Toertoggie in noord Fryslân en noord Grunn

We prikken een datum (onder voorbehoedsmiddel)

  • 31 december

    Stemmen: 1 5,3%
  • ik mag niet van mijn vrouw

    Stemmen: 11 57,9%
  • 1 januari

    Stemmen: 3 15,8%
  • 30 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • kan me geen zak schelen

    Stemmen: 1 5,3%
  • vrijdag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 december

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb geen agenda

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19

xxtreme

MF veteraan
30 sep 2003
8.083
1
Eestrum
Hallo brommert rijders uit het noorden / "Tjallebert gangers" . Ace4race (nu op R1) gaat binnenkort een route uitstippelen, heeft een route uitgestippeld over de friese en groningse klei. Deze gaat hij voorrijden idee, komt vanuit: ongewassen in Noord Nederland en TB.

DE DATUM: 9 JULI om 13.00 uur bij CARPOOL DOKKUM
onder voorbehoud van mooi weer e.d.)

klik HIER voor de locatie!


votosjoét is bij de eemshaven!

Wie gaan er mee?

1) ACE4RACE
2) ZX7RULES
3) Jappieuitroepteken
4) xxtreme
5) Haveblue ?
7) Tomaaz
8) Harley Davidson and the Marlboro Man kunnen niet, moeten drugs bestrijden...
9) LCB
10) Chielmie (blok loopt op drie "poten")
11) Brummmmm (klik)
12) Edje zeshonderdzesenzestig
13) Vosjuhhhhhhh
14) Cat_Online
15) bouke
16) 1st gear
17) banditowner
18) Notorius Motorius vindt het nodig om op vakantie te gaan..... :N
19) DaMaster
20) e-riq
21) Oewe
22) smokeyzx6r
23) Estherlwd
24) Acegerard
25) Hendri

(het accent ligt op bochten!!!!! wie in de bochten niet bij kan blijven heeft pech. het eindstation word er nog bij gezet, zodat de rechtuitrijders daar heen kunnen rijden..... dus ik rij daar gelijk maar heen! |(







en, bij een topic hoord een piccie:

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van de partij... :Y Als je nu in overleg met Ace eens een polletje opzet met een aantal data.. kunnen we de meest geschikte ff aanklikken... *O*
 
Ik ben van de partij... :Y Als je nu in overleg met Ace eens een polletje opzet met een aantal data.. kunnen we de meest geschikte ff aanklikken... *O*

ik dacht hetzelfde! dus gooi eens een paar datums op de plank Ace4superbikerace! 20 mei liever niet! :N
 
Ik weet nog wel een groepje sjoppers die dolgraag mee zouden willen :]

Afhankelijk van polletje/datum ... komen wij ook.
 
he super man

een datum op een zondag lijkt me een prima idee en dacht zo te starten om een uurtje of 13:00 uur.

het uitstippelen zal ik wel uit mijn duim zuigen aangezien ik wel redelijk bkend ben in deze hoek van friesland.

zal binnenkort even een proefronde maken om me weer op te frissen en een route uitstippelen van ongeveer 180 a 200 km met 1 of twee tussenstops.

ondanks dat ik nu R1 rijd zal het tempo aangepast worden aan de omstandigheden aangezien de groep al groter is dan 4 mensen... hoe meer zielen des te meer vreugd.

voor ideeen en suggesties sta ik natuurlijk open...

tot gauw

grR1

ps xxtreme bedankt!!!!
 
Mooi dat je wat regelt, maar ik denk dat de 13 uur wat aan de late kant is.

het duurt altijd langer dan gepland en een 200 km erbij plus 1 a 2 stops. Ik weet niet hoe laat je het wil maken O-)

Van mij persoonlijk mag het wel 11 uur.

En wat denken we van het plan nadien wat te gaan eten met ze allen?
 
Mooi dat je wat regelt, maar ik denk dat de 13 uur wat aan de late kant is.

het duurt altijd langer dan gepland en een 200 km erbij plus 1 a 2 stops. Ik weet niet hoe laat je het wil maken O-)

Van mij persoonlijk mag het wel 11 uur.

En wat denken we van het plan nadien wat te gaan eten met ze allen?
full
daar heb je haar weer
 
he super man

een datum op een zondag lijkt me een prima idee en dacht zo te starten om een uurtje of 13:00 uur. Laat LCB maar twee uur wachten!!!!! _O- _O-

het uitstippelen zal ik wel uit mijn duim zuigen aangezien ik wel redelijk bekend ben in deze hoek van friesland.

zal binnenkort even een profronde maken om me weer op te frissen en een route uitstippelen van ongeveer 180 a 200 km met 1 of twee tussenstops.

ondanks dat ik nu R1 rijd zal het tempo NIET aangepast worden aan de omstandigheden aangezien de groep al groter is dan 4 mensen... hoe meer zielen des te meer vreugd. :?

voor ideeen en suggesties sta ik natuurlijk open...

tot gauw

grR1

dus, een zondag. (jij bent reisleider) Ik zal ff een polletje aanmaken!


ps, sorry, ik kon het niet laten om je post ff aan te passen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan