte van mijn kant.. Ziekte, perikelen met werk e.d., je kent het wel...

Voorlopig kom ik niet toe aan het organiseren van wat dan ook. Als er een rit door iemand anders wordt uitgezet, en ik zie ff kans dan wil ik wel mee. Maar mijn weekeinden zijn tot zeker juli bezet...

Beetje lullig, nogmaals sorry, maar ik kan er ook nix aan doen.. '(
 
Ok, iemand moet in plaats van Derk het voortouw nemen, dus bij deze. Ik zou het zelf jammer vinden als dit initiatief niet wordt opgepakt. Een tourtocht voor "hoofdzakelijk" R1200RT-ers is weer eens wat anders en het lijkt me leuk ervaringen uit te wisselen.
Graag zou ik dan de datum van de tourtocht willen verschuiven naar het najaar. Zelf zou ik zondag 3 september willen voorstellen, er even van uitgaande dat het een tocht van één dag wordt, eventueel wel met een hapje eten 's avonds. Zijn jullie geïntresseerd en kunnen jullie op die dag?
 
Dank je Marc voor het inspringen.

3 september heb ik al in de agenda gezet, als er geen werk tussenkomt ben ik er bij... *O*
 
Héél goed plan 3 september. Lijkt me geweldig om ervaringen met andere R1200RT eigenaren uit te wisselen. Frank van Dijk - Baarn
 
Terug
Bovenaan Onderaan