Toertochten Spanje, motor huren in Zuid-Spanje etc

Pauwtje

MF veteraan
26 jul 2003
2.593
0
Deventer
Hoi!

Ja ja, er zit weer een lekkere vakantie aan voor Moebius_Sandman en mij. :)
We gaan naar Zuid Spanje met de auto, zonder trailer, dus zonder de Duc. 8-)

Nu willen we misschien wel een keertje een motor huren en dan een lekkere tocht maken. (We nemen onze eigen motorkleding+helm etc. mee)

Dan even wat info...we zitten in een huisje bij Malaga.
We willen dus wat rijden in de buurt of wellicht een meerdaagse tocht maken, samen op 1 motor.

Heeft iemand tips?
Mooie uitgeschreven routes?
Weet iemand verhuurbedrijven?

Alvast :}
 
Ha Pauwtje,

Lekker toeren in het zonnige Spanje dus? Perfekt mooie omgeving is het daar. Een vriend van me heeft er vorig jaar een weekje rondgereden. Onderstaand vind je het e-mailadres van een ex-collega van me. Hij, Jacques, is naar Spanje verhuisd en verzorgt daar nu toertochten voor motoren. Wellicht heb je er iets aan. Jacques woont trouwens in (de omgeving van) Malaga. Maar eh, wanneer wil je gaan? Het is nu verdomde heet in Zuid Spanje.

Jacques van Gestel, info@travelmoto.com

Succes,

Franske
 
Mooi man...toeren in zuid Spanje. Om ff van mijn eigen ervaring uit te gaan.....je kunt bij veel adressen motoren huren en lekker pingelen met de prijs. off road rijden is hier helemaal te gek, en de plaatsen Rhonda, de oude smokkelaarsroute, en het plaatsje Migas, een bedevaartoord, waar ook nog eens heel lekker water vandaan komt, zijn echt de moeite waard.
Kijk wel uit voor de Zuideuropese rijstijl....veel toeterend, veel paniek en nergens naar kijken.

Veel plezier en hou ut heel.
 
Wat nou, geen motor mee.

Jullie kunnen nog steeds voor niets die motortrailer lenen, hoor.

Of nee, ik snap het al. Jullie willen natuurlijk een echte motor huren ;)
 
Leuk al jullie reacties!

Dank voor de links en het emailadres!

We zijn eind augustus in Spanje tot iets van 9 september. 8-)
Het is daar (momenteel)erg warm mede daarom hebben we dan ook besloten om de Duc niet mee te nemen. We moeten gewoon ter plekke zien of het weer wel lekker genoeg is om te motorrijden. :]

Meer tips zijn altijd welkom... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan