Tomtom cashback nepperij?

Die cashback deal is niet dat je automatisch je geld zomaar krijgt. zou moeten gebeuren maar is niet zo.
Vorig jaar heeft mijn vrouw via internet de 550 besteld ook met de deal.
Na een paar weken nog geen reactie of geld terug van tomtom na verschillende e-mails heen en weer, kopie van de rekeningen waar ook de deal op vermeld stond heeft het toch meer dan 3 maanden geduurd voor het geld op de rekening stond.

Voor haar was het een principe kwestie om zolang door te gaan om haar recht te krijgen.

Als tomtom via welke site dan ook belooft om 50 euro terug te storten dan verwacht je ook dat dit gebeurt.

Hetzelfde afgelopen maanden via Garmin, kreeg steeds een mail dat ze een jarig waren en dat je via Garmin bepaalde spullen kon kopen met korting.
Had toevallig mijn nuvi stuk die ik in de auto gebruik en via de Garmin site een andere waar je 75 euro korting kreeg gekocht.

Bleek dat het navigatiesysteem niet goed te zijn.

Een bericht naar hun gestuurd over hoe we dit oplossen.
Heeft zeker ruim ander halve week geduurd voor we bericht terug kregen met de melding dat we een mail zouden krijgen over wat je moest doen om de navigatie terug te sturen.
Na weer ruim ander halve week kregen we een mail waarin stond hoe en waar je naar toe moest sturen.
In een mail stond ook dat Garmin de kosten van het terug sturen voor hun rekening zou nemen.
Via track and trace moest het terug gestuurd worden wat we dan ook gedaan hebben.
Op zaterdag verstuurd maandag aangekomen 2 weken later het geld van wat het toestel koste terug gestort maar niet het geld voor het terug zenden van de navigatiesysteem.
 
Ok dus bij jou heeft het langer geduurd maar je hebt je geld wel gekregen.
Ik heb mijn TT gekocht, de instructies voor de cashback opgevolgd en na een tijdje automagisch mijn geld gekregen.
Aangezien het geen reacties regent dat mensen hun geld niet krijgen lijkt het me verder geen nepperij, moving on dus ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan