TOMS video

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Zijn er, van de heren die de TOMS hebben gedaan, meer die de TOMS video hadden besteld :?
Ik heb hem binnen... Vrienden laten zien en kben reeds uitgelachen door gasten die vinden dat we rijden als een stelletje oude wijven op het circuit... ( Gelukkig durft ie nooit mee te rijden, bang als ie is om helemaal zoek gereden te worden }) )
 
humm... ken die TOMS-video nie.. kweet niet wat TOMS eigenlijk is. :?

Ik heb enkele dagen wel een video gezien van één of andere franse idioot die in 10 minuten een rondje om parijs reed op z\'n motorfietsje..
... ik hoef je niet te vertellen hoe ie dan heeft gereden... :P
 
ik heb een motortraining kado gekregen (bij VOC Brugge)

zal wel moeten wachten tot maart volgend jaar want in de winter wordt er geen training gegeven

als iemand hiermee ervaring heeft, geef mij een seintje
 
Als ik toch de pijp uit ga, dan maar liever met 250+ op een vrachtwagen dan als ouwe lul in een verzorgingstehuis bed...en ik weet dat ik hier veel kritiek op krijg, maar :j it...Heb LWD A\'dam een keertje in 35 min gereden :)
 
Als ik toch de pijp uit ga, dan maar liever met 250+ op een vrachtwagen dan als ouwe lul in een verzorgingstehuis bed...en ik weet dat ik hier veel kritiek op krijg, maar :j it...Heb LWD A\'dam een keertje in 35 min gereden :)

zolang je enkel jezelf in gevaar brengt vind ik het nog ok,
als je je dan toch doodrijdt max (en ik zal zeker niet juichen, versta mij niet verkeerd), dan hoop ik dat je niemand met je meeneemt
 
Dat weet ik niet...

Ikzelf sta er 2 keer op:

- Begin van de band, wheelie van achteren gefilmd. Volgens mij de enige wheelie op de hele band, hehe!! Hij was ook wel mooi moet ik zeggen :P
- Met de sprints...ik trek gelijk al een flinke voorsprong na de eerste bocht, en je ziet me nog net aan de horizon verdwijnen (sorry dat het zo patserig overkomt, maar het is een feit! :) :) )

Verder wel ERG saai, puur leuk om jezelf en je vrienden op te zoeken....

Nummer 69 heb ik trouwens niet gezien...meer mensen (Helldesker, Raul, etc.) die zichzelf wel gezien hebben?

PS. Vriend van me staat erop (Zwart/Gele Fireblabe met zwart/geel Dainese pak), hij maakt (op de band dan) de enige kneedowns, hehe!!

Heel erg jammer dat al het mooie (van jezelf) er net niet op staat....ze hadden ons moeten filmen met de kneedown-oefening man! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan