Toffe peer

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Ik ben zondag nog aangehouden door politie.Zag me aan komen rijden.Werd vriendelijk verzocht even te stoppen.Hij zij dat hij ook motor reed en wist dat ik te hard reed alleen hij kon niet peilen hoe hard.Er werd nog meer gecontroleerd in de regio en ik moest maar oppassen.Daarna kon ik weer gaan.Vond dat ik een mooie motor had.
Kijk, dat kan dus ook anders.Deden ze dat nou eens vaker.Toppie hoor. :}
 
Hij moest wel als die je snelheid niet kon meten, en dan toch nog aanhouden.

Wat zei je tegen hem, goh, houden ze wel eens snelheidcontrole\'s in Nederland, dat wist ik niet.
 
Ik denk dat iedere motorrijder wel eens een paar keer een goede agent heeft getroffen.
Mijn is het al een paar keer over komen en mijn pa ook.
Er lopen ook goede agenten rond :)
 
dat noemen ze bezigheidstherapie
zo moeten iets met het geld doen van die mannen
de hele dag langs de kant staan vinden ze ook zo saai
zo reed ik met 200 richting waalbrug
agent reed erop bij de oprit, handje van zachter, ok ik 120 rijden, hij weer zachter
tja, dan maar 100 ( mocht er 90 ) hij weer zachter
tja, toen weer zachter ( mocht er 70 ) hij weer zachter en wijzen naar het bord,
ik dus 70 karren, toen was het goed
sprint ie me daar ff weg :?
 
Laatst bewerkt:
Waarom hield hij je dan aan? :?
Haalde een auto in en dat deed ik lekker vlot.Kwam net van een pontje af bij ijsselmuiden richting zwartsluis.Op de dijk stond politie met een kliko.Ik zag hem te laat maar het liep goed af.
 
Je zag \'m te laat maar het liep goed af. Hoe heb ie dat opgelost dan? Je was te laat, dus je moet geflitst zijn. Anders was je net op tijd. :?
 
Ach, werd eens aangehouden voor een preek, ze hadden er gewoon de pest in. Ze hadden me tegemoet zie komen rijden en waren gekeerd, vanaf het stoplicht waar ze achter me kwamen hadden ze me gevolgd, maar het was een beetje druk en kreeg geen kans meer om in te halen, wilde zelfs even inhalen via verkeerde kant vluchtheuvel, maar ook dat lukte niet.

Toen ik werd aangehouden, begonnen ze een heel verhaal over hoe gevaarlijk motorrijden wel niet was ed. Heb toen aan hun gevraagd of ze zelf motor reden , maar dat deden ze niet, toen maar gezegd dat ik niet van plan was om advies aan te horen van iemand zonder ervaring.
Vonden ze nog minder leuk, hihihihi
 
Laatst bewerkt:
Vaker preken dan boetes gehad (over strepen, verdrijvingsvakken, inhalen, vluchtstrook etc.)

Als ik daar allemaal boetes voor zou hebben gehad, want dit zijn de duurdere, was ik niet echt blij geweest.

Dus tot nu toe valt het nog wel mee :)
 
Nog helemaal nix!
angel.gif
 
Nog helemaal nix!
angel.gif

Yep, spider dat komt vanzelf.. ;)
Heb ondertussen al heel wat boetes gehad. ;(

ben 1x een aardige tegengekomen die heeft me gesleept ( stond met pech) ( hij was ook op de motor) ik had toen nog geen eens mijn rijbewijs maar dat wist hij niet. ( 12 jaar geleden) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan