tomtom 700 in de tanktas?

el greco

Die hard MF'er
23 sep 2003
449
0
Diepenveen
Iemand ervaring? Ik wou er een headsetje naast leggen om het geluid op te pikken. Werkt dit of heeft iemand het anders opgelost?
 
Iemand ervaring? Ik wou er een headsetje naast leggen om het geluid op te pikken. Werkt dit of heeft iemand het anders opgelost?

Ik heb mijn Sony Nav-U50 dmv klitteband in het kaartenvak van de tanktas bevestigt. Geluid uit en dus alleen visuele informatie. Werkt goed, vooral in onbekende steden gebieden. Je rijdt in 1x naar het juiste straatje zonder zoeken :]

Nadeel is wel dat het kaartenvak aan de binnenkant beslaat als het regent...
Stuk keukenrol of doekje mee en af en toe stoppen om droog te vegen.
 
ik heb mijn mda vario gewoon in me binnenzak zitten er het werkt perfect
de gps zender dan in de andere jaszak en hij doet het gewoon *O* *O*

koptelefoontje met dat pinnentje aan de jas vast zodat ie redelijk goed blijft zitten en dan maar knallen :]
 
ik heb mijn mda vario gewoon in me binnenzak zitten er het werkt perfect
de gps zender dan in de andere jaszak en hij doet het gewoon *O* *O*

koptelefoontje met dat pinnentje aan de jas vast zodat ie redelijk goed blijft zitten en dan maar knallen :]

Ik ben hetzelfde van plan met mijn Motorola A780 telefoon/GPS/noem maar op, binnenkort ff testen :)
 
Ik heb het voetje van mijn tomtom 500 uitgebreid met een koptelefoonaansluiting/audio-out. (Als je een soldeer-schematje wil moet je maar even roepen, dan zoek ik hem op) Nadeel van de tomtom is de bolle achterkant, hij blijft nooit lekker in m'n tas liggen.

In mijn vorige motor had ik een stalen blokje, waarmee ik tomtom met het origionele voetje op het stuur kon schroeven. Heb nu een naked, en daar kan dat in princiepe ook, alleen zit hij dan voor m'n tellers en behoorlijk met zijn kont in de wind.

Oh, nog een nadeeltje, als je rijd met tomtom+oortelefoontjes, en het geluid een beetje hard omdat je het op de snelweg ook wil kunnen verstaan. blijft het geluid ook uit de tomtom komen (je krijgt de speaker niet uit, als je het volume laag zet is je koptelefoon ook laag) Andere weggebruikers kijken wel eens raar op bij het stoplicht als tomtom ineens begint te praten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan