toffe motoragent

mieke

MF'er
13 apr 2004
70
0
alkmaar
Vanmiddag raakte ik op een 2-baansweg in een lange rij stilstaand verkeer. Langzaam er langs getuft, oorzaak bleek een ongeval, de linkerbaan was afgesloten door een ambulance. Vlak daarbij gekomen ben ik netjes gestopt om in de rij te wachten tot we door konden. Verderop stond een motoragent die me wenkte en me even later zei dat ik wel tussen de vrachtauto's door het fietspad op mocht.
Dat vond ik nou echt tof, alles stond te wachten, er kon voorlopig nog geen auto door en ik kon ze dankzij die kanjer lekker achter me laten.
 
Vanmiddag raakte ik op een 2-baansweg in een lange rij stilstaand verkeer. Langzaam er langs getuft, oorzaak bleek een ongeval, de linkerbaan was afgesloten door een ambulance. Vlak daarbij gekomen ben ik netjes gestopt om in de rij te wachten tot we door konden. Verderop stond een motoragent die me wenkte en me even later zei dat ik wel tussen de vrachtauto's door het fietspad op mocht.
Dat vond ik nou echt tof, alles stond te wachten, er kon voorlopig nog geen auto door en ik kon ze dankzij die kanjer lekker achter me laten.
meteen om zijn telefoon nummer gevraagd?? :+
 
Zelfde verhaal eens in Zeeland meegemaakt, scheelde weer tig km oprijden :}

Verder zaterdag op einde a4. Zijn 2 bochtjes, 1 de snelweg af en 1 dr weer op. Het probleem is dat je eigenlijk niet de 2e bocht mag rijden omdat er een verplichte rijrichting is. Nu reed er voor mij een motorplizie en je raad het al, hij wil die 2e bocht terug pakken. Ik zeg dat dat stiekem niet mag van de plizie.
Zegt de plizie agent, ik zie geen plizie, dus geen probleem :P
 
Vanmiddag raakte ik op een 2-baansweg in een lange rij stilstaand verkeer. Langzaam er langs getuft, oorzaak bleek een ongeval, de linkerbaan was afgesloten door een ambulance. Vlak daarbij gekomen ben ik netjes gestopt om in de rij te wachten tot we door konden. Verderop stond een motoragent die me wenkte en me even later zei dat ik wel tussen de vrachtauto's door het fietspad op mocht.
Dat vond ik nou echt tof, alles stond te wachten, er kon voorlopig nog geen auto door en ik kon ze dankzij die kanjer lekker achter me laten.

komt misschien omdat je vrouw bent ;)
 
Zelfde verhaal eens in Zeeland meegemaakt, scheelde weer tig km oprijden :}

Verder zaterdag op einde a4. Zijn 2 bochtjes, 1 de snelweg af en 1 dr weer op. Het probleem is dat je eigenlijk niet de 2e bocht mag rijden omdat er een verplichte rijrichting is. Nu reed er voor mij een motorplizie en je raad het al, hij wil die 2e bocht terug pakken. Ik zeg dat dat stiekem niet mag van de plizie.
Zegt de plizie agent, ik zie geen plizie, dus geen probleem :P
lol :}
 
:^
Ongetwijfeld Baksteen

;)

/edit
Oh wacht, 't was een kanjer zei je, twijfel bekruipt me nu...


:+

Moet je dat kontje eens zien!

bakpan5.jpg


:9
 
Ik trof er net ook een.... scheelde me mooi 140 euro. Bellen in de auto mag natuurlijk niet en ik had dus ook mijn mobiel op handsfree gezet maar ik heb geen houdertje in de auto dus hield ik hem vast. Komt er een motoragent naast me rijden toen ik al had opgehangen, hij doet zijn helm open en ik mijn raampje, zegt ie, je mag ook niet je telefoon in je handen houden, zelfs al bel je niet want dat kost 140 euro, dus ik zeg, sorry, ik heb geen houdertje maar bedankt voor de waarschuwing. Zegt de agent; ok nog een prettige dag verder ;) :}
 
Had er zaterdag ook 1 8-)

Waren stukkie aan het rijden, stond stil om af te slaan, wil ik wegrijden spint m'n achterwiel als een gek! Ik kijk om, zie allemaal vloeistof op de weg :( :(
Stond natuurlijk net een agent bij het kruispunt ivm eoa wielerronde. Ik de motor aan de kant, probleem opzoeken (benzine slang losgeschoten op het kraanelement |( |( ).
Dacht vraag die agen ff om een stukkie draad of een ty-wrap ofzo. Komt ie hiermee aanzetten :X :X

full


even voor de beeldvorming, is een maat 46 die er naast staat :o
Kon hier dus niks mee, maar toch vriendelijk, hij moest de hele auto doorzoeken.
 
Had er zaterdag ook 1 8-)

Waren stukkie aan het rijden, stond stil om af te slaan, wil ik wegrijden spint m'n achterwiel als een gek! Ik kijk om, zie allemaal vloeistof op de weg :( :(
Stond natuurlijk net een agent bij het kruispunt ivm eoa wielerronde. Ik de motor aan de kant, probleem opzoeken (benzine slang losgeschoten op het kraanelement |( |( ).
Dacht vraag die agen ff om een stukkie draad of een ty-wrap ofzo. Komt ie hiermee aanzetten :X :X

(Afbeelding)

even voor de beeldvorming, is een maat 46 die er naast staat :o
Kon hier dus niks mee, maar toch vriendelijk, hij moest de hele auto doorzoeken.

Grin, dat zijn alternatieve handboeien, voor als je meer verdachten dan handboeien hebt :P O-)

Schandalig dat soort agenten dat hun menselijke kant boven hun quota laten uitstijgen B|
 
Misschien is het gewoon een hele aardige kerel! (had ik toch dat telefoonummer moeten vragen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan