"toertochtje" BRABANT 11 mei

Mijn antwoord was ook serieus.

als ik motor rij ist voor de ontspanning en rij ik dus altijd eerder te zacht (omdat ik van de omgeving wil genieten) als te hard.
Maar soms mis je wel eens een bord en dan ist toch fijn als je voor een flitspaal gewaarschuwd bent.
 
Mijn antwoord was ook serieus.

als ik motor rij ist voor de ontspanning en rij ik dus altijd eerder te zacht (omdat ik van de omgeving wil genieten) als te hard.
Maar soms mis je wel eens een bord en dan ist toch fijn als je voor een flitspaal gewaarschuwd bent.
Jij kunt je misschien wel aan de regels houden, maar door het waarschuwen voor flitspalen suggereer je dat deelnemers te hard harder rijden dan toegestaan.

Zelf zit ik ook in het bestuur van een motorclub. En juridisch gezeik om dat soort dingen is het laatste wat ik wil. Het moet wel leuk blijven. Hopelijk begrijp je m'n punt.
 
Heren, de foto's staan op

http://www.bernracers.homepage.nu (www.bernracers.homepage.nu)

en laat ff een positief berichtje achter op het gastenboek
 
Jij kunt je misschien wel aan de regels houden, maar door het waarschuwen voor flitspalen suggereer je dat deelnemers te hard harder rijden dan toegestaan.

Zelf zit ik ook in het bestuur van een motorclub. En juridisch gezeik om dat soort dingen is het laatste wat ik wil. Het moet wel leuk blijven. Hopelijk begrijp je m'n punt.


Begrijp het luid en duidelijk
 
Was inderdaad gezellig en druk afgelopen Zondag. Zaten wat lastige en mindere punten in de tocht. Maar goed het is ook niet altijd even makkelijk om een route duidelijk op te schrijven of om alle mooie wegen in een route op te nemen.
 
Hi everybody,

Ik wilde bij deze mezelf excuseren dat ik het dus toch niet gehaald heb.
Ik had echt graag meegegaan, maar kon niet onder andere verplichtingen uitkomen waarvan ik dacht dat het me wel zou lukken.... ;(
Ik hoop echter dat ik jullie de volgende keer wel mag ontmoeten.

PS: Zijn er hier mensen die van de KOBRA- rit weten? start in Moergestel?!
Zal kijken of ik er een topic van kan maken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan