TOMS-cursus 2 juni

Zo..heb heel erg genoten gisteren. Dingen geleerd en toch m'n grenzen
weer wat verlegd.

S'ochtends (na de theorie) direct de baan op in groepje van 6 man + instructeur
en zat in een lekkere snelle groep. Daarna wat oefeningen gedaan en s' middag
weer wat oefeningen en dan GASSEEEEEEEEN. Met z'n vijfen tegelijk en gaan.
Zat altijd bij de eersten maar liet wat liggen bij het aanremmen van de eerste bocht en kon dat helaas niet meer goedmaken. Maar wat is dat kicken zeg...zit nu nog te genieten.

Dit smaakt echt naar meer en ga zeker een licentie aanvragen om te gaan
racen ; misschien dit jaar nog maar zeke volgend jaar.

Er zijn er 4 af gegaan (van de 120)waaronder 2 R1's.

Helaas geen MF-er gezien (was nr. 62 / gele groep ; Fireblade 2001 r/w/b en had een Dainese K overall aan).

Reden veel Duc's en wat een mooi geluid komt daar uit zeg.

Heeft er ook iemand foto's gemaakt?
Heb wel de DVD besteld

Wel even gesproken met Serge (had motorpech ; nokkenassen ofzo)en met
Sander en een instructeur (lang zwart haar). Heel erg bedankt iedereen van de organisatie voor deze leerzame dag!
 
Laatst bewerkt:
Idd een super leuke dag! Veel geleerd en vooral de bochten heb ik nu veel beter leren aansnijden. Wat een verschil trouwens als je de eerste rondes op het circuit vergelijkt met de sprintjes aan het einde.

Ik zat in de blauwe groep en heb ook geen enkele M-F sticker gezien.

Werd de persoon die er als laatste afvloog trouwens nog afgevoerd met de ambulance of viel het uiteindelijk toch nog mee?
 
Heb je mijn sticker niet gezien? Was volgens mij de enige.

Heb daar verder niets over gehoord. Maar het het was niet ernstig.
S'ochtend vloog er voor mij een hagelnieuwe R1 af.

Er reden er ook een aantal, die niet vooruit te branden waren!
 
Op dinsdag 03 juni 2003 10:29 schreef Rene het volgende:
Heel erg bedankt iedereen van de organisatie (behalve Dennis; stond voor Piet Snot aan je deur :( ) voor deze
leerzame dag!

Sorry Rene...
Zat in Duitsland fur meine arbeit.

Vervelend als je geen internetaansluting thuis hebt.
Kon je mailadres en tel niet achterhalen...

Nogmaals
 
Ik heb tijdens lunchtijd nog wel even rondgekeken maar ik zat in de groep die een uur eerder ging lunchen (aanvang 7:30), toen was jij dus nog bezig.

Het tempo in mijn groep viel trouwens best wel mee, er zaten voor zo ver ik kon zien geen echte trage personen bij.

Nu maar wachten op de foto's...
 
Was super!! Iedereen bedankt en tot de 14e op Zandvoort!! Tjezzuss, wat is circuitrijden kicke!!! Steppies aan de grond en vellen aan je banden!!!
full
 
Laatst bewerkt:
Het was wederom een lekker dagje. Wij hebben de laptimers ff kunnen testen in de spaarzame minuten dat het circuit even vrij was })
Er werd hard gereden door vrijwel iedereen, het verschil met andere cursussen was goed te merken! Ik vond het best strak dat enkele MF-ers 's morgens na een uurtje al rondjes van 1.36 reden, hulde!
En wie gaat er nu ZAC rijden?

P.S. Degene die met de ambu vertrok is in orde, alleen sleutelbeentje. De ambu werd alleen opgeroepen vanwege een beetje twijfel, en dan moet je gewoon geen enkel risico nemen.
 
Ik wil wel ZAC gaan rijden, maar kan dat ook nog later in het seizoen of volgend jaar? Ik moet ff een racertje regelen (dan rij je toch relaxter dan op je straatfiets) en een busje/aanhanger. Kijken of het op het korte termijn wil lukken.
 
Ik vond het best strak dat enkele MF-ers 's morgens na een uurtje al rondjes van 1.36 reden, hulde!
En wie gaat er nu ZAC rijden?


Serge, ik ga volgend jaar ZAC rijden en, als het kan, dit jaar nog. Heb de 2 formulieren ingevuld (ZAC registratie en KNMV licentieaanvraag) en zal deze faxen naar Ria Waterreus.
 
Ja, ik heb weer een leuk setje van de vorige keer van hem gehad.

Voor zover ik weet heeft hij staan fotograferen in de Tarzanbocht tijdens de sprints. Ad krijgt van mij alle nummers en namen, dus foto's krijg je vanzelf thuisgestuurd.
 
Ik ga morgen voor een Fireblade kijken (zonder kenteken) :P . Daar rij ik dan in ieder geval de 14e op en als het nog lukt een circuitdag op Assen en/of Zolder. En de Nordschleiffe is er ook altijd nog!! :P (beetje circuit-virus te pakken? Neeeuuuuuhh, hoe kom je erbij?!!! :+ )
 
Tja ik reageer nu pas omdat ik direct na het dagje spelen even op vakantie ben gegaan.
Het was een erg leuk dagje, heb het circuit lekker verkend voor 14 juli }) .
Erg jammer dat ik op Acer1000 na niemand heb gezien !!!!!!!!
Maar ik heb iig genoten erg gaaf was op het eind dat "racen" tegen 5 onbekende rijders........jammer dat het eerder werd afgevlagd vanwege een valpartij.
Ik had de ongelukkige R1-rijder op Assen ontmoet en van een vriend van hem heb ik gehoord dat hij een sleutelbeen had gebroken en bont en blauw was.

gR1d
 
Leuke foto's. Heb vorige week Ad Kievit al een mailtje gestuurd (maardaar hoor je toch nooit wat van :( ). De video/dvd komt volgende week
 
Terug
Bovenaan Onderaan