Toertochten op motorxperience

metalant

MF'er
30 sep 2001
235
0
Ik was op zoek naar een leuke tocht voor een klein clubje, toe kwam ik heb bij motorxperience op de site terecht. De beschrijvingen van die tochten moet je kopen, dus dan verwacht je toch iets hè.

Ik heb er één gekocht, gedownload en geopend, kom ik dit tegen:
MOTOR EN AUTO TOERTOCHTEN 2001
Tocht 9

©ompu©as februari 2003
© Tom Boudewijns 2003

Dus ik heb betaald voor een oude, waarschijnlijk niet up-to-date routebeschrijving. Hebben anderen ook deze ervaring?
Of heb ik toevallig pech gehad?
 
betalen voor een routebeschrijving :?
nah, er zijn toch genoeg alternatieven?

je bezwaar is eigenlijk dat je betaald hebt voor iets wat MOGELIJK verouderd is :?

Eerst ff checken of het inderdaad niet meer klopt, daarna je geld terug vragen ;)


overigens zijn die routes van die Boudewijns vaak wel aardig :Y
 
http://www.gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php (GPS Tracks)
 
Op www.louis.de heb je voor € 39,95 een motortoerplanner 2006/2007 met 707 toertochten in 12 landen en de oude toerplanner 2005/2006 hebben ze nu in de uitverkoop voor € 9,95 met 606 toeren in 12 landen. Ik ben de motortoerplanner 2006/2007 nu aan het downloaden. *D
 
Bedankt voor de suggesties, die ga ik eens nakijken.
De route klopte overigens niet mee, maar in het nieuwe boek van Boudewijns staat ee"n up-to-date versie. Daarvan heb ik nu de gps waypoints.
 
Betalen voor een motorroute.... :N

2 weken geleden http://www.gpstracks.nl/motorroutes-belgie.php?id=1091 (DEZE) gereden, was erg mooi, duidelijk en klopte ook nog! :}

En ook nog gratizzzzz *O*
 
Totaal wat anders: hoe bevalt een TDM (het topic daarover is namelijk vrij dood). Heb je 'm al lang, welk jaar, waar moet je op letten? Wil je anders ook wel effe mailen...
 
Één vraagje hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je hem binnen had? Bij mij geeft hij namelijk 188 dagen aan, een beetje lang lijkt me.
Bij mij staat ie meestal dag en nacht aan, en ik had hem binnen een week(6x24=144uur) meen ik.
En dan heb ik trage verbinding(goedkoopste abonnement) en nog eens een router er tussen staan waarvan ik de poorten niet open krijg(blijvend) B|

€7,50 en ik stuur het op O-)
 
Ik via EMULE :Y

Mocht je het snel willen hebben of wat dan ook, mail me maar als je wilt, spreken we wel wat af :Y

pjboer@quicknet.nl

Ik ook via emule, bij mij duurde het 3 nachten.
Je moet de 4 losse bestanden nemen en niet het ene grote bestand!
 
Laatst bewerkt:
Je moet zoeken naar: "Motorrad Tourenplaner" en dan uiteraard wel de versie van 2006/2007 downloaden
:} (ik sta al 2 dgn in de wacht :? )

Maar is zoiets nu ook te gebruiken zonder een PDA / GPS systeem? Of te wel, exporteren die hap of komt het er dan niet echt handy uit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan