toffe motoragent

Zelfde verhaal eens in Zeeland meegemaakt, scheelde weer tig km oprijden :}

Verder zaterdag op einde a4. Zijn 2 bochtjes, 1 de snelweg af en 1 dr weer op. Het probleem is dat je eigenlijk niet de 2e bocht mag rijden omdat er een verplichte rijrichting is. Nu reed er voor mij een motorplizie en je raad het al, hij wil die 2e bocht terug pakken. Ik zeg dat dat stiekem niet mag van de plizie.
Zegt de plizie agent, ik zie geen plizie, dus geen probleem :P
:+ Ik zag jullie achter 'm aan gaan (reed daar ook rond).
 
Moet je dat kontje eens zien!

http://orpheus.motor-forum.nl/Images/Bakpan/bakpan5.jpg ((Afbeelding))

:9
Die foto had ik nog nooit gezien :?
Maar... :9
[me]Friezinnetje had zich een beeld gevormd van baksteen als een ouwe man met een dikke pens en grote snor O-) [/me]
 
Ik ben meerdere malen gematst, 1x reed ik duitsland uit nederland in.
komt er een bmw naast me rijden en roept je bent in holland hoor!!
dat was toch ongeveer bij 140+
en een keer met een kawa 500 mach3 word ik op een afrit klem gereden door een porsche: zegt ie ik kon je niet bijhouden tot nu. ik haalde rechts in en nog wat
dingen ik dacht daar gaat mijn rijbewijs. affijn een preek van 15 minuten maar zelfs geen bon!!
als ik hem wel had gekregen had ik niet geklaagd.
dus dat alleen vrouwen worden gematst is niet waar!gelukkig :)
 
Die foto had ik nog nooit gezien :?
Maar... :9
[me]Friezinnetje had zich een beeld gevormd van baksteen als een ouwe man met een dikke pens en grote snor O-) [/me]
heeft friezinnetje zeker niet opgelet toen baksteen panrider op de bon slingerde voor zijn mf sticker :+ ....over mf stickers gesproken, al iets gehoord baksteen?
 
Wel geen motorverhaaltje van mijn kant, maar toch?

Afgelopen zaterdag vrouw en kroost ingeblikt en 125 Km naar het zuiden afgezakt voor een bezoek aan m'n broertje en jarige wederhelft. We waren wat laat, dus na de Moerdijk de A17 op ging het gas wat dieper in. Ging lekker tot ik ineens een bekend soort zuurstok in mijn spiegel zag... meteen naar rechts gegaan en heilig en braaf hem erlangs gelaten.

hij kijkt me aan (zonnebril onder helm 8-) ) en gebaart dat het wat rustiger moet. Zat ik toch dik aan de 140 / 150. Misschien de MF sticker achterop die wat goodwill heeft veroorzaakt? Kan me niet voorstellen, die zie je onder het rijden haast niet.

Enniewee, Ik waardeerde het vergevingsgezinde gedrag en heb netjes gewacht tot ie weer weg was... voor ik verder naar m'n broer blies

[me]Tuckson legde later aan vrouwlief uit dat je dat gedrag kunt verwachten bij motorrijders... véél minder gestresst dan andersoorteige voertuigbesturders, incl. politie O-) ... ... Vrouwlief keek me aan of ze op dat moment ernstig twijfelde aan mijn geestelijke vermogens.
[/me]

 
heeft friezinnetje zeker niet opgelet toen baksteen panrider op de bon slingerde voor zijn mf sticker :+ ....over mf stickers gesproken, al iets gehoord baksteen?
Geen idee eigenlijk, als dossier bij "ons" weg is kun je t wel vergeten dat justitie je nog op de hoogte houdt, laatste keer was t afwachten tot WEER een nieuwe oproepingsdatum voor Pan Rider.....zal 'm weer eens contacten of hij alweer opnieuw een oproep gehad heeft ;)
 
:) :)

Moet je mij maar nooit tegenkomen: vet, oud en snor/baard combi.
 
Ik ben ook al een paar keer gematst door een motoragent (ik reed een stukje tegen het verkeer in op een eenrichtingsverkeer weg om een lange file te ontwijken vanwege wegwerkzaamheden).

Zou het komen omdat ik een vlechtje onder de helm vandaan heb hangen :?

CAT
 
Hoe jij dat gefotoshopped hebt gekregen, is mij een raadsel, maar toch :} :}
 
zijn er eigenlijk ook vrouwelijke motoragenten? Ik dacht eens bij een wielerronde een meid met allemaal verschillende elastiekjes in het haar gezien te hebben. Dat was trouwens KLPD.
 
zijn er eigenlijk ook vrouwelijke motoragenten? Ik dacht eens bij een wielerronde een meid met allemaal verschillende elastiekjes in het haar gezien te hebben. Dat was trouwens KLPD.
Ik ben een keer tegengehouden door een transalp motoragente op de overtoom omdat ik de file ontweek door over de trambaan te rijden. We hebben vijf minuten staan kletsen en toen kreeg ik een waarschuwing en de tip om de parallelweg ten noorden van de overtoom te pakken, ging volgens haar sneller... :}

Nog nooit een boete gehad van motoragenten, wel waarschuwingen. Scooteragentje gaf me wel een boete en was heel opgefokt [verhaaltje staat op het forum], veel waarschuwingen gehad voor rijden op trambaan, maar de boetes die ik voor overtredingen heb gehad waren vrijwel allemaal van 'sluipschutters'. Niemand gezien tot de CJIB envelop op de mat viel.
Motoragenten zijn over het algemeen veel relaxter tegen motorrijders dan andere agenten, waarschijnlijk omdat ze begrijpen waarom je bepaalde risico's neemt.
 
zijn er eigenlijk ook vrouwelijke motoragenten? Ik dacht eens bij een wielerronde een meid met allemaal verschillende elastiekjes in het haar gezien te hebben. Dat was trouwens KLPD.
Kijk maar naar Blik op de Weg, daar hebben ze er één. Dus ze moeten bestaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan