Tomtom cashback actie (??)

16 mei 2019
32
6
Heeft iemand al de 40€ ontvangen van de Tomtom cashback actie die een paar maanden geleden is begonnen?
Ik kocht hem in het begin van de actie bij een door hun ‘aangewezen’ verkooppunt en heb aan alle voorwaardes voldaan.
Maar tot op heden (zowel via hun chat als telefonisch geprobeerd) weinig duidelijkheid ontvangen. Telefonisch zei die medewerker (tomtom ‘helpdesk’) dat hij niet van zo een actie afwist(apart!) , en via de chat draaien ze om een antwoord heen waar de 40€ blijft. Voordat je iemand aan de chat hebt van Tomtom moet je wel even de tijd nemen, want wat duurt dat absurt lang elke keer!
Dus iemand hier al de 40€ ontvangen of dezelfde ervaring met Tomtom qua cashback als dat ik heb?
Jammer dat zo een goed bedrijf met zo een actie zo teleurstelt zodra het geld betaald moet worden aan de klant.
 
Volgens de actiepagina moet je voor vragen contact opnemen met tomtom@promotion-update.com. Heb je dat gedaan? Zo'n actie wordt vaak door een gespecialiseerd bedrijf uitgevoerd en niet door TomTom zelf, dus het kan zijn dat ze er daar niet alles van weten. Al is het knullig als ze er helemaal niets van weten. Komt vast goed allemaal.
 
Hoi Honda-cbr600rr, bij mij is het goed gegaan, in de lente gekocht bij Waypoint. Het duurde wel een paar weken voordat het op de rekening stond trouwens...
 
Hier ook succesvol de 40e terug ontvangen. Zoals Nulkommavierbar zegt ging er wel een aantal weken overheen.

Als het goed is heb je tijdens de registratie een mail gehad met een site + login waar je de status/voortgang kan volgen van je aanvraag. Heb je die ook gehad?
 
Hier ook succesvol de 40e terug ontvangen. Zoals Nulkommavierbar zegt ging er wel een aantal weken overheen.

Als het goed is heb je tijdens de registratie een mail gehad met een site + login waar je de status/voortgang kan volgen van je aanvraag. Heb je die ook gehad?
Ja die heb ik ook gehad, maar daar staat nog steeds in dat het in bewerking is. En dat is al vanaf de 1e week dat actie was.
En het chatten en bellen is totaal geen succes, dus dat is lastig!
 
Ik had het redelijk snel binnen
Kreeg eerst een mail voor goedkeuring en een week later was het bijgeschreven
 
Ik had het redelijk snel binnen
Kreeg eerst een mail voor goedkeuring en een week later was het bijgeschreven
Heb nu onderstaande mail ontvangen: (de 4e mail en nu erin vermeld dat ik bij weer geen duidelijk antwoord verdere stappen zal ondernemen)
Hartelijk dank dat u contact opneemt met TomTom.

We willen u informeren dat uw aanvraag momenteel wordt beoordeeld door het management.
Gelieve er rekening mee te houden dat we wachten op een reactie en dat we u op de hoogte zullen brengen van zodra we meer informatie hebben.
We stellen uw geduld en uw begrip ten zeerste op prijs.
 
Heeft iemand al de 40€ ontvangen van de Tomtom cashback actie die een paar maanden geleden is begonnen?
Ik kocht hem in het begin van de actie bij een door hun ‘aangewezen’ verkooppunt en heb aan alle voorwaardes voldaan.
Maar tot op heden (zowel via hun chat als telefonisch geprobeerd) weinig duidelijkheid ontvangen. Telefonisch zei die medewerker (tomtom ‘helpdesk’) dat hij niet van zo een actie afwist(apart!) , en via de chat draaien ze om een antwoord heen waar de 40€ blijft. Voordat je iemand aan de chat hebt van Tomtom moet je wel even de tijd nemen, want wat duurt dat absurt lang elke keer!
Dus iemand hier al de 40€ ontvangen of dezelfde ervaring met Tomtom qua cashback als dat ik heb?
Jammer dat zo een goed bedrijf met zo een actie zo teleurstelt zodra het geld betaald moet worden aan de klant.
Ik had het zeer snel binnen een paar weken na aanschaf al om precies te zijn op 22 mei
 
Laatst bewerkt:
Kreeg van Tomtom gisteren een reactie dat ik er geen recht op heb (zonder punt waardoor ik geen recht heb op de 40€ terwijl in mijn ogen ik aan alle voorwaarden voldoe)
Dit na maanden chatten en mailen enz...

Hierdoor de dealer gemaild of het probleem bij hen bekend is en zie hieronder:
Wij hebben tijdens de tomtom cash back acties de tomtom voor 347,- aangeboden. (tijdens deze cash back actie hebben wij de prijs moeten verhogen naar 369,- anders had u als consument niet het recht op de 40,- cashback) helaas zijn wij hier niet tijdig op gewezen.
Helaas kunt u geen gebruik maken van de cashback actie als u de tomtom voor 347,- heeft aangeschaft.
Vriendelijke groet,

Ja zeg t maar rondom de gedachte qua Tomtom 😡😉
In mijn ogen de prijzen verplicht omhoog gooien bij de dealers en dan een actie van 40€ korting erin gooien.
Wat een oplichters zijn het😜
 
Als je kijkt bij de voorwaarden van de actie dan staat er het volgende:
Deze Promotie, inclusief aankopen online, kan niet worden ingewisseld of gebruikt in combinatie met andere promoties, aanbiedingen, kortingsbonnen of vergelijkbare zaken.
Zoiets zal er dus wel aan de hand zijn bij jou..
 
Als je kijkt bij de voorwaarden van de actie dan staat er het volgende:

Zoiets zal er dus wel aan de hand zijn bij jou..
Ja dat denk ik wel ja.
Bij die dealer stond niets vermeld qua actie enz, dus dan ga je er vanuit dat het hun standaard prijs is.
En de prijzen dan verplichten omhoog te doen bij ke dealers is toch echt absurt....
Maar ja.....t is niet anders😉
 
Ga er gewoon vanuit dat elke kortingsactie er is om het bedrijf te laten verdienen en niet omdat ze zo aardig willen voor hun consument willen zijn et voila, dat scherlt een hoop frustatie en je koopt dingen waar je echt wat aan hebt ( zoals een Garmin 😜)
 
En Tom Tom heeft weer een verse database met een heleboel persoonlijke gegevens van hun klanten.
Daar verdienen ze waarschijnlijk het meest aan.
 
Ik vind het toch maar raar. Was het wel een officiële dealer waar je de TomTom kocht?

"Deze Promotie, inclusief aankopen online, kan niet worden ingewisseld of gebruikt in combinatie met andere promoties, aanbiedingen, kortingsbonnen of vergelijkbare zaken."

Mijn interpretatie hiervan is altijd dat je geen gebruik mag maken van meerdere promoties van TomTom zelf, dus niet deze cashback en ook nog gebruikmaken van een actie met een gratis tas of zo - ik verzin maar wat. Maar in dit geval gaat de lagere prijs uit de zak van de dealer en de cashback uit de zak van TomTom. Dat zou toch niets met elkaar te maken mogen hebben.

Ik zou toch nog opheldering vragen bij TomTom.
 
Ik vind het toch maar raar. Was het wel een officiële dealer waar je de TomTom kocht?

"Deze Promotie, inclusief aankopen online, kan niet worden ingewisseld of gebruikt in combinatie met andere promoties, aanbiedingen, kortingsbonnen of vergelijkbare zaken."

Mijn interpretatie hiervan is altijd dat je geen gebruik mag maken van meerdere promoties van TomTom zelf, dus niet deze cashback en ook nog gebruikmaken van een actie met een gratis tas of zo - ik verzin maar wat. Maar in dit geval gaat de lagere prijs uit de zak van de dealer en de cashback uit de zak van TomTom. Dat zou toch niets met elkaar te maken mogen hebben.

Ik zou toch nog opheldering vragen bij TomTom.
Dit is het antwoord van Tomtom:
Hartelijk dank dat u contact opneemt met TomTom.

Volgend op de hernieuwde overweging door het management spijt het ons u te moeten bevestigen dat uw claim niet kan worden goedgekeurd.

Wij kunnen u daarom verder niet van dienst zijn.

Als u vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via: tomtom@promotion-update.com .

En deze van de dealer:
Wij hebben tijdens de tomtom cash back acties de tomtom voor 347,- aangeboden. (tijdens deze cash back actie hebben wij de prijs moeten verhogen naar 369,- anders had u als consument niet het recht op de 40,- cashback) helaas zijn wij hier niet tijdig op gewezen.

Helaas kunt u geen gebruik maken van de cashback actie als u de tomtom voor 347,- heeft aangeschaft.

Vriendelijke groet,
Kalsbeek Motoren, Zwolle

Ik ben er echt al maanden (vanaf begin mei!) mee bezig qua chat/telefoon en mailen. En je wordt echt van t kastje naar de muur gestuurd. Gewoon extreem amateuristisch hoe Tomtom met z’n klanten omgaat zodra er geld aan de klant gegeven dient te worden.
Kortom: asociaal hoe er gehandeld is door hen richting mij via ‘het probleem’
 
Dat is natuurlijk geen fatsoenlijke reactie van TomTom, zo vaag. Ze moeten maar aangeven waarom je bent afgewezen. Benieuwd waar ze mee komen. De voorwaarde kan in ieder geval niet zijn 'je hebt alleen recht als je het product voor €369 gekocht hebt'.
 
Dat is natuurlijk geen fatsoenlijke reactie van TomTom, zo vaag. Ze moeten maar aangeven waarom je bent afgewezen. Benieuwd waar ze mee komen. De voorwaarde kan in ieder geval niet zijn 'je hebt alleen recht als je het product voor €369 gekocht hebt'.
Wederom onderstaande mail voor de 5e dag achter elkaar verstuurd, maar nog steeds geen antwoord:
Tomtom,
Nogmaals ik VOLDOE aan alle voorwaardes.
Als jullie nu eens gewoon aangeven waar ik niet aan voldoe, dan scheelt dat een hoop frustratie bij de klant en werkzaamheden voor jullie.
Echt een heel bijzonder bedrijf beschouw ik jullie nu, hoe jullie met de klanten omgaan.
Echt absurt en respectloos!!

Dus graag het punt aangeven waar ik niet aan voldoe!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan