Tokkie uut Muppelt .

tokkie

Rookie
12 jul 2006
15
0
meppel
..lees net dat er prijs op gesteld word dat k me ff voorstel ;
komt ie .. tokkie (bijnaam offcourse) is 34 lentes jong (uche*) woonachtig in t mooie drentse meppel ,heeft een ouwe ironhead uut '73 in de skuure stoan als projectbike en eh..zoekt nu even wat om te rijden eerst-niet zomaar iets, t moet ten eerste natuuurlijk een motor zijn (zo'n dikke vette yank -is mooi maar kostte me veeels teveel an belasting en benzine ..heb de Thunderbird daarom maar vrkocht *snif) en daarbij as t kan iets 'old skool-achtigs'..zoiets koop je niet in je plaatselijke scootershop natuurlijk maar sleutel/plak/knip je zelluf in mekaar vind ik..

Had ik al gezegd dat k verder graaaag in de kroeg zit en eh-hobbys ?? tja..
 
Tja Tokkie welkom,ja motorrijden is geen hobby,gelijk hebbie.Tis een manier van leven :Y ,begrijp dat je nu niets te rijden hebt :? ,

Toch daa-grtn, 8-)
 
:W

welkom

enne, je hebt toch nog een 2e hobby, in de kroeg zitten kan ook een hobby zijn :P

en je weet het hobby kost geld :P
 
..lees net dat er prijs op gesteld word dat k me ff voorstel ;
komt ie .. tokkie (bijnaam offcourse) is 34 lentes jong (uche*) woonachtig in t mooie drentse meppel ,heeft een ouwe ironhead uut '73 in de skuure stoan als projectbike en eh..zoekt nu even wat om te rijden eerst-niet zomaar iets, t moet ten eerste natuuurlijk een motor zijn (zo'n dikke vette yank -is mooi maar kostte me veeels teveel an belasting en benzine ..heb de Thunderbird daarom maar vrkocht *snif) en daarbij as t kan iets 'old skool-achtigs'..zoiets koop je niet in je plaatselijke scootershop natuurlijk maar sleutel/plak/knip je zelluf in mekaar vind ik..

Had ik al gezegd dat k verder graaaag in de kroeg zit en eh-hobbys ?? tja..

Hey bijna-plaatsgenoot :W
En nog een fervent kroeg-zitter ook, altijd goed!

Appetjoow en veul plezier op MF ;)
 
:W Tokkie
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan