Tom Tom Rider op SV1000s ??

SnotterViets

MF'er
31 mrt 2006
63
0
Amersfoort
Hallo allemaal, hopelijk kunnen jullie mij elpen aan een antwoord op de vraag waar en of en hoe je een tom tom rider plaatst op een SV1000s.
Eeen vriendin van mij heeft sind vandaag zo'n fijne tom tom, maar nu is 't de vraag waar deze te monteren.
Want de dingen die er standaard bijgeleverd zijn,die zijn volgens mij alleen bedoeld voor machines met een "fietsstuur".
Zelf rijd ik een SV650s en daarbij heb ik een beetje proberen te kijken naar een ideale plek, maar niks echt handigs kunnen vinden.
Mischien kan iemand mij helpen met een mooie en handige oplossing omdat je dat zelf ook eens om handen hebt gehad.
Ik kijk uit naar jullie reacties, en alvast heel heel erg veel dank voor jullie hulp
Gr. SnotterViets
 
Dank jullie wel voor deze reacties, maar heeft iemand ook ervaring met 't inbouwen van de tom tom in de kuip?
Namelijk in 't loze gedeelte naast je tellers (zie foto)
Hopelijk krijg ik hierop nog enige reacties.

Bijlage: Afb006.jpg
 
Dank jullie wel voor deze reacties, maar heeft iemand ook ervaring met 't inbouwen van de tom tom in de kuip?
Namelijk in 't loze gedeelte naast je tellers (zie foto)
Hopelijk krijg ik hierop nog enige reacties.

hou er rekening mee dat als je iets inbouwt ook de afleeshoek goed is en de reflectie van de zon.
het beste is een losse bracket zodat alles makkelijk is los te nemen, uiteraard voor jezelf :+
en monteer hem zo hoog mogelijk, want voorover kijkend op het ding, zet je soms voor ongewilde verkeers situatie's
 
anders een bevestigingsvorm van "RAM" mounts, hebben verscheidene vormen
van bevestiging ook met een steuntje dat je kan monteren aan een inbusbout van de kroonplaat
 
Laatst bewerkt:
anders een bevestigingsvorm van "RAM" mounts, hebben verscheidene vormen
van bevestiging ook met een steuntje dat je kan monteren aan een inbusbout van de kroonplaat


Kun je wat uitgebreider vertellen wat je daarmee bedoelt?
Dat bevestigingspunt op de bout van de kroonplaat daar heb ik zelf ook aan zitten denken, maar wat bedoel je met "ram" mounts?
Is dat een merk of zo en hebben ze een site waar ik wat op terug kan vinden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan