Toll betalen in duitsland?

Haha, ik lach me kapot om de mensen die hier ook nog eens serieus op in gaan :}
 
nog ff een ander nadeel van die vrachtweagentol is dat het gehele zwarte woud afgelopen weken vergeven was van trucks die de tol proberen te omzeilen. Vanaf Schaffhausen tot aan Karlsruhe binnendoor gereden en vrijwel alleen maar trucks voor je achter je (maar gelukkig ook opzij van je als je ze weer is kan inhelen)

als heel Duitsland zo wordt gaar de lol er wel flink af.
 
Toch heeft Bachstein gelijk.
Heb hier nog een oud grenskrantje ( woon in Glanerbrug tegen de grens) liggen van begin dit jaar waarin een kop staat over het hele gebeuren.Ik denk zeker dat je zwaar de lul bent.
Boetes kunnen wel een jaar op zich laten wachten.
Problemen met de software ofzo.

full
 
Hier het bewuste krantje wat ik ff ingescand heb, kwaliteit is niet om naar huis te schrijven maarja OCR werkt niet altijd goed op mijn scanner.
full
 
Daß klopft. Daarenttegen werden die meeste Landesstraßen foor dat übriger Verkeehr afgeschloten en noch allein maahr foor tweesporige Motorfietsvaahrer zugankelich gemacht. Keen snelligheidsverschrenking.
Utopie ;)
 
alles goed en wel, maar als ze hier net als dort tol gaan heffen en dan de snelheid ook vrij geven, ben ik een voorstander....
nu nog even die geitewollensokken overtuigen dat het niet slechter is voor het millieu (je bent per slot van rekening veel korter, in tijd, op de weg), en we kunnnen ook hier gaan knallen
 
Aaahh...d'r is nog kans.. O-) *O*


Ik heb gehoord dat die duitse camera's meedraaien met het voertuig en dan 3 foto's maken, voorkant, zijkant, achterkant.

Sjongejonge....nu maar hopen dat je altijd hard genoeg hebt gereden om niet geflitst te worden, anders gaan ze natuurlijk die foto's vergelijken en krijg je ook nog een bon voor de snelheid...denk je niet :? :?

Heel af en toe ook van de onderkant.
 
en nog even voor de duidelijkheid, want dat is in dat krantenartikel niet goed te lezen, maar toll collect geld dus alleen maar als harder rijdt dan de adviessnelheid van 130 kmh. daarom is er aan het einde van het traject ook altijd weer een 2e poort waar je onderdoor moet, dan wordt je snelheid berekend over het traject.
De prijs is dan afhankelijk van de meersnelheid boven de 130. vorige maand naar Oscherleben geweest, heenweg was 150 euro, terugweg 220 euro. ging dan ook wat sneller.
 
en nog even voor de duidelijkheid, want dat is in dat krantenartikel niet goed te lezen, maar toll collect geld dus alleen maar als harder rijdt dan de adviessnelheid van 130 kmh. daarom is er aan het einde van het traject ook altijd weer een 2e poort waar je onderdoor moet, dan wordt je snelheid berekend over het traject.
De prijs is dan afhankelijk van de meersnelheid boven de 130. vorige maand naar Oscherleben geweest, heenweg was 150 euro, terugweg 220 euro. ging dan ook wat sneller.

Ja kun je nagaan hoe dat op gaat lopen ik heb hier Toll heffingen liggen van bij elkaar € 1863,50 pfffff had ik nu maar gestopt bij die poorten en ff dat deurtje geopend van dat kastje O-)
 
Laatst bewerkt:
Jullie lullen maar......ik heb toch ff mijn Tollzahlungsfreistellungpasse aangevraagd krijg hem toevallig net binnen.

full





Mij naaien ze niet meer.
 
en nog even voor de duidelijkheid, want dat is in dat krantenartikel niet goed te lezen, maar toll collect geld dus alleen maar als harder rijdt dan de adviessnelheid van 130 kmh. daarom is er aan het einde van het traject ook altijd weer een 2e poort waar je onderdoor moet, dan wordt je snelheid berekend over het traject.
De prijs is dan afhankelijk van de meersnelheid boven de 130. vorige maand naar Oscherleben geweest, heenweg was 150 euro, terugweg 220 euro. ging dan ook wat sneller.

Bij wie moet je afrekenen Herr Ome Koos :( of herr Flick :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan