"toertochtje" BRABANT 11 mei

de Prins

MF'er
10 mrt 2003
231
0
Nuland
Op Zondag 11 Mei organiseerd mc de Bernracers haar voorjaarsrit.

De rit is 210 km lang en is een mooie tocht door brabant over goede wegen met veel mooie bochtjes. Heb hem zelf al gecontroleerd.

Als je je tussen 10:00 en 12:00 uur meld bij café Kerkzicht in Loosbroek (nabij de kerk) krijg je de route uitgereikt.
Loosbroek ligt tussen Oss - Uden - Veghel.
 
Dat is wel een heeeeeeeeeeeeel groot gebied :+

Het ligt een km of 5 van Vorstenbosch en ook zoiets van Nistelrode en ook zoiets van Vinkel :P :P

En als je het nu nog niet weet kijk je maar op de kaart :P

Denk wel dat ik kom.
 
Ja niet iedereen weet het gehucht Loosbroek zo goed te vinden.
In ieder geval tot ziens Bikermouse.
 
Nou, ik ga mee de 11e.
Heb het net besproken met Noeky1980 en mijn baas (nee, dat is niet 1 en dezelfde persoon :+ ).

Ik heb er echt zin in!
Hoe lang is de route?

Tot zondag!
 
Toertochje tussen haakjes en bernracers doen het ergste vermoeden : '(
Tis allemaal (of veel) 80km weg dus ws kan ik wel gewoon meerijden met mijn max=170km/u-van0naar100in10sec-fiets?
 
Toertochje tussen haakjes en bernracers doen het ergste vermoeden : '(
Tis allemaal (of veel) 80km weg dus ws kan ik wel gewoon meerijden met mijn max=170km/u-van0naar100in10sec-fiets?
Volgens mij is dat echt geen probleem..
Het is idd veel 80 km (er zijn niet echt veel snelwegen daaro in de buurt :) ).

En wedden dat je veel sneller dan 10 sec naar de 100 gaat? :P
Ga maar gezellig mee joh!
 
Nou, ik ga mee de 11e.
Heb het net besproken met Noeky1980 en mijn baas (nee, dat is niet 1 en dezelfde persoon :+ ).

Ik heb er echt zin in!
Hoe lang is de route?

Tot zondag!

hahaha gelukkig niet nee....

De interesse so far....

1. De Prins
2. Bikermouse
3. DCB-VFR naar Soesdag in Heinenoord
4. Noeky1980 naar Soesdag in Heinenoord
5. Paul Nieuwkamp :?
6. Siempies (onder voorbehoud)
7. Charlie 9R (maybe)
8. Anoniempje (gsxr '96...ook maybe)
9. Joris
10.HELLdesker (als Joris hem over kan halen maar dat lukt wel :)

Zijn toch veel meer brabanders die motorrijden :]
kom op meld je aan!!

p.s. Ik heb uiteindelijk toch besloten om naar de nationale suzuki dag te gaan in Heinenoord.... volgende keer ga ik wel mee promised....
 
Laatst bewerkt:
Als ik mijn motor optijd terug heb :] ga ik wel mee, Gaan we ook wat dijkjes gummen?????! *D Enne wat is de rijstijl??? en regels????
 
Toertochje tussen haakjes en bernracers doen het ergste vermoeden : '(
Tis allemaal (of veel) 80km weg dus ws kan ik wel gewoon meerijden met mijn max=170km/u-van0naar100in10sec-fiets?

Valt wel mee, personen van de motorclub rijden de tocht ook en meesten in een groepje van plus minus 4 a 5 personen. Sommigen rijden snel en anderen minder snel. :]

Krijgt route beschrijving uitgedeeld dus je kan altijd de weg vinden. vragen ze wel een kleine vergoeding voor maar je krijgt er ook een paar consumpties voor. Hebben de jongens van de club ook een paar dagen tijd aan besteed. :}

Is dus niet de bedoeling nee om met 20 man in een groep te rijden vind dat zelf ook niet zo fijn rijden.

bedankt vast voor de animo.

Halverwege is een stopplaats vastgesteld je kan elkaar daar eventueel weer zien en bijpraten. En natuurlijk wat eten.
 
Das toch dichtbij de Lunenburg :?

Café is inderdaad NAAST megadisco de Lunenburg ja.
full
 
Ik ga m'n best doen om er ook te zijn ... enne zal HELLdesker ook nog even over proberen te halen *D

En als je niet genoeg kunt krijgen van Zuid-Nederland: op 29 mei hebben we zelf een toertocht.

Hemelvaartsdag: toertocht Zijtaart (NB)

Update: HELLdesker gaat ook mee
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi....

DCB en ik hebben toch besloten om morgen naar de Nationale Suzuki Clubdag te gaan in Heinenoord (bij Rotterdam)
De volgende keer gaan we wel weer mee.

Voor de mensen die gaan veel plezier!

Nuray
 
Ben net thuis van het tochtje en de jongens hebben hun huiswerk :P redelijk goed gedaan.

De tocht was goed te volgen maar 1 dingetje hadden ze toch niet gezien :(
Tussen puntje 68 en 69 hoort nog een flitskast te staan :+

1 kleine opmerking mijnerzijds: Zouden jullie er volgende keer bij de flitskast waarschuwingen de snelheid bij willen zetten?
In Lith was het me niet helemaal duidelijk of ik daar nu 30 of 50 mocht rijden.
Ik heb het bord denk ik gemist omdat ik de route aan het lezen was O-)

Puntje 65 een perfect gekozen plekkie om wat te eten, gezellig tentje en een gezellige vent.

Complimentjes voor de organisatoren.
 
Ben ook net terug van de tocht, en ik moet zeggen dat het een mooi ritje was :9
op de smerige ... drempels :( na , maar daar kunnen jullie ook niks aan doen.

Ben in Lith ook met 140 voorbij een flitskastje gereden en ik hoop dat ie het niet gedaan heeft :X

We zijn ergens in tilburg nog verkeerd gereden toen hebben we nog ff de baars erbij gepakt ,het was er verdacht rustig.
Maar goed al met al was het toch een mooi dagje en het weer hebben we gelukkig mee gehad want ze hadden anders voorspeld. :}

Bedankt en misschien tot de volgende keer.
 
[schaammodus]Heb me vanmiddag erg slecht gedragen, was een beetje druk met niet oplettende koekblikken :Z [/schaammodus] Helaas een paar kleine foutjes in de route, maar goed volgende keer beter :)
Ik heb wel medelijden met jullie, niet meer normaal die k*tdrempels daar in Bernheze. Bij zowat iedere zijweg een drempel, de meeste bochten verknald en overal 60 km zones :( :( :( :( :( En nog zijn er drempels bij aan het gooien |( |( |(

Enne over die flitskasten: zet ze liever NIET op de routebeschrijving. Iedereen moet zelf maar uit zijn doppen kijken. Ik laat ze altijd achterwege, kan ik ook geen gezeik achteraf krijgen over een flitskast die ik vergeten ben.
 
Ik vond het wel fijn dat ze erop stonden.
Niet dat ik zo'n scheurijzer ben maar je bent wel eens wat bezig met rondkijken ipv opletten op je snelheid.

En als ik een prent krijg voor te hard rijden is dat niet de schuld van degene die de route uitgezet heeft maar ji eigen schuld en dan zal niemand daar wat over horen of de schuld krijgen.
 
Ik vond het wel fijn dat ze erop stonden.
Niet dat ik zo'n scheurijzer ben maar je bent wel eens wat bezig met rondkijken ipv opletten op je snelheid.

En als ik een prent krijg voor te hard rijden is dat niet de schuld van degene die de route uitgezet heeft maar ji eigen schuld en dan zal niemand daar wat over horen of de schuld krijgen.

FF een serieus antwoord :P Als club verwachten wij van de deelnemers dat ze zich netjes aan de verkeersregels houden O-) Dit ivm aansprakelijkheid ed. Wij zetten daarom ook nooit een eindtijd op de route. Mede daarom waarschuwen we ook niet voor flitspalen, omdat we als club (ivm die aansprakelijkheid) mensen niet uit willen nodigen tot te hard rijden.

Klinkt een beetje schijnheilig, maar advocaten kunnen er helaas anders over denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan