Toertocht

woofer

MF'er
4 jan 2002
86
0
deventer
Laatst met mijn maten wezen toeren en we kwamen er achter dat we dat zeker vaker wilden gaan doen. Maar met hoe meer zielen hoe meer vreugde.

De bedoeling is om een keer met zoveel mogelijk rijders een keer te gaan rijden. Het maakt niet uit wat voor motor je rijdt als je maar meerijdt. Dit houdt in:

1: geheel vrijblijvend.
2: geen stoer gedoe
3: geen kosten aan verbonden
4: alle kosten die gemaakt worden voor eigen rekening

kortom: gewoon lekker touren met zoveel mogelijk mensen.

Omdat we zelf in Deventer wonen wilden we ook hier starten met de tocht.

Opgeven hoeft nog niet want we hebben nog geen datum, misschien mag de bekendmaking van dit alles wel via deze site.

Heb je nog een idee of mening laat je horen. Want er komt denk ik nog heel wat bij kijken.
 
Laatst met mijn maten wezen toeren en we kwamen er achter dat we dat zeker vaker wilden gaan doen. Maar met hoe meer zielen hoe meer vreugde.

De bedoeling is om een keer met zoveel mogelijk rijders een keer te gaan rijden. Het maakt niet uit wat voor motor je rijdt als je maar meerijdt. Dit houdt in:

1: geheel vrijblijvend.
2: geen stoer gedoe
3: geen kosten aan verbonden
4: alle kosten die gemaakt worden voor eigen rekening

kortom: gewoon lekker touren met zoveel mogelijk mensen.

Omdat we zelf in Deventer wonen wilden we ook hier starten met de tocht.

Opgeven hoeft nog niet want we hebben nog geen datum, misschien mag de bekendmaking van dit alles wel via deze site.

Heb je nog een idee of mening laat je horen. Want er komt denk ik nog heel wat bij kijken.
Is het niks om met je maten naar een M-F meeting te komen :?
Zijn ook veel mensen aanwezig.
En is altijd gezellig :)
 
ow zijn deze metings er dan?? nooit iets van gelezen. Ik moet eens wat verder op deze site kijken.
 
Op woensdag 20 maart 2002 23:22 schreef woofer het volgende:
ow zijn deze metings er dan?? nooit iets van gelezen. Ik moet eens wat verder op deze site kijken.
Dat is een goeie opmerking! *D

Kijk vooral in dit forum (Wat is waar te doen) voor zulke meetings, ze zijn er genoeg. :}
 
Met zoveel mogelijk mensen tegelijk? Noem je dat lekker toeren? Als ik ga rijden wil ik rijden en niet aansluiten in een file. Met een grote groep rijden (meer dan 8 personen) zuigt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan