Tomtom cashback nepperij?

HDPeter

Rookie
25 aug 2021
3
0
Gekocht tomtom rider 550 met actie volgens factuur beschrijving en waypoint.
Op tijd aangemeld en nu toch het antwoord dat de cashback niet betaald wordt. Aanmelddatum was 29 augustus en de actie staat nog steeds op internet.
Iemand ervaring met deze dubieuze actie?
 
Neem contact op met WayPoint. Is niet dubieus of nepperij, waarschijnlijk gaat er gewoon ergens iets fout. De actie loopt nog steeds, je hebt er dus recht op.
 
Gekocht tomtom rider 550 met actie volgens factuur beschrijving en waypoint.
Op tijd aangemeld en nu toch het antwoord dat de cashback niet betaald wordt. Aanmelddatum was 29 augustus en de actie staat nog steeds op internet.
Iemand ervaring met deze dubieuze actie?
Ik heb er ook 1 gekocht bij waypoint, hij vertelde mij wel absoluut het binnen 14 dagen aan te vragen, 1 dag later en je krijgt niets. Dus de actie loopt wel tot eind augustus, je moet het wel binnen 14 dagen doen van de aankoop.
 
Mail gestuurd naar waypoint, want bellen gaat blijkbaar niet.
Weer afgekeurd omdat het product niet mee doet aan de actie..
Slechte zaak, cashback beloven, voldoen aan de voorwaarden, toch niet krijgen en ook niet telefonisch bereikbaar Willen zijn.
Of weet iemand wel met welk nr je kan bellen
 
Mail gestuurd naar waypoint, want bellen gaat blijkbaar niet.
Weer afgekeurd omdat het product niet mee doet aan de actie..
Slechte zaak, cashback beloven, voldoen aan de voorwaarden, toch niet krijgen en ook niet telefonisch bereikbaar Willen zijn.
Of weet iemand wel met welk nr je kan bellen
Wat is de echte reden waarom het afgekeurd is; punten komma geneuzel ivm type/datum?

Als je tijd/zin hebt gewoon met bon en navi terug naar waypoint en aan de bali de verkoper aanspreken….. :?

Al dat moderne gedoe met e-mail verkeer lijkt gemakkelijker en hier neer plempen lost (voorlopig) niks op.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, ontdek dat het loopt via organisatie myactions. Zijn in het verleden al vaker uitgebreid in de media geweest vanwege niet betalen.
Dus verlies maar nemen en een ervaring rijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt gelijk, ontdek dat het loopt via organisatie myactions. Zijn in het verleden al vaker uitgebreid in de media geweest vanwege niet betalen.
Dus verlies maar nemen en een ervaring rijker.
oh, daarom….. :+

Ook hier mijn advies: koop zulke apparaten bij een echte zaak waar je de verkoper desnoods over de bali kan trekken.
 
Je hebt gelijk, ontdek dat het loopt via organisatie myactions. Zijn in het verleden al vaker uitgebreid in de media geweest vanwege niet betalen.
Dus verlies maar nemen en een ervaring rijker.
Er staat doorgaans ook altijd vermeld welke winkels meedoen met een (cashback) actie. Beter opletten dus voortaan.
 
Maar ik heb nog steeds 2 Rider's 5 te ruil, tegen die 500.
Ik zeg het maar even, voor het geval TS dadelijk helemaal teleurgesteld is.
Want nu komt hij erachter dat er ook nog een leerproces aanvast zit, en dat heb je veel minder met een Rider 5 👍
En met 2 stuks word het nóg beter 👍👍
 
Zou het kunnen zijn dat iemand de tomtom al in zijn bezit had en deze heeft omgeruild voor een Garmin maar wel gebruik heeft gemaakt van de actie ?
Bij waypoint doen ze niet moeilijk met omruilen
 
Zou het kunnen zijn dat iemand de tomtom al in zijn bezit had en deze heeft omgeruild voor een Garmin maar wel gebruik heeft gemaakt van de actie ?
Bij waypoint doen ze niet moeilijk met omruilen
Ik denk niet dat er @HDPeter terug zien, die heeft hier 3 berichten lopen klagen en is niet terug geweest na 27 aug. op MF.

aanvulling: Hij is wel met een hoop herrie vertrokken zo aan zijn laatste bericht te zien :+
 
Maar, wat heeft hij dan precies geleerd?

Nog steeds onduidelijk wat er nou mis is gegaan en hoe het is opgelost.
 
Lekker laten gaan.
Die cashback deal werkt kennelijk voor iedereen prima behalve voor deze ene persoon (getuige het ontbreken van meer tumult).
 
Terug
Bovenaan Onderaan