Tomaselli lamphouders 31-36mm

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Nog nieuw in de verpakking... Wegens besluit om M-stuur te monteren. Prijs: 20e. Onder andere passend op cb350, SR XT 500, XS650.

Bij interesse gelieve contact op te nemen via mail:

laurensderijke@hotmail.com

Latertje

Laurens
 
Hoi,

Ik weet niet of hij op jou cb 650 past, je moet dan de diameter van je binnenpoten weten. Bij een cb350 is deze 33mm. Als die van jou 31-36mm zijn. Passen de lamphouders. De lamphouders zijn min of meer bedoeld als vervanging van origineel. Bij oa. een cb 350 moet je andere lamphouders als je clipons monteert. Zal vanavond even picas er op zetten.

Groeten

Laurens
 
Hoi,

Ik weet niet of hij op jou cb 650 past, je moet dan de diameter van je binnenpoten weten. Bij een cb350 is deze 33mm. Als die van jou 31-36mm zijn. Passen de lamphouders. De lamphouders zijn min of meer bedoeld als vervanging van origineel. Bij oa. een cb 350 moet je andere lamphouders als je clipons monteert. Zal vanavond even picas er op zetten.

Groeten

Laurens


Hey Laurus, je zegt andere lamphouders. Zijn dat anderen in de zin van degene die je aanbiedt passen niet met clipons of andere omdat de originele niet passen met clipons en dus zou je zoiets kunnen kopen?

Oftewel, passen deze lamphouders met clipons, zo nee.. waarom niet?

Hoop dat dat vragen genoeg zijn. :+ Heb wel enige interesse, ligt aan het antwoord.
 
nog een vraagje hoe lang zijn ze (hart vorkpoot tot hart lampgat)
 
@Pferd: De lamphouders passen met clipons, maar je originele niet:P. Dus heb je zoiets nodig.

@EvN: Oog-Hart ongeveer 12cm.
 
Mm.. shit.. gemist denk ik? Al verkocht.. ik was een beeeetje traag met topics bezoeken tijdens de feestdagen.. :s
 
Ok, zo niet.. dan hoor ik t via de mail ok? Ik heb namelijk ook interesse als deze verkoop niet doorgaat
 
he jij ook hier!! ja het gaat goed, ik heb een paar mooie zuigers(74 mm ipv 68 mm) dus wordt het een 500 ipv 400..blok is gepareld, wordt helemaal goed...rond kontje van rogier overgenomen en tevenes een alu-velg...RVS-assen zijn gedraaid door triplexs(waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank Pascal!)

Hij wordt mooooiiii!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan