Toffe Agent

Jacky

Die hard MF'er
15 feb 2002
366
0
goeree
Zo dat was weer eens een perfecte ragmiddag,tot ik bij naaldwijk een Wheely trok die deels mislukte omdat hij uit z'n 2 schoot ;( .En verder op de snelweg langs maasluis met een gangetje van 140,schrok ik mezelf een hoedje,ineens een motor agent naast je.glp.stoppu,zogezegd zogedaan,vriendelijk blijven,vriendelijk blijven dacht ik.Zo dat was een gevaarlijke actie over dat drukke kruispunt,ik zo van jaha,gaat vanzelf als je teveel gas geeft,en je klapte bekant met je helm op je ruitje,jaha hij schoot uit z'n versnelling.Vind je dat nou zelf ook niet gevaarlijk op zo'n druk kruispunt,jahaa een beetje wel.Afin hij zij ,je moet de volgende keer maar wheelies oefenen op de oudelandse dijk,klapper klapper hoor ik dat goed,ik zeg van maar dan word je ook gepakt,ja dat klopt maar dat is minder gevaarlijk als hier.Hij zij let wel op want er word daar grind gestrooid tegen het hard rijden.Wat denk je dan???Das toch wel ff gevaarlijk of niet??Zitten daar verschillende 140 + bochten in en als je dan een beetje grind tegen komt weet je het wel.Maar afijn,niet meer doen hoor want dat kost je zo'n 300 euro de volgende keer. :} :} danku danku.Rijden dus ook goede rond want hij had net zo goed z'n boekie kunnen pakken.viel mij alles mee,alleen drukte het de pret een beetje derest van de middag.Maargoed daar valt mee te leven als je 300 euro heb BESPAARD. muggezifters })
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 22 juni 2002 21:06 schreef own the racetrack het volgende:
...Hij zij let wel op want er word daar grind gestrooid tegen het hard rijden...

|( |( |( |( |( |( |(

:( :( :( :( :( :( :(

Wat :? Zullen dan waarschijnlijk ook geen waarschuwingsborden bij staan daar.
 
Aardige agent ja (ze bestaan nog...) maar hoor ik dat goed?? Grind strooien tegen hardrijders? Wat zijn dat voor moordenaars die zulke zieke dingen bedenken!! :( :( :( |(

Absoluut belachelijk en absurd!
 
serieus hoor,dat zei oom agent letterlijk.Dan ben je geen motorrijder meer maar een Kamikaze rijder,Ga morgen als het droog is eens ff controleren.
 
Op zaterdag 22 juni 2002 21:06 schreef own the racetrack het volgende:
Zo dat was Hij zij let wel op want er word daar grind gestrooid tegen het hard rijden.Wat denk je dan???Das toch wel ff gevaarlijk of niet??Zitten daar verschillende 140 + bochten in en als je dan een beetje grind tegen komt weet je het wel.

Dit vind ik dus je reinste moordaanslag met voorbedachte rade!

Grint strooien tegen te hard rijden :? Staan de ambu's dan 200 meter verder op om je SEH te verlenen?

Waanzin.. :? :?

Moeten we fred teefen dit bericht ff doormailen?
 
:)

Dat grind heb ik ook gemerkt op een dijkje in de buurt van me. En dat doen ze ook nog eens precies als het gras heel hoog staat dus je ziet niets. Ik reed gelukkig al wat langzaam omdat ik inmiddels een dik pak vliegjes en ander laagvliegend gespuis tegen me aan had gekregen op die dijk.
Maar je maakt mij niet wijs dat dat per ongeluk gebeurd.. wat een naaiers, ik wilde heb bijna weg gaan vegen :j
 
Dus ik mag daar bijv. 80, ik rij netjes 80 (ok, vrij onwaarschijnlijk ;) ) maar door dat grind crash ik, rij m'n fiets in puin. Mag ik dan ook de zieke krankzinnigen die zoiets bedenken voor de schade laten opdraaien? :(

Nogmaals, compleet absurd dit. |(
 
Toffe agent idd.

Maareh, hard rijden mag niet, omdat het gevaarlijk zou zijn. Dus grind strooien is de oplossing :?

(zal m'n IQ nog maar een keer testen, volgens mij ben ik echt dom)
 
Dat moet "onze"Robocop geweest zijn,zit bij bureau Naaldwijk.En is helemaal gek van wheelies!
Hij woont vlakbij de "brug"van Delft in Schipluiden.Toffe vent.
 
En nu moeten er zeker eerst 6 mensen hun nek breken en 2 verdrinken in de sloot ernaasr voordat het als slecht idee word bestempeld :? |( :( Om eventuele lekke banden maar achterwege te laten.

P.S> Moeten meer van die agenten zijn
 
Op zaterdag 22 juni 2002 21:06 schreef own the racetrack het volgende:
Zo dat was weer eens een perfecte ragmiddag,tot ik bij naaldwijk een Wheely trok die deels mislukte.Maargoed daar valt mee te leven als je 300 euro heb verdiend.

Ik ga die agent ook opzoeken |( Verdien ik tenminste €300,= met wheeliën |( |( |( |( |( |( |(
 
Ook al rijd je 50 en je krijgt een klapband door zo'n steentje, dan nog kan je zeer hard op je muil gaan. Zou je dat ook kunnen claimen bij de gemeente omdat de weg niet in optimale staat is????
 
Ook al rijd je 50 en je krijgt een klapband door zo'n steentje, dan nog kan je zeer hard op je muil gaan. Zou je dat ook kunnen claimen bij de gemeente omdat de weg niet in optimale staat is????
zekers te weten. Je kunt in zo'n geval de wegbeheerder aansprakelijk stellen. De weg voldoet namelijk niet aan de eisen waar hij redelijkerwijs aan zou moeten voldoen. Zorg igv een ongeval wel voor een politierapport, waarin staat aangegeven dat er sprake is van een eenzijdig ongeval, veroorzaakt door grind in de bocht.
Je ziet vaak op dijken enzo dat er grind naast de weg is gelegd als bermverharder. Nadeel hiervan is dat in bochten auto's dit grind opwerpen omdat ze de bochten afsnijden, en dit grind dus midden in de bocht komt liggen. Door grind te vervangen door bermblokken, zou zoiets kunnen worden voorkomen.
Dus tenzij er een bord staat met opspattend grind of gevaarlijk wegdek, aanklagen die kl*tzakken.
 
Zou je dat ook kunnen claimen bij de gemeente omdat de weg niet in optimale staat is????

Grind strooien tegen hard rijden is gewoon strafbaar! Zit er niet toevallig een jurist bij de bezoekers van MF die hier werk van kan maken?
 
Grind strooien tegen hard rijden is gewoon strafbaar! Zit er niet toevallig een jurist bij de bezoekers van MF die hier werk van kan maken?


Ben erg benieuwd... Alleen krijg je dit soort verhalen natuurlijk noooooit officieel van de politie/wegbeheerders te horen.

Ben ook benieuwd wanneer dainese met de eerste kogelwerende pakken op de markt komt, tegen de scherpschutters die door justitie in de berm worden gelegd...

:] ________________________________
awm2.gif



;(

[edit]
Ik vraag me overig ernstig af, of het verhaal wel waar is... niet dat ik OTR niet geloof, maar meer dat de agent een broodje aap verhaal heeft opgehouden.
Kan me echt niet voorstellen dat men zo dom is en niet inziet dat zulk soort acties levensgevaarlijk zijn. Een aantal vroegen zich al af of je de wegbeheerder/politie aansprakelijk kan stellen in geval van schade, maar wat als er iemand het leven bij laat?

poging tot doodslag/moord... want dat is het gewoon!
...
[/edit

[edit2]
lijkt me misschien wel een goede zaak als MAG hierover wordt ingelicht...
[/edit2]
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 23 juni 2002 12:09 schreef Bertje-ZZR600 het volgende:poging tot doodslag/moord... want dat is het gewoon!
...

Helaas is het niet zo simpel.

Maar *WIE* gooit dat grind dan neer? Het lijkt me de mensen die aan de dijk wonen?

Anyway, je zit nog met allerlei lastige dingen zoals het bewijzen van schuld/opzet.

Artikel 289 WvS Moord:
Hij die opzettelijk en met voorberade rade een ander van het leven berooft......

(Is lastig te bewijzen lijkt me... )

Artikel 288 WvS Doodslag:
Hij die een ander opzettelijk van het leven berooft......

(Ook lastig te bewijzen...)

Anyway.. nu eerste even F1 kijken hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan