TomTom 550, Cardo freecom 4+

bartje325i

MF veteraan
14 aug 2005
1.008
50
Midden van het land
Waarschijnlijk al vaker besproken, maar ik heb het volgende probleem. De set up is als volgt:
Tom Tom rider 550
Cardo Freecom 4+
iPhone
Alleen rijden met navigatie en Cardo geen probleem, werkt perfect. Met andere rijder/Cardo verbinden werkt ook prima, maar tegelijk werkt dus niet. Zodra je dus een andere rijder verbindt dan hoor je de navigatie niet meer?
Voor zover ik weet heb ik alles volgens de boekjes met elkaar gepaired. Dit zou toch gewoon moeten kunnen werken?
 
Zou kunnen dat je het zelfde probleem hebt als Timmie:

Kijk in de app naar je audio prioriteit.
>audio settings >advanced audio settings >audio priority
Grote kans dat die op Intercom staat. Zodra je dus intercom gebruikt gaat deze boven de gps/telefoon. Als je hem op de andere instelling zet, gps/telefoon, dan kan het probleem wellicht opgelost zijn.
 
Bedankt. Ik weet nog niet of het opgelost is, maar die setting stond idd op intercom 👍🏻.
Volgende keer proberen en dan laat ik het weten of dit het probleem was.
 
Ik weet niet of het inmiddels is opgelost maar in een van de laatste firmware updates is een optie opgenomen die audio mixing heet. Die moet je inschakelen.
 
Ik heb het nog niet getest :$.
Mijn freecom 4+ heeft de laatste firmware, maar geen “audio mixing”. Zal wel alleen voor de nieuwere modellen zijn.
 
Dat zou jammer zijn. Bij mij is het te vinden onder audio settings, helemaal naar onder scrollen en daar staat de optie ‘Bluetooth audio mixing’
 
Het kan zijn dat je de term parallel link o.i.d nog in de opties hebt staan. Dit is precies hetzelfde als audio mixing
 
Terug
Bovenaan Onderaan